AndroidHealthClinic

Heeft mijn lichaam potentie?

• Topic Starter Topic Starter
Wist dat ik zo'n reactie ging krijgen.

- Als je zegt dat dit een goed resultaat is, dan ben ik het niet eens met je.
- 8kg spiermassa op 2 maanden is natuurlijk onmogelijk, maar we praten hier in het algemeen over massa. Veni had het in zijn beginpost over 'massa' dus ik heb het ook over 'massa' dat jij plots met 'spiermassa' afkomt is weer heel iets anders. Als er in z'n beginpost had gestaan dat ie 2 spiermassa had gepakt op een jaar, dan had ik gezegd dat ik bijvoorbeeld 4 kilo in 2 maand had gepakt. Dat wil nog steeds zeggen dat hij achterloopt op hetgeen wat hij kan én wil halen.
- Ik denk niet dat ik in 2 maand zoveel ben gegroeid dat ik 8 kilo aangekomen ben.

Ik snap wat je duidelijk wil maken maar ik ben het er niet mee eens.
Verder over 'geen verstand van hebt' denk ik dat het niet aan de orde is dat jij zoiets tegen mij zegt. Je bent zelf pas 17 en hebt met BB nog niet meer dan ik bereikt. (correct me if I'm wrong) Dus hoezo zou jij er zoveel meer van weten?

Ik merk dat er onduidelijkheid is omrent mijn spiermassa ? Ik begon met 63kilo en 14/15% vet, ben nu na 13 maanden ruim 73kilo met 12/13% vet. Ik wil ook absoluut niet 8 kilo aankomen in 2 maanden hah, ik ben geen ''pro bodybuilder'' ik probeer gewoon puur spiermassa op te bouwen zodat ik er over een jaar of 3/4 er met een ziek fysiek bij loop en hopelijk rond de 90 kilo tot die tijd.

Ik probeer ieder jaar 6 á 7 kilo aan spiermassa aan te komen.

Ik merk dat er onduidelijkheid is omrent mijn spiermassa ? Ik begon met 63kilo en 14/15% vet, ben nu na 13 maanden ruim 73kilo met 12/13% vet. Ik wil ook absoluut niet 8 kilo aankomen in 2 maanden hah, ik ben geen ''pro bodybuilder'' ik probeer gewoon puur spiermassa op te bouwen zodat ik er over een jaar of 3/4 er met een ziek fysiek bij loop en hopelijk rond de 90 kilo tot die tijd.

Ik probeer ieder jaar 6 á 7 kilo aan spiermassa aan te komen.

het slaat niet echt ergens op wat jij allemaal zegt

Iedereen heeft potentie als ie er werk in wilt steken... Jammer van die stretchmarks, maar laat je er niet door ontmoedigen.

Ja dacht ik ook :p

Iig succes met je doelen maar wat ik vond was dat je meer progressie kon maken in een jaar dus er moet iets mis zijn. Maarja...

die pic was van 10 maanden! En dat was ook nog eens tijdens mijn vakantie en mijn dieet ging helemaal naar de *****, was rond de 68kilo namelijk, zit nu op een redelijke 73kilo, ruim 3 maanden later..

---------- Post toegevoegd Sun 4 Dec 2011 om 17:31 ----------

het slaat niet echt ergens op wat jij allemaal zegt

Waarom zou ik 8 kilo willen aankomen in 2 maanden? Zodat mijn stretch marks nog erger worden dan ze al zijn? Ik probeer juist puur spiermassa te ontwikkelen en probeer ook mijn vetpercentage op hetzelfde niveau te houden. Mijn doel is 6/7 kilo aankomen per jaar, ik ben zoals ik al eerder zei geen pro bodybuilder ofso, dus ik ga niet als een gek lopen bulken en I dont give a **** about competities en weet ik het allemaal, ik probeer een strak, sterk fysiek te ontwikkelen die door anderen word gezien als een kunst.

Ik ben het eerste jaar 10kilo aangekomen, ben daar ruim tevreden mee.

En zoals ik al vermeld had in mijn verhaal, ik ben nog steeds op zoek naar die klote usb waar mijn beginpic staat, hopelijk verander je dan van mening en zul je zien dat ik een goede progressie heb ontwikkeld.

Iedereen heeft potentie als ie er werk in wilt steken... Jammer van die stretchmarks, maar laat je er niet door ontmoedigen.

Jah nou , het probleem is dat ik dus niet een periode in de bulk kan gaan, omdat mijn stretch marks op die manier alleen erger zullen worden, dus ik word er wel door gelimiteerd. Anders was ik zeker meer kilo's aangekomen.

maak je nou eens niet zo druk om die stretch marks,dat weerhoudt je alleen maar

Waarom zou ik 8 kilo willen aankomen in 2 maanden? Zodat mijn stretch marks nog erger worden dan ze al zijn? Ik probeer juist puur spiermassa te ontwikkelen en probeer ook mijn vetpercentage op hetzelfde niveau te houden. Mijn doel is 6/7 kilo aankomen per jaar, ik ben zoals ik al eerder zei geen pro bodybuilder ofso, dus ik ga niet als een gek lopen bulken en I dont give a **** about competities en weet ik het allemaal, ik probeer een strak, sterk fysiek te ontwikkelen die door anderen word gezien als een kunst.

Oh lawd..:rolleyes: je hebt nog een hele lange weg te gaan in ieder geval.
Heb je uberhaupt een voedingsschema?Zo ja ben ik daar wel benieuwd naar.

Geen potentie als je op een forum gaat zitten, focked up veel potentie als je gaat trainen tot je doodvalt:)

Jah nou , het probleem is dat ik dus niet een periode in de bulk kan gaan, omdat mijn stretch marks op die manier alleen erger zullen worden, dus ik word er wel door gelimiteerd. Anders was ik zeker meer kilo's aangekomen.
Sja, met die stretchmarks zul je toch moeten leren leven, sucks I know, maarja...

**** die striae, over een tijdje is het huidkleurig en zie je het nauwelijks meer. Je bent gewoon goed bezig en gaat er zeker wel komen! Ga zo door. :)

edit: Die bullshit van 'ik wil geen bodybuilder worden' etc.. moet je wel snel vergeten. Want een BB fysiek heb je de komende 2 jaar nog niet.

Laatst bewerkt:
Toch mooi dat iWJ hier zit te haten terwijl hij de grootste ecto van iedereen is:)

Potentie hangt allemaal af van welk doel je voor jezelf hebt gesteld. Je zegt zelf geen "pro bodybuilder" te willen worden. Dat zit er eerlijk gezegd ook niet in. Een goed en gezond fysiek kan iedereen behalen. Dit zit er dus wel in. Je hebt zeker potentie om je doel te behalen. Ga zo door!

**** die striae, over een tijdje is het huidkleurig en zie je het nauwelijks meer. Je bent gewoon goed bezig en gaat er zeker wel komen! Ga zo door. :)

edit: Die bullshit van 'ik wil geen bodybuilder worden' etc.. moet je wel snel vergeten. Want een BB fysiek heb je de komende 2 jaar nog niet.

Nou goed, ik gebruik cocoa butter 2 keers daags, al bijna 4 maanden en moet zeggen dat het een wereld van verschil is. M'n Stretch marks waren eerst echt knalrood nu zijn ze, roze, dus ik denk dat ze over nog 2 jaar volledig 'onzichtbaar' zullen zijn.

---------- Post toegevoegd Mon 12 Dec 2011 om 14:40 ----------

Zit wel potentie in imo je lichaamsverhoudingen zijn gewoon goed, maar de echte Zyzzthetics heb je niet ;)

Die pose bij 10maanden progressie is ietswat onduidelijk mss. Als je bijv. kijkt naar 5 maanden progressie pic, zie je wel goede lichaamsverhoudingen vind ik zelf. Als ik die pose nu zou maken (na 14 maanden trainen) net als in de 5 maanden progressie, dan zie je een hele verandering!

---------- Post toegevoegd Mon 12 Dec 2011 om 14:49 ----------

Ik heb trouwens de beginfoto gevonden jongens ! Alleen 1 ding, hoe verander je de titel van je topic? Als ik dat in orde heb zal ik de beginfoto posten en zullen jullie dan hopelijk inzien dat mijn progressie ook daadwerkelijk goed is, zonder beginfoto weet je natuurlijk niet hoever ik ben gekomen.

Anyway, laat me dus weten of er een mogelijkheid is om de titel van mijn topic aan te passen.

Laatst bewerkt:
Elk lichaam heeft potentie.

Klopt iedereen heeft potentie om groot en gespierd te worden, maar slechts een paar hebben de potentie om iets indrukwekkender te creëren, namelijk een lichaam dat niet persee groot hoeft te zijn maar dat word gezien als kunst en fysiek perfecte spierverhoudingen, zoals Zyzz onder andere. Dat is mijn doel.

Klopt iedereen heeft potentie om groot en gespierd te worden, maar slechts een paar hebben de potentie om iets indrukwekkender te creëren, namelijk een lichaam dat niet persee groot hoeft te zijn maar dat word gezien als kunst en fysiek perfecte spierverhoudingen, zoals Zyzz onder andere. Dat is mijn doel.

Lijkt me eerder andersom, groot als in de vorm van Arnold e.d. moet je toch wel aanleg voor hebben en toch wel redelijk groot van jezelf voor zijn, gespierd zoals Zyzz kan elke graat zolang hij maar goed blijft spuiten eten en trainen.

Lijkt me eerder andersom, groot als in de vorm van Arnold e.d. moet je toch wel aanleg voor hebben en toch wel redelijk groot van jezelf voor zijn, gespierd zoals Zyzz kan elke graat zolang hij maar goed blijft spuiten eten en trainen.

Maar Zyzz had de meest perfecte genetics, zijn lichaam was gewoon perfectie. Arnold is groter ja, maar ik vind zijn spieren te groot en ietswat lelijk, ik zou altijd voor Zyzz zijn fysiek gaan, zijn spierverhoudingen zijn beter dan die van Arnold.

Iedere 'graat' kan gespierd worden maar als je een Zyzz achtige lichaam wilt hebben moet je daar echt geboren voor zijn, de genetics bezitten en slechts een paar mensen zijn hiervoor uitverkozen.

Maar Zyzz had de meest perfecte genetics, zijn lichaam was gewoon perfectie. Arnold is groter ja, maar ik vind zijn spieren te groot en ietswat lelijk, ik zou altijd voor Zyzz zijn fysiek gaan, zijn spierverhoudingen zijn beter dan die van Arnold.

Iedere 'graat' kan gespierd worden maar als je een Zyzz achtige lichaam wilt hebben moet je daar echt geboren voor zijn, de genetics bezitten en slechts een paar mensen zijn hiervoor uitverkozen.

Uh, nee.

Terug
Naar boven