Veni
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Wist dat ik zo'n reactie ging krijgen.
- Als je zegt dat dit een goed resultaat is, dan ben ik het niet eens met je.
- 8kg spiermassa op 2 maanden is natuurlijk onmogelijk, maar we praten hier in het algemeen over massa. Veni had het in zijn beginpost over 'massa' dus ik heb het ook over 'massa' dat jij plots met 'spiermassa' afkomt is weer heel iets anders. Als er in z'n beginpost had gestaan dat ie 2 spiermassa had gepakt op een jaar, dan had ik gezegd dat ik bijvoorbeeld 4 kilo in 2 maand had gepakt. Dat wil nog steeds zeggen dat hij achterloopt op hetgeen wat hij kan én wil halen.
- Ik denk niet dat ik in 2 maand zoveel ben gegroeid dat ik 8 kilo aangekomen ben.
Ik snap wat je duidelijk wil maken maar ik ben het er niet mee eens.
Verder over 'geen verstand van hebt' denk ik dat het niet aan de orde is dat jij zoiets tegen mij zegt. Je bent zelf pas 17 en hebt met BB nog niet meer dan ik bereikt. (correct me if I'm wrong) Dus hoezo zou jij er zoveel meer van weten?
Ik merk dat er onduidelijkheid is omrent mijn spiermassa ? Ik begon met 63kilo en 14/15% vet, ben nu na 13 maanden ruim 73kilo met 12/13% vet. Ik wil ook absoluut niet 8 kilo aankomen in 2 maanden hah, ik ben geen ''pro bodybuilder'' ik probeer gewoon puur spiermassa op te bouwen zodat ik er over een jaar of 3/4 er met een ziek fysiek bij loop en hopelijk rond de 90 kilo tot die tijd.
Ik probeer ieder jaar 6 á 7 kilo aan spiermassa aan te komen.

je hebt nog een hele lange weg te gaan in ieder geval.