XXL Nutrition

Heeft mijn lichaam potentie?

• Topic Starter Topic Starter
Hoi allemaal! Ben een lange tijd afwezig geweest maar ben nu weer terug.

Voor degene die al op deze topic rondhingen maar ook voor alle anderen:

Ik ga straks een nieuwe pic uploaden.
Dit keer zit ik op 74,5 kilo.

Tis een beetje onduidelijke pic maarja goed, laat me weten wat je ervan vind.

Huidige stats bij de pic alvast:
lengte: 181cm
gewicht: 74,5kg
Tijd: 13 maanden bezig met trainen
before-now: Ik begon 13maanden geleden op 63kg nu 74,5 bij 181cm.
Jaar: 19 jaar over een maandje 20 :P
BF: Rond de 14%

Laatst bewerkt:
Vandaag zal ie erop staan!

9 kg in een klein jaartje is niet echt bijzonder. Ik deed dit in slechts 4 maanden + 2% in vet gedaald.. Striemen zijn er maar alleen bij de oksels, heb er geen last van en ga er niet om lopen b**chen. Verder erg foute post: *Ik wil geen pro builder worden* net alsof je dit na ff trainen word

Zyzz perfecte genetics? Ik vind hem ook een baas maar sommigen hebben echt teveel van zijn foto's en filmpjes bekeken. Hebben jullie ook zn kuurschema wel s bekeken? Mooi in proportie dat wel. Arnold etc. is dan kwestie van smaak.

9 kg in een klein jaartje is niet echt bijzonder. Ik deed dit in slechts 4 maanden + 2% in vet gedaald.. Striemen zijn er maar alleen bij de oksels, heb er geen last van en ga er niet om lopen b**chen. Verder erg foute post: *Ik wil geen pro builder worden* net alsof je dit na ff trainen word

Wel dat heeft hij volgens mij juist gemerkt dat je dat niet ff wordt na even te trainen;), maar je blijft vooruit gaan en dat is het belangenrijkste maar wanneer weeg je je? en wat zijn je stats op de grote drie nu?

Ik heb een probleempje met het uploaden op photbucket, hij eindigt niet met 100% in plaats daarvan blijft hij haken. Ik ben bezig dit te fixen.

Anyways, de foto komt uiteraard te staan bij mij inleiding onder de foto van ''5maanden progressie''

De foto staat er op eindelijk. Hij staat in mijn inleiding onder de foto van '5 maanden progressie'

wat een duidelijke foto's zeg.........

Laatst bewerkt:
je ziet niks, dus daar heb je niks aan

post even een goede pic dan kunnen we t beter beoordelen.

Haha ik ben nu 9maanden bezig en heb ook echt erge erge striemen :S
Denk dat we moeten stoppen met trainen:p grapjee

Ik heb ook geleerd dat je niet teveel naar andere moet luisteren.
Ik ben er ook echt voor gaan leven en ben ook aardig wat kilos aangekomen net als jij:)
Op de sportschool zeggen sommige opeens dat ik te hoog vp heb en het niet goed doe, haha. Iedereen zegt iets anders.
Terwijl ik ze zelf 1000% zeker weten heb ingehaald qua kracht en fysiek.
Veel mensen zijn jaloers.. Moet je je niks van aantrekken anders haal je jezelf gewoon achteruit.
Je hebt een goed fysiek en je ziet spieren. Als je gewoon goed eet, rust en traint zal je alleen maar sterker en beter worden(Y)
Veel succes en plezier met je doelen man

Waarom vinden mensen Zyzz zo geweldig..

A. Kuurde als een idioot.
B. was droog, maar kwam ook door A.
C. Was niet uber groot, wel goed in verhouding, maar geen benen.
D. Geilde op zichzelf, nja ok dat is iedereen eigen, maar liep naast z'n schoenen.
E. Er zijn zoveel mensen die een veel beter fysiek hebben, die zijn ook niet wereld beroemd..

Propaganda noem je zoiets..
En genen? **** genen, genen bepalen niet hoe groot of hoe in verhouding je bent, dat train je zelf.

Ik ben van mening dat ieder mens in de juiste verhoudingen met dikke massa er goed uitziet.
Het zijn de mensen die Zyzz en anderen als voorbeeld nemen en genen als smoesjes nemen die de moeite niet doen omdat ze denken dat ze dat niet kunnen halen.. BS! Oppakken die gewichten en liften kreng!

Zyzz had een mooi fysiek, absoluut. maar jij zult nooit hetzelfde fysiek krijgen. staar je er niet blind op.

Gewoon keihard knallen, schijt hebben aan je striae, vreten en beesten.

Zyzz was vooral heel erg droog, waardoor die ''aestics'' zo aanwezig waren. Dikke onzin dus als je denkt dat je per se met zijn ''oh zo geweldige'' genetics geboren moet zijn.

Bovendien: beauty lies in the eyes of the beholder

Een fysiek als Zyzz is voor bijna niemand mogelijk, zoals bijvoorbeeld Phil Heath kan je er wel uitzien!

Terug
Naar boven