MuscleMeat

Heeft mijn lichaam potentie?

wis k wel.

• Topic Starter Topic Starter
Haha ik ben nu 9maanden bezig en heb ook echt erge erge striemen :S
Denk dat we moeten stoppen met trainen:p grapjee

Ik heb ook geleerd dat je niet teveel naar andere moet luisteren.
Ik ben er ook echt voor gaan leven en ben ook aardig wat kilos aangekomen net als jij:)
Op de sportschool zeggen sommige opeens dat ik te hoog vp heb en het niet goed doe, haha. Iedereen zegt iets anders.
Terwijl ik ze zelf 1000% zeker weten heb ingehaald qua kracht en fysiek.
Veel mensen zijn jaloers.. Moet je je niks van aantrekken anders haal je jezelf gewoon achteruit.
Je hebt een goed fysiek en je ziet spieren. Als je gewoon goed eet, rust en traint zal je alleen maar sterker en beter worden(Y)
Veel succes en plezier met je doelen man

Dankje wel man!! Ja wat die striemen betreft wanneer je kijkt naar mijn andere foto's met name die ene van mijn arm zie je dat het toen erg rood was, nu is het al een stuk minder en dat al na 4 maanden!

Ik zou jou ook aanraden om 2 keer per dag cocoa butter met vitamine E te smeren op je striemen, helpt echt wonders! Ik weet zeker dat ze over 2 jaar vrijwel onzichtbaar zijn, dus die striemen maken mij niets meer uit, ik ga gewoon verder met knallen haha:P

Jij ook succes man, netjes met je 85 kilo.

• Topic Starter Topic Starter
dat heb ik nou ook als ik naar joun foto's kijk, veel te dun en magertjes..Loop dan ook altijd meteen naar de koelkast toe..

Die stretchmarks zijn inderdaad best hinderend. Zelf heb ik ze ook, maar vooral op m'n armen, ook al een beetje op m'n triceps en achterkant schouders. Dat ze lichter van kleur worden is puur door de ouderdom, dat donkerpaarse geeft aan dat ze dus nog best vers zijn. Gewoon doorblijven smeren met wat je nu doet en uiteindelijk zal het dus verminderen, echt helemaal nooit weggaan zullen ze niet, maarja, het zijn immers littekens.
Peace

Terug
Naar boven