AndroidHealthClinic

Heel normaal weerwolf spel

rip wengstertje

maar waarom gebruik je een foto van mij

hahaha nou dat was een lang spel haha succes iedereen nog en geniet vandaag maar van me tetjes :P

Dag vandaag terug tot 21u LLoyd? Heb vandaag gedurende de dag niet zoveel tijd om het verhaal uit te pluizen.

RIP

Buiten de hint naar het koppeltje zie ik geen hints

Sanca had een topic voor zijn verjaardag geloof ik?
No homo kan bijna iedereen zijn.. misschien is would film again 10/10 de hint?

• Topic Starter Topic Starter
Stemmen tot 21.00

Ben uit eten voor m'n verjaardag vanavond en misschien erna uitgaan, dus wellicht een laat verhaal

Gl hf

Beetje weinigzeggend eerste verhaal jammer genoeg. En er is nog niet veel gepost, dus daaruit ook weinig uit op kunnen maken.

In het verhaal staat:

Zonder enig wraakgevoel of iets dergelijks geschiedde het. Just business, nothing personal.

Kan iemand dat linken aan één van de spelers? Ik heb even gezocht, maar niets kunnen vinden eigenlijk.

Beetje weinigzeggend eerste verhaal jammer genoeg. En er is nog niet veel gepost, dus daaruit ook weinig uit op kunnen maken.

In het verhaal staat:

Kan iemand dat linken aan één van de spelers? Ik heb even gezocht, maar niets kunnen vinden eigenlijk.

Is een quote uit de godfather, zou kunnen verwijzen naar penose dus

zou wel een erg makkelijke hint naar de wolf zijn

• Topic Starter Topic Starter
Met 12 spelers maar in het spel hou ik de hints inde verhalen heel beperkt overigens.

Is een quote uit de godfather, zou kunnen verwijzen naar penose dus

zou wel een erg makkelijke hint naar de wolf zijn

Ohh,. Zulke makkelijke hints zou lloyd niet maken, dus dat kunnen we wel skippen dan.
Geen hints naar de badguys in dit verhaal begrijp ik uit lloyd z'n post.

Whut to do whut to do.

We offeren de grootste homo uit de game op

Inb4 iedereen stemt op mij :roflol:

In het verhaal staat:

Wie is er goed bevriend met Wengster ?

Terug
Naar boven