XXL Nutrition

Heel normaal weerwolf spel

Dat heb ik gemist ja

---------- Toegevoegd om 13:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:26 ----------

Omdat?!

Voor het luidop zoeken naar de good guys, obviously, ik ben trouwens geneigd Daffy hierin te volgen als er geen reden komt om op iemand anders te stemmen

Ik stem op Sanca.....

Zo, toch nog ff online geraakt. De verklaring van Diaephi lijkt me op dit moment het meest logische als ik alles zie maar ik wil deze avond zelf nog eens serieus kunnen zoeken. Hopenlijk geraak ik om 8u terug online.

welke verklaring

lloyd ontkracht het toch overduidelijk indirect

buiten dat zou het een hint naar de wolf moeten zijn en dat is sws onlogisch op deze obvious wijze in het eerste verhaal

spanning tree
Omdat Penose het niet is :p

diaephi omdat hij op mij stemt.
Vorige game was het hetzelfde verhaal, door een derp op mij stemmen terwijl ik burger was. Meteen op een beginneling stemmen om jezelf te beschermen.. Maar dan moeten diaephi en Sanca onder een hoedje spelen want wolven weten toch van elkaar wie ze zijn?

Zo niet dan vind ik de godfather hint ook goed, alleen iets te makkelijk.

diaephi omdat hij op mij stemt.
Vorige game was het hetzelfde verhaal, door een derp op mij stemmen terwijl ik burger was. Meteen op een beginneling stemmen om jezelf te beschermen.. Maar dan moeten diaephi en Sanca onder een hoedje spelen want wolven weten toch van elkaar wie ze zijn?

Zo niet dan vind ik de godfather hint ook goed, alleen iets te makkelijk.

wolVEN ?

jij snapt er niks van ofwel

je moet idd wel goed zijn dan

Ja ik kan er zelf niks van breien, en hoopte dat iemand met een goede aanleiding zou komen.... helaas denk ik tevergeefs wachten. Kan van het verhaal niks maken.

Hm ik denk dat we een paar burgers hebben die elkaar aan het beschuldigen zijn en cults die er wijselijk uitblijven

Drbrik

Terug
Naar boven