XXL Nutrition

Heel normaal weerwolf spel

Hm ik denk dat we een paar burgers hebben die elkaar aan het beschuldigen zijn en cults die er wijselijk uitblijven Drbrik
Ik wil er niet uit blijven maar heb geen idee waar op te stemmen. Heb wel mijn ideeen over het homopaartje maar ja goede lopen roepen heeft geen zin. Het enige wat ik vond opvallen was idd dat van penose, maar dat werd al min of meer ontkracht door lloyd...

Dan ga ik maar voor een gut-feel ot92

Jack3D voor het openlijk zoeken naar good guys

Ofwel cultgedrag ofwel gewoon lomp maar ik weet het anders ook niet

Inb4, 12 verschillende stemmen en iedereen dood

Zou wel erg makkelijk zijn toch? Uit de burgemeesterstemming kunnen we ook niets wijs worden aangezien het meerendeel niet gestemd heeft.

Als ot niet gestemd heeft voor bm wil ik wel meegaan op hem.

Ik stemde op wauter voor burgemeester...

Nee, zonder gekheid. Ik heb echt geen idee op wie ik moet stemmen. De penose hint slaat nergens op in mijn ogen. Te makkelijk, en ik denk dat er maar 1 hint in t verhaal staat. En die komt dus deze keer ten goede aan het slechte kamp.

Ik denk dat de cults zich afwezig houden.

De stemmen op jacked lijken me ook niet zinvol. Die snapt volgens mij het spelletje nog niet helemaal en probeert zo goed mogelijk alle hints op te lossen, vorige game ook. Als hij cult was dan hadden ze die hint onderling wel gewoon besproken lijkt mij.

duidelijk wat drbrik slecht is

Ik ga voor highonx.
Gestemd voor wauter voor bm. En wel gepost maar niet iets nuttigs.

Onderbuikgevoelens kan ik nooit zoveel mee..

Ben een beginner en je kunt geen hint aan me linken. Zou je stem toch heroverwegen.

Hill je medecult verdedigt je wel een bietje of niet

die

Was ik al bang voor :rolleyes: zit hier al heel hard te duimen dat drbrik gewoon goed is anders breng ik mezelf in een nare positie.

Wil wel op hem meegaan, maar het is een beetje een stemming van niets, jij stemt en iedereen volgt.. Ik hou er niet zo van om me maar blindelings aan te sluiten.

Was ik al bang voor :rolleyes: zit hier al heel hard te duimen dat drbrik gewoon goed is anders breng ik mezelf in een nare positie. Wil wel op hem meegaan, maar het is een beetje een stemming van niets, jij stemt en iedereen volgt.. Ik hou er niet zo van om me maar blindelings aan te sluiten.
Oke lekker hoor... of alle cults gaan mee op mij, of ik wordt vannacht opgevreten. niet echt een win-win situatie.... ga me alvast inlezen op die wwII versie

Oke lekker hoor... of alle cults gaan mee op mij, of ik wordt vannacht opgevreten. niet echt een win-win situatie.... ga me alvast inlezen op die wwII versie

Dan was het voor een goed doel.. Als je de stemming niet overleeft weten we je rol.. En kunnen we uit de stemming wat meer opmaken wie bij welk kamp hoort.. Hihi.

Is op zich wel een goede reden om mee te gaan op jou.. Weet ik morgen gelijk wat meer..

verander mn stem naar penose voor the godfather hint
drbrik is denk ik niet de wolf, toen hij de wolf was wees hij iedereen aan en nu is hij een beetje bang om iemand zonder een reden te kiezen

Terug
Naar boven