AndroidHealthClinic

Heel veel trek

Geloof mij, ook ik ben zo door de verzadiging van eieren met spek heen hoor.
En abfab haalt wel degelijk een goed punt aan, low carb slaat gewoon nergens op. Ze eet gewoon nutteloze dingen en dus heeft ze eindeloos trek.
Als ze overstapt naar voeding die ook daadwerkelijk waarde heeft dan komt dat ook wel goed. Gewoon alleen dingen eten die uit zee/grond/struik/plant/beest komen. Aanvullen met min. 200gr groenvoer , goede carbs uitzoeken en alle suikertroep schrappen.

Ik durf te wedden dat je dan zelfs moeite hebt om elke maaltijd te halen. Ik ben ook een vreetzak, maar moet mezelf nu echt forceren om te eten omdat ik gewoon niet snel honger heb.
Geef mij echter pasta, cereal, rijst , koek, kaas en broodjes en ik kan werkelijk zonder gene 3500 kcal per dag wegwerken.

Met een makreel zit ik zo vol hoor :o

???
werkt bij mij in ieder geval prima. <2000 kc vooral uit eiwitten en vet en ik heb nooit honger, als ik carbs in mijn schema stop heb ik dat wel.

Ik doelde op het volume-verhaal. Eieren met spek en kaas is zo weg en blijft bij mij nog geen uur courant. Gaat ook op voor suikers, ook die zijn er zo doorheen.

Ga ik alleen vetten en eiwitten eten dan eet ik EN teveel EN ben ik de hele dag pissed off. Ik vind het nonsens, tenzij je wedstrijden doet ofzo. ( andere discussie )
Ik vind de volume-tip erg goed, sommige dingen vullen gewoon beter ( soep, vette vissen, noten etc, rauwkost in grote hoeveelheden ). Dat is soms een kwestie van volume, soms gewoon voedingswaarde. Niemand gaat overdrijven met een makreel of een grote schaal groenten. Ik ken er echter genoeg die met eieren-spek en kaas wel loskunnen.

Alleen eiwit en vet eten is geen garantie voor verzadiging. Althans, niet bij iedereen. Snappie?

Terug
Naar boven