AndroidHealthClinic

Helemaal klaar met prikken!

  • Topic starter JL.
  • Startdatum
  • Reacties 42
  • Weergaven 3K
  • Volgers 18

Bezoekers in dit topic

ik zet quads met 0.45x13 of gewoon slinpins.
 
Probeer eens een ander merk, zoals iemand al zei.
 
Schouders proberen met slin pin , of 0.45x19
 
Benen prikken is effe 2 weken mank lopen, maar daarna gaat het wel weer.
 
Gewoon chest met slinpin ^^
 
Als jij twee weken mank loopt na een prikje in je been doe je iets heel erg fout lol
Dit.... kan keer gebeuren dat je verkeerd plekje pakt.

Maar je hebt zoveel plekken die je kan gebruiken behalve je billetjes en je benen
 
Beter asap stoppen prikken is voor mannen
 
Slinpin in delts/triceps/kuiten.
 
Ik heb dit nooit begrepen, al helemaal niet als je 5ML moet zetten o.i.d. Moet je 5 slinpins wegduwen :o
Is wel leuk als je tren a ed zet ofzo maar suspension of base kan er niet door dus word kostelijk als je 2x5ml moet injecten dan 10 slin spuiten+naald per week ^^
 

Nee, gewoon groene 40 naald. Zo diep mogelijk in de spier en heb je minder last.
Hoe meer je richting de oppervlakte gaat, des te meer last kun je krijgen.

Trouwens maatje van me kreeg na jaren dezelfde gear te gebruiken ineens last van ontstekingen en veel pijn. Van gear geswitched en nergens last van. Ik gebruikte dezelfde gear en zelfde batch, nergens last van. Je kunt dus wel ineens wel allergische reacties krijgen.
Dus van merk wisselen kan nog wel eens helpen
 
Was het zo'n hel dan?

Ja was niet best. De pijn begon pas na 24 uur, maar vooral de stijfheid was killing. Alsof er een gigantische knoop in zat. Was overigens maar 0,5ml (NPP).
 
Ja was niet best. De pijn begon pas na 24 uur, maar vooral de stijfheid was killing. Alsof er een gigantische knoop in zat. Was overigens maar 0,5ml (NPP).
Volgende keer heb je nergens meer last van man.. virgin muscle hoort er bij op het laatst voel je het niet meer.
 
Volgende keer heb je nergens meer last van man.. virgin muscle hoort er bij op het laatst voel je het niet meer.

Ik hope so, want chest is wel een ideale spot.
 
Ik hope so, want chest is wel een ideale spot.
Hoort er bij de eerste keer, wordt echt alleen maar minder zo niet is het meestal door de gear
 
Back
Naar boven