MuscleMeat

Help deze beginner :)

RTB93

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Beste sportievelingen,

Ik heb me de afgelopen week een beetje zitten inlezen en zou graag binnenkort willen beginnen aan een kuur met clenbuterol voor een spijkerhard lichaam en vanwege de hoge vetverbranding. Verder heb ik niet de behoefte om meteen hard van stapel te lopen met meerdere substanties tegelijkertijd. Dat kan later altijd als ik iets meer ervaring heb. Allereerst even m'n stats:

21,
95 kilo,
15% bf

Vervolgens aan jullie de vraag of jullie van mening zijn dat dit een goed plan is en zo niet waarom niet en wat zouden jullie dan vervolgens wel aanraden?
Las op dit forum dat Nederlandse labs over het algemeen inferieure kwaliteit leveren. Hebben jullie misschien een aanrader waar ik beter m'n spullen kan bestellen?

Ik zie jullie reacties graag tegemoet!

Laatst bewerkt door een moderator:
Met voeding kan je gemakkelijk naar 10% gaan zonder aas.

• Topic Starter Topic Starter
Ja klopt, maar ik wil graag een helpende hand in combinatie met een sneller proces en daarnaast heeft het ook als voordeel dat je sneller sterk wordt.

En je hart sneller naar de klote gaat...

f**k off? Wat ben jij voor zieke pauper. Ik vraag gewoon op een normale manier of ik er goed aan doe om voor deze kuur te kiezen en zo nee wat dan wel.

Oké Walter, dus niet aan te raden als ik jouw reactie begrijp?

f**k off? Wat ben jij voor zieke pauper. Ik vraag gewoon op een normale manier of ik er goed aan doe om voor deze kuur te kiezen en zo nee wat dan wel. Oké Walter, dus niet aan te raden als ik jouw reactie begrijp?
Nee ik zou het niet doen. Beter is het om gewoon met de juiste voeding en cardio je vetpercentage verlagen. Clenbuterol is echt rommel.

Hier sluit ik mij bij aan.

Ontopic: probeer het eerst paar maanden met voeding en cardio. Met dieet kom je echt ver vooral als je net begint met cutten gaan de eerste procenten het snelst..

En ik denk niet dat je met clen van 15% ineens "spijkerhard" wordt zoals jij zegt.

Mocht je het toch gaan doen, kijk dan eens naar het alternatief voor clen en dat is Albuterol. Schijnt stuk minder bijwerkingen te hebben.

Dan zou ik eerder kiezen voor eca...
Voel je je wat prettiger op, en het is iets minder slecht voor je dan clen.
Maar eigenlijk zou ik gewoon eerst even tot 10% zakken zonder.
10% halen is niet zo moeilijk als je weet wat je doet.
5 weken zal genoeg moeten zijn.

Dan zou ik eerder kiezen voor eca...
Voel je je wat prettiger op, en het is iets minder slecht voor je dan clen.
Maar eigenlijk zou ik gewoon eerst even tot 10% zakken zonder.
10% halen is niet zo moeilijk als je weet wat je doet.
5 weken zal genoeg moeten zijn.

sluit ik me bij aan.
8-10% moet te halen zijn.
ik begin meestal met Eca vanaf de 8% anders heeft het echt niet zoveel impact

Naturel cutten naar 10% mits goede voeding/training mag dit geen obstakel vormen
Nadien kan je eventueel beginnen met ECA(Y) stack. Zal je pak beter bevallen op vlak van sides en toch leuke resultaten geven
Omtrent vetverlies/energie..
Blijf nog maar even weg van Clen. Kennismaking via ECA zal je beter afgaan IMO...

Wat vinden jullie van deze kuur?
1-6 Winstrol 50mg ED
1-12 Test E 500mg EW
1-14 hCG 2x 500iu EW
14-17 Nolvadex 20mg ED
14-18 Clomid 25mg ED

Wat vinden jullie van deze kuur?
1-6 Winstrol 50mg ED
1-12 Test E 500mg EW
1-14 hCG 2x 500iu EW
14-17 Nolvadex 20mg ED
14-18 Clomid 25mg ED

Hcg tot week 14 vanaf week 14 4 weken nolva of clomid niet allebei. Winny zou ik 4 weken doen. Verder prima.

Klopt, maar ik ben inmiddels goed voorgelicht en heb zoiets van als ik het dan doe, dan wil ik het goed doen :).

Welkom!
Lees je goed in voordat je begint.
Je voorgestelde kuurtje ziet er goed uit.
Laat clen maar links liggen en leer intussen bij over voeding tijdens cutten.

Terug
Naar boven