AndroidHealthClinic

help ik ben niet gemotiveerd

watikwil

Novice
Waardering
0
ik heb een groot probleem. ik wil heel graag fitness doen. en als ik er dan aan begin dan maak ik het nooit af omdat ik gewoon niet gemotiveerd ben. en van nature nogal lui ben.

nu is mijn vraag dan ook: hoe motiveer ik mezelf. heeft iemand tips?

Een trainingslog starten.

Daarvoor dient dit subforum trouwens, dus je bent al goed op weg.

• Topic Starter Topic Starter
wat is een trainingslog?

Hoe oud ben je eigenlijk??
Wat is je doel??
Waarom wil je zo graag aan fitness doen??

Ik ben 18 jaren oud

mijn doel is dat ik wat zwaardere dingen kan optillen. Want als ik om me heen kijk dan zie ik iedereen met gemak zwaardere dingen tillen dan dat ik kan tillen. En dat is voor mezelf nogal vernederend.

Waarom dan fitness? Nou ik had gehoord dat als je fitness doet dat je dan snel wat sterker word.

Ik heb al is eerder aan fitness gedaan. En dat is me 1 week gelukt. Maar er veranderde egt gewoon niks. En toen ben ik weer gestopt.

Koop een squatrek, een barbell en schijven, en heb geduld!

Motivatie komt wel als je goede progressie maakt en meer wil squaten.

Ik ben 18 jaren oud

mijn doel is dat ik wat zwaardere dingen kan optillen. Want als ik om me heen kijk dan zie ik iedereen met gemak zwaardere dingen tillen dan dat ik kan tillen. En dat is voor mezelf nogal vernederend.

Waarom dan fitness? Nou ik had gehoord dat als je fitness doet dat je dan snel wat sterker word.

Ik heb al is eerder aan fitness gedaan. En dat is me 1 week gelukt. Maar er veranderde egt gewoon niks. En toen ben ik weer gestopt.

:lol:

Ik ben 18 jaren oud

Damn, dat is mooi :thumbs: eindelijk iemand die wil trainen om echt sterker te worden (als in, gewichten opheffen).
Dat wil dus zeggen dat je moet gaan deadliften :banana:

Ik ben 18 jaren oud

Je kan ook niet na 1 week verwachten, waarin je misschien 1 of 2 x getraind hebt en waarschijnlijk niet eens zwaar, dat je opeens een gigantisch sterke beer bent.

Dat heeft wel iets langer nodig :p Ga gewoon samen met een maatje ofzo naar de gym.. train lekker, let een beetje op je eten en je zal vast wel een end komen..

Kloontje??

Deadlift [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ben 18 jaren oud

:roflol:

Hoeveeltijd denk je dat er in gaat zitten om
sterker te worden dan??

Duurt toch wel maanden:)

dankjewel ik zal hier dan een beetje bijhouden wat ik kan optillen. misschien kan ik over een maand ofzo wel een wat groterre doos optillen dan dat ik nu kan.

Ik heb ook ooit een week aan fitness gedaan. Ik vond er niks aan.

en wat doe je nu dan?

dankjewel ik zal hier dan een beetje bijhouden wat ik kan optillen. misschien kan ik over een maand ofzo wel een wat groterre doos optillen dan dat ik nu kan.

Hhahaaaa :roflol::roflol:

Ik vraag me toch echt af of je wel serieus bent.

Dus jij wilt volgende maand een grotere doos op kunnen tillen......:D :p :D
En hoe zwaar moet die doos die jij op wilt tillen dan wel wezen????

Hoe zware doos kan je nu tillen........??

Hhahaaaa :roflol::roflol:

Ik vraag me toch echt af of je wel serieus bent.

Dus jij wilt volgende maand een grotere doos op kunnen tillen......:D :p :D
En hoe zwaar moet die doos die jij op wilt tillen dan wel wezen????

Hoe zware doos kan je nu tillen........??
Als hij gaat trainen met zware dozen, dan wil ik dit log echt wel volgen!

Ja ik ook,hopelijk plaatst hij ook foto's wil het wel eens zien.

Terug
Naar boven