AndroidHealthClinic

[HELP] Kwark

xeoMe

Dutch Bodybuilder
Waardering
41
Lengte
1m77
Massa
79kg
Ik eet nu al 2 dagen 1x per dag een bak kwark van 450 Gram (bevat 7.5 gr eiwitten)
De kwark eet ik na me avondeten soort van toetje.
Na de kwark te hebben gegeten zit ik egt totaal voelt het alsof ik het nog maar net binnen kan houden, ik dit normaal of gewoon wennen aan de kwark?
ik dit voldoende kwark wat ik per dag eet of minder?

m.v.g.

Ik at het meestal laat op de avond, rond 23:00, en kreeg het ook vaak moeilijk naar binnen. Neem gewoon je tijd, rustig eten.

Stel kwark uit, naar ongeveer 3kwartier voordat je gaat slapen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Oke bedankt voor de snelle reacties maar die eitwitten blijven wel gevangen totdat ik ga trainen toch?

In kwark zit caseïne (trage eiwitten) die ervoor zorgen dat je (bijvoorbeeld) 's nachts niet zonder eiwitten valt en dus je spieren blijft voeden. Ik eet kwark dus alleen voor het slapengaan. Jij hebt snelle eiwitten nodig voor de training.

7,5 gram eiwitten op 450 gram? Beter dan pure kwark pakken zonder smaak. Maar anders wacht je gewoon een uurtje voordat je de kwark eet? En of het genoeg is licht aan de hoeveelheid eiwitten die je per dag binnen krijgt.

Ik denk dat ie per 100gr bedoelt

Ik hebzelf van de c1000 en dat is dezelfde voedingswaarde

per 100gr ziter 7,5gram ei.
Dit is wel die gore zure franse shit.

ik eet elke dag 250 gr magere kwark en dit na mijn avondeten met O % vet
heb geen problemen met de spijsvertering

als toetje, bedoel je dan dat je direct na je avondmaaldtijd opeet ? Eet dan gewoon een uur of anderhalf uur later ?

je moet anders ook gewoon even wat andere merken proberen, ik had er ook last van .
heb nu een hele lichte kwark met veel vocht ,net yoghurt maar wel met 8 gr eiwitten , die eet makkelijk weg , beter dan die drogere dikke kwark, je kunt beter ook geen hele bak in 1 keer op eten maar wat LUKIE al zei zo rond de 250 gr.

Ik kan tegenwoordig helemaal geen kwark meer eten vanwege maagzuur of slokdarm, dat is niet prettig!

ik koop kwark in de Lidl echt niet duur en lekker met 0 % vet;)

Ik eet altijd magere Franse kwark van Almhof, 9,1 gr. eiwitten per 100 gram / geen vetten + deze kwark is tenminste niet zo zuur als al die andere kwarken.

Eet altijd gewoon 500gr. 'puur' half uurtje voordat ik ga slapen en heb nooit problemen met het binnen te houden iets dergelijks. :p

Ik eet elke dag bijna 1kg magere platte kaas.

Gewoon mengen in de blender met melk en een paar stukken fruit en zo opdrinken. Dan is het nog lekker ook.

Kwark van de aldi 65 cent en 11,3 gr eiwit per 100 gr :D en idd vlak voor het slapen om de nacht door te komen, ben er aan verslaafd lijkt wel.. laatst had ik geen kwark en kon toen heel moeilijk slapen, volgende dag meteen ff flink ingeslagen, dat het niet weer gebeurt.

Ik gooi mijn kwark altijd in de blender, 4 plakken ananas erbij en een klein beetje siroop (heel klein beetje, denk aan de suikerrrs). Smaakt echt lekker!

ik heb nu kwark van de makro met 12gr eiwit per 100gram:)

Ken het gevoel met kwark, als ik me sterk voelde voor slapen gaan dan normale kwark van de albert heijn. Voor de iets mindere hardcore dagen de kwark met aarbijen yoghurt, scheelde geloof ik 2 gram per 100g. Maar blijft beter dan blikje tonijn voor slapen gaan:D

Terug
Naar boven