Fitness Seller

help ! pijn dag na zetten verschrikkelijk

pasieeeee

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
16%
He mensen heb een seriuus probleem ik zet test p en winny 100 en 50 ml .nu slaap ik amper meer door de pijn in me bil al 2 weken spul werkt wel al maar de pijn !!! Kan iemand helpen maseren voor verwarme langzamer zetten werke niet :( gr

probeer eens een ander merk te pakken, ik reageer ook soms heftig op sommige produkten van sommige merken , terwijl het zelfde produkt van een ander merk dit niet heeft. Heb hetzelfde pas meegemaakt met primo, ben van merk veranderd en het probleem was opgelost. Beide merken zijn bekende merken, dus waarschijnlijk beide ""even " goed

Winny inject is sowieso pijnlijk toch? Maar dit wist je natuurlijk van te voren, want je hebt je erover ingelezen... toch? ;)

Test P en winny zijn beide heel pijnlijke AS om te injecteren. Je zal er weinig kunnen aan doen vrees ik.

Zet eens test P in de ene bil en de winny in de tweede bil. Zo weet je meteen wat voor jouw het pijnlijkste is. Uit eigen ervaring zal de test prop waarschijnlijk de ergste zijn. Ikzelf heb het ook enige tijd geleden uit een kuur geflikkerd voor dezelfde reden.

Warme douche nemen voor het prikken kan een beetje helpen, maar zal het zeker niet oplossen. In de bil prikken is voor mij wel minder pijnlijker dan bijvoorbeeld het dijbeen.

De 3 mogelijkheden :
Of je stopt met de prop en/of kuur.
Of je bijt door de pijn.
Of je vervangt de test P door een lange ester zoals de test E versie.

Test prop pijnlijk? Echt geen last van...

Nee, niet iedereen heeft er last van. Maar er zijn wel een hoop die bij winny en/of test p inject pijn hebben.

Ligt het ook niet aan het merk van je gear? Vooral bij Prop?

UG Test Prop staat bijna zeker garant voor een dikke gloeiende bil.

ik heb me laten vertellen dat een winny inject ook niet echt een pretje is
waarvoor zet je de prop niet door en switch naar winny tabs
weet je gelijk waar het aan ligt
zelf gebruik ik teste en heb nergens last van

• Topic Starter Topic Starter
Ja weet dat 2 pijnlijken heb. Heb alles van ep ng even weekje aan zien wel goed idee even splitsen kijken of dat scheelt

Neem es een aspirientje direct na het zetten, de enkele keer dat het bij mij last/schijf oplevert dempt dit wel redelijk. Aspirine werkt ook ontstekingsremment.

• Topic Starter Topic Starter
Tnx zal het ng even aanzien vandaag ook weer klote dag gehad paar dagen terug ging het maja. Test e pakke is ook wel goede optie

Word tijd dat ze aan winny injects een klein beetje lidocaïne toevoegen (hint, hint).

gasten serieus als je niet tegen winny inject of test prop kan niet zetten. Er blijven genoeg andere opties over. Zo simpel is het.

Prop zou je nog een keer HG kunnen pakken die wat minder geconcentreerd is en op basis is van EO. Maar het blijft toch iets wat vooral persoonsgebonden is. Heb zelf een keer prop gehad waar ik dood van ging, was zo ontevreden dat ik het weg wou fl*kkeren. Vervolgens had iemand anders er belangstelling voor, dus had ze weggegeven aan die persoon. Spreek ik hem 2 weken later, en hoe was het. Ja prima spul hoor ik ik heb er nog minder last van dan test e. wtf

Terug
Naar boven