XXL Nutrition

HELP, wat doe ik fout?

Waarom zou je geen full-body doen ?

Als hij nog niet groot is, wat is er mis met een schema met 3x per week full-body compounds ?
SQ BP DL + Dips / SQ PP ROW + Chins lijkt me dat je daar grotere gains op maakt dan een schema met allemaal isolatie stuff.

En wie zegt dat er in een split alleen maar isolatie oefeningen zitten:rolleyes: Je kan alle bovengenoemde compounds ook gewoon in een split gebruiken, plus isolatie oefeningen.

Maak een split of een UB/LB schema.
Sochtends gewoon de havermout door je keel duwen
en neem genoeg rust. ik ben altijd pas na 2 dagen geheel herstelt in kracht..
Succes

Weet je, niet zo moeilijk doen, om de twee uur flink eten met veel eiwitten, en hard trainen in de gym. Mijn voedingsschema is echt rete variabel, op m'n eerste en laatste maaltijd na. Ik zorg gewoon dat ik om de 2 a 3 uur vreten binnenkrijg met veel eiwitten. Gain er goed op.. :)
Juist is ook mijn vaste filosofie.

En wie zegt dat er in een split alleen maar isolatie oefeningen zitten:rolleyes: Je kan alle bovengenoemde compounds ook gewoon in een split gebruiken, plus isolatie oefeningen.

Was het woordje erbij vergeten, maargoed ik zie het nu van isolatie oefeningen als beginner niet, maargoed zelf weten.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga het dan maar eens proberen met een 3 daagse split.

@ bijna iedereen hier: Koop dat gerecht en kijk hoe vol je zit na een bord, kan me niet voorstellen dat iemand hier geen 2e bord neemt....dat andere bord gaat er na een paar uur ook wel weer door.

@sandow
Ik eet zelf iedere dag wel 100 a 150gr rijst met 200gr kip, ik weet hoe veel het is. Ik krijg het waarschijnlijk wel weg, maar het past in ieder geval niet op één bord, met die 100 a 150gr rijst en 200gr kip ligt ie al vol.

350 gram kip 223gram gekruiden rijst en 350ml saus....het gaat er echt makkelijk in bij mij, weet niet waar jullie het over hebben???
maar laat dat dan maar voor wat het is.

Ik ga het dan maar eens proberen met een 3 daagse split.

@ bijna iedereen hier: Koop dat gerecht en kijk hoe vol je zit na een bord, kan me niet voorstellen dat iemand hier geen 2e bord neemt....dat andere bord gaat er na een paar uur ook wel weer door.
Ik snap niet hoe sommigen zo weinig kunnen eten - ik eet nu zo'n 3300 kcal allemaal clean voedsel en kan zelfs nog meer eten.

zit ook wel een uurtje of 2 tussen mijn 1e en 3e bord.

Maar 233gr rijst en 350gr kipfilet hoeft er bij mij niet in 1x in..... :)
Onbereid of bereid?

Bereid - kip zal wat moeilijk worden, maar lukt nog! :D
Onbereid - easy.

Denk dat het gewoon een kwestie is van wennen, vroeger kon ik met moeite de helft eten van wat ik nu at.

Ahhh oke, gezellig :p
Wij nog nooit echt gedaan :cool:

Ik eet alles weg in 15-20 minuten ???
Maar wat ga je nu doen met je training/voedingsschema?

Ahhh oke, gezellig :p
Wij nog nooit echt gedaan :cool:

Ik eet alles weg in 15-20 minuten ???
Maar wat ga je nu doen met je training/voedingsschema?
Voedingsschema is al een stuk beter, krijg alles gewoon zat binnen daar niet van.

Trainen ga ik het dan toch maar 3 daagse split proberen, en als ik ovr een periode van 6 weken weinig resultaat heb zie ik wel

Voedingsschema is al een stuk beter, krijg alles gewoon zat binnen daar niet van.

Trainen ga ik het dan toch maar 3 daagse split proberen, en als ik ovr een periode van 6 weken weinig resultaat heb zie ik wel

Post je voedingsschemadan eens :)
Je nieuwe

Duurt te lang om alles over te typen met voedingswaardes dus:

Ontbijt= 300ml melk met whey 50gram brinta 200ml jus d'orange
meteen gaan sporten
Post workout = wheyshake 300ml melk, banaan +200 ml jus d'orange
half uurtje later= 4 sneedjes toast met 2 gekookte eieren. + toch die kom soep voor mijn groente:p
volgende maaltijd= snee brood met 50-70 gram kipfilet
avondeten= die kip met rijst weer helemaal opgekregen:D
2á3 uur later= stuk fruit met een soort milkshake
En voor ik ga slapen= 500g kwark + 250ml melk

ehm ik eet ook wel eens 2/3 van het gerecht...maar ik eet hem ook wel eens helemaal op, vraag maar aan mijn ouders.

Bereidingswijze
Breng ruim water aan de kook. Voeg de rijst toe en breng opnieuw aan de kook. Roer de reijst even door en kook de rijst in een gesloten pan in 8 minuten gaar. Giet e rijst af, laat de rijst in een gesloten pan nog 8á10 minuten staan. Roer het voor het opdienen ng even om met een vork.

de rest laat ik maar even voor wat het is, maar ik heb het zakje rijst net gewogen en het komt neer op 223 gram rijst onbereid.

Thaise kip siam van ólacy, krijg ik makkelijk weg in mijn eentje

Ik moet het eerste zakje ongekookte rijst nog zien waar 223 gram in zit.
Die builtjes zit meestal 125 gram in, of anders 50, 100 gram, maar nooit zo'n raar gewicht als jij nu opgeeft.

Dus kan me echt niet voorstellen dat het 223 gram ongekookte rijst is. Je geeft immers zelf aan dat jehet eerst kookt en laat staan, dan is het toch niet onbereid??

Duurt te lang om alles over te typen met voedingswaardes dus:

Ontbijt= 300ml melk met whey 50gram brinta 200ml jus d'orange
meteen gaan sporten
Post workout = wheyshake 300ml melk, banaan +200 ml jus d'orange
half uurtje later= 4 sneedjes toast met 2 gekookte eieren. + toch die kom soep voor mijn groente:p
volgende maaltijd= snee brood met 50-70 gram kipfilet
avondeten= die kip met rijst weer helemaal opgekregen:D
2á3 uur later= stuk fruit met een soort milkshake
En voor ik ga slapen= 500g kwark + 250ml melk
tot aan je avondeten krijg je te weinig koolhydraten binnen vind ik. Te weinig trage carbs van brinta/havermout/pasta/rijst/aardappelen (of zelfs brood).
En die avond maaltijd 233gram rijst tsja, daar geloof ik ook nog steeds niks van

tot aan je avondeten krijg je te weinig koolhydraten binnen vind ik. Te weinig trage carbs van brinta/havermout/pasta/rijst/aardappelen (of zelfs brood).
En die avond maaltijd 233gram rijst tsja, daar geloof ik ook nog steeds niks van
dan zal ik kijken of ik nog ergens wat brood kan toevoegen, mischien bij ontbijt of post workout;)

---------- Toegevoegd om 16:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:06 ----------

Ik moet het eerste zakje ongekookte rijst nog zien waar 223 gram in zit.
Die builtjes zit meestal 125 gram in, of anders 50, 100 gram, maar nooit zo'n raar gewicht als jij nu opgeeft.

Dus kan me echt niet voorstellen dat het 223 gram ongekookte rijst is. Je geeft immers zelf aan dat jehet eerst kookt en laat staan, dan is het toch niet onbereid??
Nee op de verpakking staat indhoud: 223 gram gekruide rijst. Ik leg die rijst op de weegschaal en er komt zo ongeveer 223 gram uit.

Dan kook ik het (wel wat langer dan op de verpakking staat) en ik eet het in 2 uur op...probeer maar, als je daarvoor veel hebt gegeten is het moeilijk maar als ik een maaltijd heb gemist of het avondeten loopt iets uit krijg ik het gemakkelijk weg.

Terug
Naar boven