MuscleMeat

HELP, wat doe ik fout?

kan je een link vinden naar die rijst via de website van de winkel of fabrikant? Want het maakt weldegelijk uit of je nu 233gram rijst eet of in feite maar bv 100gram rijst (wat ik vermoed)

dan zal ik kijken of ik nog ergens wat brood kan toevoegen, mischien bij ontbijt of post workout;)

---------- Toegevoegd om 16:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:06 ----------

Nee op de verpakking staat indhoud: 223 gram gekruide rijst. Ik leg die rijst op de weegschaal en er komt zo ongeveer 223 gram uit.

Dan kook ik het (wel wat langer dan op de verpakking staat) en ik eet het in 2 uur op...probeer maar, als je daarvoor veel hebt gegeten is het moeilijk maar als ik een maaltijd heb gemist of het avondeten loopt iets uit krijg ik het gemakkelijk weg.

OK, dan zal het wel zo zijn.
Ik krijg het niet weg in 1 maaltijd in ieder geval. Ik verdeel het totaal liever over de 6 maaltijden die ik neem.;)

Wegkrijgen lukt wel (al is het behoorlijk veel), maar ik zie het praktisch nut niet van 223gr rijst en 350gr kipfilet in een maaltijd.

• Topic Starter Topic Starter
kan je een link vinden naar die rijst via de website van de winkel of fabrikant? Want het maakt weldegelijk uit of je nu 233gram rijst eet of in feite maar bv 100gram rijst (wat ik vermoed)
Heb nu een ander merk voor mijn neus staan, maar die krijg ik ook wel op.
chicken siam van vitasia (de cashewnoten neem ik er overigens niet bij)
http://www.ciao-shopping.nl/Vitasia_Chicken_siam__1683972 ..
http://www.ciao-shopping.nl/product_images_view.php?ProduktId=1683972&CurrentImage=37866475

---------- Toegevoegd om 19:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

Wegkrijgen lukt wel (al is het behoorlijk veel), maar ik zie het praktisch nut niet van 223gr rijst en 350gr kipfilet in een maaltijd.
+1 daarom neem ik nu ook wat meer tijd tussen de borden in

De mensen die de hele dag goede maaltijden eten krijgen dat niet makkelijk weg, maar als je niet veel eet krijg je het zowiezo makkelijk op ;)

If??

hoeveel kipfilee doe je op brood ?
1 lullig plakje of 100gr?

hmm oke

7:00 : shake + banaan 2 boterhammen appelstroop + 1 pindakaas en 2 eieren.

10:15: 2 boterhammen appelstroop + 2 boterhammen met 100 Gr kipfilee ( + 2 eieren )

12:15: 2 boterhammen pindakaas + 2 boterhammen 200Gr koolvis + 2 eieren

15:00: 2 boterhammen tonijnsalade + 100Gr kipfileee/kalkoekfilee.

18:00 Avondeten

Training

21:00 Shake + banaan en appel.

22:00 voor het slapen gaan 500Gr kwark

mis kan je hier wat uithalen.

Ik train na mijn ontbijt dus dan zou wel wat weinig koolhydraten binnen krijgen

Koolvis kan ik wel eens proberen, hoe smaakt dat? Want tonijn krijg ik niet weg.

huh dus je eet niks voordat je traint?
koolvis vind ik donders lekker en je krijgt het zo weg 31 eiwtten d8 ik en rond de 150kcal.

huh dus je eet niks voordat je traint?
koolvis vind ik donders lekker en je krijgt het zo weg 31 eiwtten d8 ik en rond de 150kcal.
Voor mijn training wheyshake met 200 of 300 ml melk met 50 gram brinta en 200 of 300 ml jus 'd orange.
Na de training meestal het zelfde.

Maar dan ga ik die koolvis maar eens proberen. thnx

Voor mijn training wheyshake met 200 of 300 ml melk met 50 gram brinta en 200 of 300 ml jus 'd orange.
Na de training meestal het zelfde.

Maar dan ga ik die koolvis maar eens proberen. thnx

eet je vrij weinig voor je training aangezien je dan redelijk wat verbrand.
kzou wat meer eten .

@Grote Ecto
Hij heeft om 18:00 z'n avondeten van 233gr rijst en 350gr kipfilet
Als ie dan voor z'n trainen 200 a 300ml melk met 500gr brinta naar binnenwerkt en om 21:00 gaat trainen zit dat wel goed hoor lol.

eet je vrij weinig voor je training aangezien je dan redelijk wat verbrand.
kzou wat meer eten .
zit aan de 690 kcal voor mijn training, zo slecht is dat toch niet? voel me iig niet verzwakt tijdens of na mijn training.
Of hoeveel zou ik er dan nog bij moeten nemen?
@Grote Ecto
Hij heeft om 18:00 z'n avondeten van 233gr rijst en 350gr kipfilet
Als ie dan voor z'n trainen 200 a 300ml melk met 500gr brinta naar binnenwerkt en om 21:00 gaat trainen zit dat wel goed hoor lol.
Maar ik train DIRECT na mijn ontbijt;)

Oh hehe, duurt ook ff voordat de voedingsstoffen worden opgenomen etc....... Maar als jij je er lekker bij voelt.

niet helemaal direct, dat leg ik dan vekeerd uit.

Maar ik ontbijt, kleed me om, doe mijn haar, zoek mijn sportspulle bij elkaar...je snapt me wel,
( ik train na mijn 1e maaltijd )

Terug
Naar boven