AndroidHealthClinic

HELP! Wie kan dit verklaren?

mtw21

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
11%
Hallo,

Ik zal de situatie even uitleggen,zit samen met een maat van me in onze eerste kuur (test e 500 mg met een winstrol kickstart) onze gear is van ?...,elke zaterdag zetten we beide 2 ml,afgelopen zaterdag was de derde keer voor ons beide,nu heeft die maat van mij elke keer 2 a 3 dagen erna ontzettend last van zn glutes,zo erg dat zitten haast niet kan en lopen ook erg pijnlijk is,het voelt een beetje alsof het staartbotje gebroken is omschrijft die zelf,(geen zichtbare schijf of blauwe plek te zien) in eerste instantie moest ik er wel om lachen want ik heb namelijk de afgelopen 2 weken nergens last van gehad,ja een beetje gevoelig,that's it,niks ernstig. we spuiten beide allebei met 0,7 x 40 mm naalden trouwens.
Nu viel ons afgelopen zaterdag wel op dat zijn vitals behoorlijk troebel zijn en de mijne gewoon helder.
Dus we hebben voor de grap eens gewisseld,kijken of het daar aan kon liggen,maakt toch geen verschil omdat we allebei hetzelfde gebruiken.
en ja hoor,je raad het al,nu ben ik degene die wel kan janken van de pijn.dus blijkbaar ligt het dus daar aan,
kan iemand dit uitleggen en/of onderbouwen. Ik hoor dingen zoals zuurstof erbij bla bla.
Fakes zijn het niet wat ik zie en merk al dat het goed begint te werken. we zijn meer benieuwd of het geen kwaad kan en of we dit dus vaker kunnen verwachten.

alvast bedankt,

gr

Laatst bewerkt door een moderator:
Geen merken noemen svp.

En waarschijnlijk ligt het aan de olie.
Ik kan het niet onderbouwen, dus wacht even tot er wat meer mensen reageren.

Succes.

Je heldere flesje samen opmaken en je troebele (die waarschijnlijk door kou gecrasht is) ff omruilen voor een nieuwe.

Ik blijf dit toch vreemd vinden, troebele olie injecteren.

Ik blijf het apart vinden dat je nooit merken mag noemen dat zou advies geven zoveel makkelijker maken want in de echt nep sectie mag het ook. Dus snap de reden niet waarom het hier niet mag sommige merken staan nou eenmaal bekend om bepaalde nadelen merk en batch code zijn gewoon belangrijk om te weten voor je iets zinnigs kan zeggen

Hebben jullie beide zelfde batch nummers? Kan verschillen met de gebruikte olie die ze gebruiken.

Met me vorige kuur ook zelfde merk gehad, en ik had ook na elke inject de dagen erna gewoon pijn, en zelfs ook eens koortsachtig met opgezwollen rode plek rondom de injectplek.

Dit ondanks, ging ik er wel hard op

• Topic Starter Topic Starter
Het zal inderdaad dus wel een oude batch zijn,die van hem in ieder geval,we gaan het proberen om te ruilen,in ieder geval het volle potje (10 ml) kan het kwaad om misschien 1 ml van die van hem en 1 ml die met die van mij te mixen,aangezien we nog precies 2 ml hebben staan.
Iedereen is vrij duidelijk dat hem een oud batch nummer gaat maar mij gaat het er meer om of het geen kwaad kan.
kijk,die pijn dat heb ik best nog wel één keer voor over,dan is dat ene potje in ieder geval op,aar is het schadelijk...

Man aub, doe jezelf een plezier en smijt die ene ML dan gewoon weg..

Ergens hoop ik dat je je been verliest, als het zoveel pijn doet bij mijn maat had ik het zelfs niet gewisseld, maar wie ben ik..

Koop dan gwn een nieuwe vial, of heb je die paar tientjes niet over voor dagen in je bed te liggen met pijn..

Man aub, doe jezelf een plezier en smijt die ene ML dan gewoon weg..

Ergens hoop ik dat je je been verliest, als het zoveel pijn doet bij mijn maat had ik het zelfs niet gewisseld, maar wie ben ik..

Koop dan gwn een nieuwe vial, of heb je die paar tientjes niet over voor dagen in je bed te liggen met pijn..

Ga jij nou maar lekker op trt, inplaats van mensen dit soort dingen toe te wensen...

• Like
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven