XXL Nutrition

:help:

TvdM

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
63kg
Ben vanaf vandaag nogsteeds iedere dag wel een beetje bezig met trainen, maar het word wel steeds minder. Dit puur omdat ik nogsteeds niet goed om ga met hoe ik te werk moet gaan. Wil het liefst Fullbody workouts gaan doen, maar weet niet precies hoe ik zo'n schema opstel. Kan je bijv. ook zeggen Maandag abs, dinsdag benen, woensdag biceps? Of werkt dat zo niet bij een Fullbody workout. Heb laatst wel een video gevonden waarin een Fullbody workout werd uitgevoerd met 10 verschillende trainingen (2 oefeningen gecombineerd) waaronder: Row & Deadlift, Lunge & Hammercurls, Squat & Press, Lunge & Extentions en Walkout & Push. Dit vond ik zelf nogal een geschikte workout.

Verder vroeg ik me af of het verstandig is om 's avonds voor het slapen te gaan trainen (omdat dit voor mij gunstig uit komt). Maar ik hierdoor soms wel nogal slaap tekort kom..

Ook wilde ik nog vragen of het echt werkt om kwark te eten voordat je naar bed gaat? En zo ja, welke kwark is hier dan goed geschikt voor?

Alvast Bedankt!

lees de stickies, en stel dan je vragen.

Ben vanaf vandaag nogsteeds iedere dag wel een beetje bezig met trainen, maar het word wel steeds minder. Dit puur omdat ik nogsteeds niet goed om ga met hoe ik te werk moet gaan. Wil het liefst Fullbody workouts gaan doen, maar weet niet precies hoe ik zo'n schema opstel. Kan je bijv. ook zeggen Maandag abs, dinsdag benen, woensdag biceps? Of werkt dat zo niet bij een Fullbody workout. Heb laatst wel een video gevonden waarin een Fullbody workout werd uitgevoerd met 10 verschillende trainingen (2 oefeningen gecombineerd) waaronder: Row & Deadlift, Lunge & Hammercurls, Squat & Press, Lunge & Extentions en Walkout & Push. Dit vond ik zelf nogal een geschikte workout.

Verder vroeg ik me af of het verstandig is om 's avonds voor het slapen te gaan trainen (omdat dit voor mij gunstig uit komt). Maar ik hierdoor soms wel nogal slaap tekort kom..

Ook wilde ik nog vragen of het echt werkt om kwark te eten voordat je naar bed gaat? En zo ja, welke kwark is hier dan goed geschikt voor?

Alvast Bedankt!

Nee dat kan je niet zeggen, want dan is het een split. Sowieso dat je geen aparte dag voor alleen abs erin moet pleuren. Ga op zoek naar Starting Strenght, misschien is dat iets voor je.
Of het echt werkt om kwark te eten voor het slapen ligt onder andere aan de rest van je voeding, maar in het algemeen werkt het wel ja, omdat het langzame eiwitten zijn die dus tijdens het slapen aangevuld worden, is ideaal.
Welke kwark maakt niet veel uit, zoek er een met veel eiwitten. Gezien je stats zou ik voor volle/normale kwark gaan, geen magere in ieder geval, maar ook dit ligt aan de rest van je voeding.

Inderdaad, zoals Shady zegt. Volle/normale Kwark aangezien je wel heel licht bent voor je lengte/leeftijd. Lees eens een sticky over bulken, ik krijg zo het vermoeden dat jij graag wat wilt aankomen (dat zou wel het beste zijn)

Terug
Naar boven