MuscleMeat

Hempjes? of gewoon t-shirts

Peiling Peiling Hempjes of shirtjes?

• Hempjes

Stemmen: 101 30,0%
  • Shirtjes

Stemmen: 202 59,9%
  • Iets anders

Stemmen: 34 10,1%

• Totaal stemmers
    337
T shirts die maatje groter zijn, zijn heerlijk om in te trainen :D

Tanktopjes laat ik over aan de :sd: en de echte pro's

korte broek en T-shirt;)

Ik heb altijd strakke tops aan. maar ja ik ben ook een vrouwtje. :-D. Van mij mogen de mannen zeker wel tanktops aan. Vind het prachtig om er naar te kijken. Niks macho-gedrag. Je werkt er toch keihard voor. Dan mag het ook.

Ik ben 1 van de (je leest het goed) 5 meiden die zwaar traint. De rest (heeeeeel veel meer dan 200 gok ik) durft niet eens in het krachthok te komen. Best wel sneu. Ik vraag ze ook wel eens of ze een keertje mee willen trainen. Maar nee hoor. Huul'n met de pet op. Dan zit er niks op dan lekker met de mannen te trainen.

wijde tshirts, pl**ris hekel aan strakke kleding

een leren broek, met 2 gaten bij me billen. en een korset.

geil. en dan deadlift ik mezelf de AOW in

Een hempje of alleen maar een broek en schoenen ;)

Sleeveless t-shirt + korte trainingsbroek

Moet nog wat grotere t-shirts kopen... deze worden beetje te klein, hoewel ik nauwelijks wat ben aangekomen xD

maakt me niks uit, ik train in zowel hempjes als t-shirts

shirtje.

een hempje staat me niet want heb weinig spiermassa helaas en ik heb lange armen, dus lijken me armen nog meer op stokjes (komt uiteraard verandering in, daar zijn we mee bezig) ;)

Meestal een t shirt over mijn tank. Als het heet is trek ik mijn shirt uit.

shirtje.

een hempje staat me niet want heb weinig spiermassa helaas en ik heb lange armen, dus lijken me armen nog meer op stokjes (komt uiteraard verandering in, daar zijn we mee bezig) ;)

idem, maar toch draag k een hempje als het heel warm is:p boeit me weinig als anderen me mager vinden, mogen ze bij mn ouders gaan aankloppen:p zij hebben me immers (mis/ge)maakt:D

Hehe is idd soms verleidelijk om tshirt uit te doen als het snikheet en leeg is in de gym, zou wat motiveren denkk!

loop persoonlijk vaak eerst in tshirt rond maar ik zweet me altijd kapot dus dan ga ik halfweg even tanktop aandoen of een andere tshirt, hangt er van af.

vind het wel plezant bij UB om in tanktop te trainen :)

train de laatste tijd in een t-shirt, maar het word weer warm dus denk dat het weer basketball (NBA) shirtjes worden. Zijn lekker luchtdoorlatend enzo dus vind ik ideaal. Wat men ervan vind maakt me niet zoveel uit doe t niet voor hun dus!

t-shirt zonder mouwen met het logo van mijn fitness (was gratis bij mijn jaar abonnement :p) en als ik benen train een strakke onderbroek ... anders heb ik meer last met te zorgen dat mijn vogeltje niet gaat vliegen als dan ik last heb bij de fitness :p

wat ik in mn kast vind, dus t-shirts en hempies

UB --> Tanktop

LB --> Shirt met kort broek

Terug
Naar boven