XXL Nutrition

Hempjes? of gewoon t-shirts

Peiling Peiling Hempjes of shirtjes?

• Hempjes

Stemmen: 101 30,0%
  • Shirtjes

Stemmen: 202 59,9%
  • Iets anders

Stemmen: 34 10,1%

• Totaal stemmers
    337
Een gestreept polo-shirt, met een geruite broek (nee niet ik, maar sommige mensen ......)

Een gestreept polo-shirt, met een geruite broek (nee niet ik, maar sommige mensen ......)

HAHa die zitten ook bij mij op de sportschool

OT: ik heb een tshirt aan., kan ik tenminste zien wanneer mn armen en borst beginnen te zwellen gaat t lekker goed sluitend zitten. :D

Ik train nu met een t-shirt maar omdat ik steeds meer de fysiek van een beest begin te krijgen ben ik van plan om voortaan met tanktopje te trainen.

t-shirts all the way :)

Haha, dan kijk ik gewoon in de spiegel, bij ons dragen de vrouwen wel kleren zonder mouwen (sommige mogen eigenlijk helemaal niks aan) maar de mannen mogen dat niet.
Ik vind het niet erg, loop standaard in tshirt en als ik iets wil zien til ik het wel op (als ik er de kracht dan nog voor heb), en anders trek ik iets aan van een paar jaar terug dan zit het goed strak :D

Laatst bewerkt:
man dit gaat noobi vraag zijn maar wat is een tanktop?

ow mja ik dacht eerder aan marceleke :rolleyes:

Altijd T-shirt, een oude of een soort climat-cool trainingshirt voor cardio/zomer.

tanktop vind ik echt niet fijn, dat kleine doekje neemt veel te weinig zweet op.

Train trouwens ook altijd in een korte broek, dat in een lange broek trainen snap ik echt niet. Een tanktop aantrekken omdat je het warm hebt, maar wel een dikke joggingbroek. Toch wel een beetje superdude.

in de fitnes droeg ik altijd
lange trainingbroek
air nike's
long sleeve shirt

thuis draag ik jeans broek en t shirt en me sloffe

Altijd T-shirt, een oude of een soort climat-cool trainingshirt voor cardio/zomer.

tanktop vind ik echt niet fijn, dat kleine doekje neemt veel te weinig zweet op.

Train trouwens ook altijd in een korte broek, dat in een lange broek trainen snap ik echt niet. Een tanktop aantrekken omdat je het warm hebt, maar wel een dikke joggingbroek. Toch wel een beetje superdude.

Ik heb ook liever een lange broek omdat ik dan niet naar mijn skinny 62 cm wheels (nog steeds geen squats voor deze knul) hoef te kijken. Maar ik ga meestal wel in korte broek.:rolleyes:

trainingsbroek met een shirt of tanktop. Ligt hoe ik mezelf voel, als ik niet tevreden ben over mezelf ben toch tshirt. Gaat nergens over maar dat is gewoon gevoelsmatig

Having below 40 cm arms and wearing a tanktop = epic self owning.

Terug
Naar boven