- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik kan me je oude foto's nog voor de geest halen, ziet eruit dat je wat spiermassa (zie allemaal bulten) op je rug hebt gewonnen.
Volg je nu een ub/lb split?

Lekkere train!
T was vandaag wel lekker weer voor fietsen. Maar ik neem aan @ de gym? en niet gewoon buiten?
in de gym vind ik echt (klote) hou ik geen uur vol, had geluk vandaag kwam net thuis ineens een wolk breuk zag het al donkerder worden onderweg 
Mooi dat je het buiten hebt gedaan. Fietsen (en in mijn geval wandelen) buiten is zalig! zeker met dat lekkere zonnetje!
Wel geluk dat je op tijd weer thuis was dan.![]()

blessures zijn imo meer te wijten aan te zwakke pull muscles of overdreven op BB wijze trachten te benchen, en niet per se aan het benchen an sich.

toch nog aardige gewichten man voor op het einde van de workout te benchen
vandaag toch weer wat last gehad van men linker (tennis) elleboog, men linker hand dat slaapte ook en pijn in me ringvinger beetje raar maja...
Ik zie benen staan... Zoek naar de squat. Ben je die vergeten te noteren?

valt wel mee denk 
Ik zie benen staan... Zoek naar de squat. Ben je die vergeten te noteren?

vind me lower body nog steeds p*ssy, maja 100kg is toch ook al iets dan 
p*ssy... nou dan ben ik nog erger p*ssy..Dank je Marinavind me lower body nog steeds p*ssy, maja 100kg is toch ook al iets dan
![]()
DL zit ik met 1/3 van jou al op mijn max.