MuscleMeat

Herkuul's weg naar de gym

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.441
Zou wat zijn als ik het wel meteen door had maar er toch jaren mee rond bleef lopen. :cool:

Nu volledig genezen ja. Ben wel wat voorzichtiger geworden met het verzwaren van gewichten.

Ik warm me oude knoken nu ook wel meer op dan ik vroeger deed :o

Nou jij hebt zo te zien best een lekkere beentrain gedaan. :)
Hier was het niet echt knallen. Maar goed.. zal met een paar weken wel weer komen.

Merci Marina was best wel pittig voor me :o veel beterschap dat je snel weer mag knallen! ;)

Thank you :) weet niet, de meeste vrouwen hier liften al meer dan mij denk :p aghja op naar de 200 :eek:

Denk ook dat ik er nooit echt goed in ga worden in dat golfen. :(

---------------------------------------------------------------------------------------------------

vandaag dinsdag: borst

opwarming: side raises/ front raises 8kg
1 arm tricep kabeltje, db presses boven het hoofd 12kg

fly's db: 6 x10, 8x10, 10 x10, 12x 10, 13 x10

cable row: 20 x10 x3

bench press: 50 x10, 60 x10, 70 x10, 80 x10, 90 x6, 100 x4 (not bad)

schuin bankje db press: 22 x10, 24 x10, 26 x8

misschien squatten en deadliften we meer dan you (i'd wish), maar die benchpress zitten we in ieder geval nog ver vanaf ;)

Nice train!
enne ik zit nog lang niet op jouw niveau hoor!! dus lekker doorgaan. Inhalen zal ik je ben ik bang toch niet. :o

nice work matey

• #1.445
misschien squatten en deadliften we meer dan you (i'd wish), maar die benchpress zitten we in ieder geval nog ver vanaf ;)

indd men squat en deadlift zijn vrij p*ssy ;)

Nice train!
enne ik zit nog lang niet op jouw niveau hoor!! dus lekker doorgaan. Inhalen zal ik je ben ik bang toch niet. :o

Jep gewoon lekker door gaan :)

Dank je broeder :p

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

woensdag: rug

opwarming: tricep push down, staand bar boven men kop en behind the neck :p

pull downs front tot op borst: 62 x10, 68 x10, 72 x10

pull down behind the neck: 62 x10 x3

t bar row: 45 x10, 50 x10, 55 x10, 60 x10

cable row: 70 x10, 78 x10, 84 x10

one arm db row: 15 x10, 18 x10, 22 x10, 24 x10, 26 x10, 28 x10, 30 x6

hyper extensions 12 x2

beetje last nu van linker arm elleboog, morgen beentjes dan maar weer.

Kijk uit het met dat achter het hoofd drukken en trekken, voordat je het weet zit je in een rolstoel met joystick.

Moet zeggen dat dat achter de nek inderdaad niet het beste is. Eigenlijk is het een heel onnatuurlijke beweging. Du voorzichtig aan he. Neem dat maar aan van een nekpatient nu. :o

Lekker getraind verder maar balen vanje elleboog.
Misschien doe ik morgen mee met benen. Ik kan kiezen morgen of vrijdag. Vrijdag moet ik ook de koffers pakken dus wie weet als ik fit genoeg ben doe ik mee. :D

als je schouders voldoende flexibel zijn heeft dat hele achter je hoofd gebeuren gewoon geen risico

gaat dit topic nou over jouw weg naar de gym of over het feit dat je weg bent naar de gym?

• #1.455
Moet zeggen dat dat achter de nek inderdaad niet het beste is. Eigenlijk is het een heel onnatuurlijke beweging. Du voorzichtig aan he. Neem dat maar aan van een nekpatient nu. :o

Lekker getraind verder maar balen vanje elleboog.
Misschien doe ik morgen mee met benen. Ik kan kiezen morgen of vrijdag. Vrijdag moet ik ook de koffers pakken dus wie weet als ik fit genoeg ben doe ik mee. :D

Blijf wel voorzichtig met men nek ga geen te gekke dingen doen :)
Mja die elleboog blijft beetje zeuren, hoop dat het wat stabiel blijft en ik niet in de lappenmand beland :p
Heb vandaag maar die beentjes van me gedaan ;)

als je schouders voldoende flexibel zijn heeft dat hele achter je hoofd gebeuren gewoon geen risico

Haha dan ben jij natuurlijk onnatuurlijk!!!

Men schouders hebben altijd wel beetje achtergelopen van nature :o geen reden om te zeuren gewoon wat harder knallen dan zeg ik tegen mezelf :D

:roflol: Ik doe het nooit :p Maar gewoon omdat ik vind dat het geen enkel voordeel bied

Zoek maar eens op DBB. 3XL heeft een hele zooi artikelen met studie referenties gepost daarover ;)

Was maar als opwarming, meestal doe ik dan MP's in men schema, neck presses doe ik eigenlijk niet :)

Dan ben ik gewoon niet flexibel genoeg nog. :o

En Herkuul? beentrain nog gelukt? Ik heb meegedaan! :)

Jep had er weer niet echt zin in maar liep best wel lekker, ook
goed van je hoor sewes nog is kijkje nemen in je log. :)

gaat dit topic nou over jouw weg naar de gym of over het feit dat je weg bent naar de gym?

Ter motivatie om men luie krent uit de sofa te heffen en naar de gym te begeven :D

De weg ernaar toe, elke x neemt herkuul een andere route.

Tja die alzheimer ook :(

--------------------------------------------------------------------------------------------------

donderdag: benen

leg extension: 20kg x10 x4

leg curl: 20kg x10 x4

squat: 50 x10, 60 x10, 70 x8, 80 x8, 90 x6, 100 x6 (men pr was 100 x5, rep pr ofzo dan, niets om trots op te zijn want blijft p*ssy)

leg press niet gedaan had geen tijd :mad: boos op mezelf

nog snel wat, standing calves gedaan dan: 49 x20 x3

Nette training hoor! en stoppen met zeggen p*ssy weight he! Je prikkelt je spieren en daar gaat het om! Daarbij is dat nog altijd 3 x meer aan gewicht dan ik pak! :o
Wel balen van die legpress... zo had ik de hele week geen tijd voor abs. :rolleyes:
Maar die legpress pak je gewoon een volgende keer weer he!

je hebt ook helemaal geen legpress nodig :p

• #1.459
Nette training hoor! en stoppen met zeggen p*ssy weight he! Je prikkelt je spieren en daar gaat het om! Daarbij is dat nog altijd 3 x meer aan gewicht dan ik pak! :o
Wel balen van die legpress... zo had ik de hele week geen tijd voor abs. :rolleyes:
Maar die legpress pak je gewoon een volgende keer weer he!

Ja normaal zit hij er dan wel weer bij :) abs slaag ik ook wel is over doe ik minst graag van allemaal denk :(

je hebt ook helemaal geen legpress nodig :p

Voel het wel op plaatsen die ik bij squat niet voel maja echt nodig niet nee, squat is koning van de been oefeningen wel.

Op zich is het wel handig (voor anderen), anders zou het zo druk worden bij het squatrek :)

lief van je ovo dat je in de gym ook rekening houd met andere :D

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

vandaag nog wat in de gym geweest, had weinig motivatie weeral, toch goed dat ik nog iets gedaan heb dan

db curl: 10 x10, 12 x10, 14 x10

tricep kabeltje: 10kg x15 x3

tricep push down: 45 x10 x3

db pull overs: 14 x10, 16 x10, 18 x10, 20 x10

db press boven hoofd staand: 14 x10, 15 x10, 16 x10

side raises: 6kg x12 x3

lat pulley / pull downs: 62kg x10 x3

cable cross: 20 x10 x2, 25 x10

crunches: 20 reps x3

Goed bezit maat, hoe gaat de cut nu?

Terug
Naar boven