jeroen87825
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m87
- Vetpercentage
- 18%
Misschien wel interessant dit
Ik heb zelf mijn enkelbanden 3,5 week geleden afgescheurd, en op dit moment bent ik dus aan het herstellen. Bij het herstellen moet ik over enkele weken rustig weer beginnen om m'n voet te gaan trainen.
Nu zit ik met een vraag
. Als je enkelbanden moeten herstellen na de scheuring, is het de bedoeling dat ze weer aan elkaar groeien. Nu zit ik zelf in de cut, en ik eet net onder mijn behoefte. Zoals gewoon in de cut groeien je spieren dus niet, omdat je minder eet.
Maar hoe zit het dan met het herstel van mijn blessure? Groeien mijn enkelbanden nu minder snel/minder goed omdat ik aan het cutten ben? En stel dat ik nu ga bulken (waardoor mijn spieren kunnen groeien) herstel ik dan sneller?
Ik heb zelf namelijk geen idee
Ik heb zelf mijn enkelbanden 3,5 week geleden afgescheurd, en op dit moment bent ik dus aan het herstellen. Bij het herstellen moet ik over enkele weken rustig weer beginnen om m'n voet te gaan trainen.
Nu zit ik met een vraag
. Als je enkelbanden moeten herstellen na de scheuring, is het de bedoeling dat ze weer aan elkaar groeien. Nu zit ik zelf in de cut, en ik eet net onder mijn behoefte. Zoals gewoon in de cut groeien je spieren dus niet, omdat je minder eet. Maar hoe zit het dan met het herstel van mijn blessure? Groeien mijn enkelbanden nu minder snel/minder goed omdat ik aan het cutten ben? En stel dat ik nu ga bulken (waardoor mijn spieren kunnen groeien) herstel ik dan sneller?
Ik heb zelf namelijk geen idee