SpartaRotterdam
Novice
- Waardering
- 0
3 weken geleden is in mijn linker elleboog de slijmbeurs verwijderd.
Nu is de 'wond' genezen en zit er een mooi litteken.
Ik heb door de slijmbeurs blessure zeker 6 maanden niet kunnen trainen of fietsen. Nu wilde ik weer beginnen met fietsen (rij op de weg met een mountainbike), maar ik merkte dat beide ellebogen behoorlijk pijn doen van het leunen.
Ik denk dat ze allebei zwakker zijn geworden en dat mijn rechterelleboog een beetje overbelast is geraakt doordat de linker moest worden ontzien.
Aangezien ik toch weer wil gaan fietsen en fitnessen, denk ik dat het raadzaam is om eerst weer met fitness te beginnen om de ellebogen sterker te maken.
Ik zal heel langzaam aan weer moeten gaan trainen met erg lichte gewichtjes
.
Maar wie kan me vertellen wat goede oefeningen zijn om de ellebogen sterker te maken? Ik was altijd heel sterk in triceps en biceps, maar daar is zo goed als niks meer van over helaas.
Wie heeft er ervaring met dit soort blessures?
Alvast bedankt!
Nu is de 'wond' genezen en zit er een mooi litteken.
Ik heb door de slijmbeurs blessure zeker 6 maanden niet kunnen trainen of fietsen. Nu wilde ik weer beginnen met fietsen (rij op de weg met een mountainbike), maar ik merkte dat beide ellebogen behoorlijk pijn doen van het leunen.
Ik denk dat ze allebei zwakker zijn geworden en dat mijn rechterelleboog een beetje overbelast is geraakt doordat de linker moest worden ontzien.
Aangezien ik toch weer wil gaan fietsen en fitnessen, denk ik dat het raadzaam is om eerst weer met fitness te beginnen om de ellebogen sterker te maken.
Ik zal heel langzaam aan weer moeten gaan trainen met erg lichte gewichtjes
. Maar wie kan me vertellen wat goede oefeningen zijn om de ellebogen sterker te maken? Ik was altijd heel sterk in triceps en biceps, maar daar is zo goed als niks meer van over helaas.
Wie heeft er ervaring met dit soort blessures?
Alvast bedankt!