XXL Nutrition

Ik moet onnatuurlijk snel herstellen van een onnatuurlijk voorval

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je je zo voelt zou ik naar een psycholoog gaan.

Dat. Fucking hell ik heb 1.5e week aan de 60mg dexa gezeten en ben amper tot niks kwijtgeraakt. Ja, vocht. Zeker nu ik er vanaf ben :D 4 dagen, doe ff normaal man :D
 
Ben je debiel?

Tuurlijk niet.

Mensen die een spierziekte hebben, 35+ zijn of iets vetter zijn (hoeft niet eens persee obese of suiker ofzo) hebben sowieso behoefte aan anti-myostatine medicatie. In hoeverre de rest van de bevolking daar que algehele gezondheid baat bij heeft weet ik niet.

Of de huidige myostatine blokkers die via internet verkrijgbaar zijn helemaal goed zijn, mmm... Het kan sowieso niet slecht zijn voor de organen, behalve het hart eventueel als er te veel gebruikt wordt.

Verder het is al wetenschappelijk bewezen dat bovengenoemde groepen mensen lijden aan spierkanker (myostatine), eigenlijk bijna iedereen maar dan in mildere zin, en dat ze baat hebben bij een oplossing. Is het direct blokkeren van myostatine de juiste oplossing, of moeten we myostatine hiervoor anders aanpakken? Dat is wel een vraag die de wetenschap zou kunnen stellen.

[Link niet meer beschikbaar]
 
Tuurlijk niet.

Mensen die een spierziekte hebben, 35+ zijn of iets vetter zijn (hoeft niet eens persee obese of suiker ofzo) hebben sowieso behoefte aan anti-myostatine medicatie. In hoeverre de rest van de bevolking daar que algehele gezondheid baat bij heeft weet ik niet.

Of de huidige myostatine blokkers die via internet verkrijgbaar zijn helemaal goed zijn, mmm... Het kan sowieso niet slecht zijn voor de organen, behalve het hart eventueel als er te veel gebruikt wordt.

Verder het is al wetenschappelijk bewezen dat bovengenoemde groepen mensen lijden aan spierkanker (myostatine), eigenlijk bijna iedereen maar dan in mildere zin, en dat ze baat hebben bij een oplossing. Is het direct blokkeren van myostatine de juiste oplossing, of moeten we myostatine hiervoor anders aanpakken? Dat is wel een vraag die de wetenschap zou kunnen stellen.

[Link niet meer beschikbaar]
Ik heb als recreatief bodybuilder toch liever niet zwakkere gewrichten en meer kans op hartfalen, maar toch bedankt :roflol:
 
Laatste tijd echt veel goeie trolltopics hier :roflol:, ik ga nooit meer weg :roflol:
 
Retard confirmed.
 

Dat is sado-masochisme Marr...weer iets anders! Dat onderwerp hebben we overigens nog niet gehad. Misschien komt dat zo nog... :grinny:
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Dat is sado-masochisme Marr...weer iets anders! Dat onderwerp hebben we overigens nog niet gehad. Misschien komt dat zo nog... :grinny:

Zo'n beetje alles is hier mogelijk momenteel :cool:
 

Dat is sado-masochisme Marr...weer iets anders! Dat onderwerp hebben we overigens nog niet gehad. Misschien komt dat zo nog... :grinny:
Sado-masochisme is een vorm van fysieke mishandeling door psychologische problemen van de 'meester'. Dit alles zal worden genezen door nanobots dacht ik toch?
 

Dat is sado-masochisme Marr...weer iets anders! Dat onderwerp hebben we overigens nog niet gehad. Misschien komt dat zo nog... :grinny:
Alhoewel het lezen van zijn replies wel redelijk in de buurt komt.
 
Daar zit inderdaad een addertje onder het gras, dat geef ik toe. En dat is slagaderverkalking.
10439999.jpg
 
Sado-masochisme is een vorm van fysieke mishandeling door psychologische problemen van de 'meester'. Dit alles zal worden genezen door nanobots dacht ik toch?

Ik denk dat nanobots alles gaan fixen, dus waarschijnlijk ook dit soort dingen :)
 
De medabots gaan de wereld al overnemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven