MuscleMeat

Ik moet onnatuurlijk snel herstellen van een onnatuurlijk voorval

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Il zou voor optie 3 gaan, wachten op de nanobots.

Tot over 12 jaar. :wave:
 
ik vroeg ooit een bodybuilder wat hij nam toen zijn gebroken kaak heel snel herstelde en dat was hoge dosering Deca en Dianabol maar ik weet niet of je hier iets aan hebt.
 
ik vroeg ooit een bodybuilder wat hij nam toen zijn gebroken kaak heel snel herstelde en dat was hoge dosering Deca en Dianabol maar ik weet niet of je hier iets aan hebt.

Het voorval betreft trouwens waarschijnlijk een geirriteerde pees van buitenkant linker quadricep. Dat zegt de huisarts. En hoewel ik bewust een week niet fapte (ook omdat mijn libido helaas naar de tyfus is door dexa), ik zeg je alvast dat een zaadlozing het herstel belemmert, dat sowieso :( Daar kwam ik zondag dus achter. Nee dianabol en deca vind ik echt te ver gaan, spuiten en pillen sowieso. Heb vandaag wel calcium magnesium zink Kruidvat tabletten gehaald. Hopelijk doet dat wat.
 
Het voorval betreft trouwens waarschijnlijk een geirriteerde pees van buitenkant linker quadricep. Dat zegt de huisarts. En hoewel ik bewust een week niet fapte (ook omdat mijn libido helaas naar de tyfus is door dexa), ik zeg je alvast dat een zaadlozing het herstel belemmert, dat sowieso :( Daar kwam ik zondag dus achter. Nee dianabol en deca vind ik echt te ver gaan, spuiten en pillen sowieso. Heb vandaag wel calcium magnesium zink Kruidvat tabletten gehaald. Hopelijk doet dat wat.
Zaadlozingen verpesten alles
 
Het voorval betreft trouwens waarschijnlijk een geirriteerde pees van buitenkant linker quadricep. Dat zegt de huisarts. En hoewel ik bewust een week niet fapte (ook omdat mijn libido helaas naar de tyfus is door dexa), ik zeg je alvast dat een zaadlozing het herstel belemmert, dat sowieso :( Daar kwam ik zondag dus achter. Nee dianabol en deca vind ik echt te ver gaan, spuiten en pillen sowieso. Heb vandaag wel calcium magnesium zink Kruidvat tabletten gehaald. Hopelijk doet dat wat.

Wil wel eens weten hoe je erachter bent gekomen dat een zaadlozing je herstel belemmerd.

Gevallen tijdens het rukken mss?
 
Wil wel eens weten hoe je erachter bent gekomen dat een zaadlozing je herstel belemmerd.

Gevallen tijdens het rukken mss?

Nou direct na die zaadlozing was ik erg vermoeid en voelde m'n linker knie ineens een stuk pijnlijker. En misschien is dit verschijnsel wel per man verschillend.
 
Voor de duidelijkheid, voor als de dexa niet zou aanslaan, de middelen die de arts heeft genoemd zijn 6 weken hoge doses prednison met calcium tabletten. Ik denk dat ze myostatine blokkers of nog ''niet kennen'' of te duur vinden. Maar 3 opties die ik dus zie mocht de dexa niet werken zijn: 1) Haar plan, maar dan alleen MET myostatine blokker. 2) Hun plan, maar dan met testim die ik zo bij een leverancier vandaan kan plukken voor 15 euro. 3) Gewoon nee, en wachten tot ze in de toekomst nanobots hebben voor alles.

Btw, mijn bloedplaatjesgehalte is door de dexa nu in een week met 10 gezakt naar 13, maar minimaal richting de 50 voor vandaag was het doel van de arts. Zoiets als dit kan puur natuur door ITP zelf alleen na 3 maanden, niet in een week. Maarja, dexa is ook niet natuurlijk. Maandag as weer bloedprikken zegt ze.
Wat dacht je ervan dat myostatineblokkers niet goedgekeurd zijn voor welke toepassing dan ook en er nog maar 2 klinische studies naar zijn gedaan?
 
Mijn hemel, Sanca Saxon kan er inmiddels alsjeblieft een slotje op dit eindeloos domme topic? Het is even grappig geweest...

We gaan van een knieblessure, naar spiermassa wat verdwijnt, naar nanobots, naar zaadlozingen... :duh: :loony:
 
Mijn hemel, Sanca Saxon kan er inmiddels alsjeblieft een slotje op dit eindeloos domme topic? Het is even grappig geweest...

We gaan van een knieblessure, naar spiermassa wat verdwijnt, naar nanobots, naar zaadlozingen... :duh: :loony:
Welkom op Dbb, gordel om en geniet van de rit.
 
Jaja, eigenlijk is het gebruik van hormonen per definitie gestoord. Maar dat ik aan de dexa zat kan ik niet even wegfilteren uit deze simulator he ;) Vragen mensen zich wel eens af of artsen niet gewoon net zo gek zijn als we het over ''acceptabele'' medicijnen hebben? Dat het t-woord taboe is begrijp ik. De vraag is ook waarom we eigenlijk nog zo achterlijk zijn dat we in de medische wereld alleen met afwegingen en uitstelgedrag te maken hebben en nog NOOIT genezing tot vandaag de dag. Ooit komt er een tijd dat we alle ''medicijnen'' gedag zullen zeggen en zullen de echte dokters (nanobots) voor het eerst verschijnen. Immortality en 1200 kg beltless back squat. Part one will start in 2029.
Dit is next level bruh, jij bent zeker hooggeleid G?
 
Mijn hemel, Sanca Saxon kan er inmiddels alsjeblieft een slotje op dit eindeloos domme topic? Het is even grappig geweest...

We gaan van een knieblessure, naar spiermassa wat verdwijnt, naar nanobots, naar zaadlozingen... :duh: :loony:

Knieblessure en spiermassa wat verdwijnt hangen samen, daarom startte ik dit topic ook. Als ik dan niet over verdwijnende spiermassa moet praten is een probleem in de eiwit synthese en herstel zeker geplaatst. Want eiwit synthese gaat beter hoe meer vrije testosteron aanwezig is door het hele lijf. Cortisol, zeker een zeer hoge dosis door onnatuurlijke wijze, is gewoon naar.
 
Wat dacht je ervan dat myostatineblokkers niet goedgekeurd zijn voor welke toepassing dan ook en er nog maar 2 klinische studies naar zijn gedaan?

Myostatineblokkers moeten uitsluitend in combinatie met het voedingssupplement collageen gebruikt worden omdat anders de pezen, banden en gewrichten brozer kunnen worden.
 
Myostatineblokkers moeten uitsluitend in combinatie met het voedingssupplement collageen gebruikt worden omdat anders de pezen, banden en gewrichten brozer kunnen worden.

En mensen die een spierziekte hebben, 35+ zijn of iets vetter zijn (hoeft niet eens persee obese of suiker ofzo) hebben behoefte aan deze anti-myostatine medicatie. In hoeverre de rest van de bevolking daar que algehele gezondheid baat bij heeft weet ik niet.
 
Myostatineblokkers moeten uitsluitend in combinatie met het voedingssupplement collageen gebruikt worden omdat anders de pezen, banden en gewrichten brozer kunnen worden.
Ben je debiel?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven