XXL Nutrition

Ik moet onnatuurlijk snel herstellen van een onnatuurlijk voorval

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Dat zeg je echt tegen @Galen?

IMG_3737.JPG

Nouja, kijk wat er gepubliceerd wordt door news reporters in officiele kranten en wetenschappelijke tijdschriften vergeleken met zijn eigen vindingen als wetenschapper.. Hij weet in ieder geval veel over anabole steroiden en voedingssupplementen. Meer dan de meeste mensen.

Nouja, kijk wat er gepubliceerd wordt door news reporters in officiele kranten en wetenschappelijke tijdschriften vergeleken met zijn eigen vindingen als wetenschapper.. Hij weet in ieder geval veel over anabole steroiden en voedingssupplementen. Meer dan de meeste mensen.

Precies laat je niet zomaar iets wijs maken wat weet zo'n Galen er nou van met z'n dure woorden en wetenschap, durf te wedden dat hij gewoon 549 had voor zijn Cito toets en niet eens 550 :s

Precies laat je niet zomaar iets wijs maken wat weet zo'n Galen er nou van met z'n dure woorden en wetenschap, durf te wedden dat hij gewoon 549 had voor zijn Cito toets en niet eens 550 :s

Ik bedoelde het als compliment, dat news reporters ook maar reporters zijn en hij een echte wetenschapper. Niet alles wat wetenschappers weten mag zomaar gepubliceerd worden in een ''vrij'' land.

24N87B.gif

• Like
Waarderingen: Inb4
LOL, is deze discussie nog steeds bezig :o:roflol:.

Even resumé, anders volg ik het niet meer. Met zaadlozingen verdwijnt spiermassa. Dat verklaart het niveau van de populatie hier (inclusief mezelf).
Met zaadlozingen scheidt je nanobots uit zodat die niet meer kunnen repareren.

Conclusie: stop met zaadlozingen. Zit ik nog op de goede weg Berethorn?

Even resumé, anders volg ik het niet meer. Met zaadlozingen verdwijnt spiermassa. Dat verklaart het niveau van de populatie hier (inclusief mezelf).

Hahah, dat zou echt wat wezen :P Met zaadlozingen kun je zelfs meer energie krijgen, maar alleen doen dus als er behoefte naar is, anders werkt het averechts voor krachtsporters. Ik denk dat in een geval als deze waarbij het lijf gek veel behoefte heeft aan herstel, dat het uitscheiden van eiwitten het herstel proces achteruit kan laten gaan met een dag of zelfs meer.

Hoeveel ejaculeer jij dan per keer dat het zoveel effect heeft op je herstel?

• Like
Waarderingen: Inb4

:roflol::roflol::roflol:

Net dat, niemand begrijpt die woorden en heeft geen zin om al die studies te lezen die hij post, dus wie durft hem tegenspreken??!!

f**k net weer al m'n gains kwijt :(

Dit topic gaat echt nergens meer over :roflol:. Open gewoon een log Berethorn zodat we je half natty journey kunnen volgen.

Opgeschoond en gelijk slotje ook dan maar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven