Pumpie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 440
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben geen expert op dit gebeid maar met welk onderdeel van de uitslag ben je ontevreden?
Je testosteron zit binnen de range van 20-49 jaar. Lever, schildklier en nieren ook prima.
Je lichaam zal de komende maanden nog verder herstellen. Je zou over 6 maanden eigenlijk nog is een bloedtest moeten doen.
Misschien was dat ook je normale waarde voor je begon met TRT. Er zal toch een reden geweest zijn waarom je TRT hebt gedaan.
Heb nergens beweerd dat je opeens veel meer testosteron krijgt, beter lezen Skydirk. En nee, ik heb niet teveel Cools gelezen, ik heb veel PubMed gelezen over Vit D.Een flinke testosteronstijging door vit D supplementatie? Bullshit. Je hebt teveel Cools gelezen. Een kleine stijging misschien omdat je testosteron misschien iets lager zit wanneer je te weinig vit D in je lichaam hebt. Het is niet zo dat mannen plots veel testosteron in hun lichaam gaan krijgen omdat ze vit D beginnen te slikken.
Deze waardes zijn prima na een geruime tijd trt. Door de SERMS stijgt je lh/fsh flink in de nakuur, daarna kakt het weer even in, aangezien je lichaam je testproductie kunstmatig hoog hield. En vervolgens zal je lichaam verder herstellen de maanden daarna. Ik denk dat je over een aantal maanden op tussen de 16-20 nmol zal zitten en dan zit je helemaal prima.

Je vitamine D-waarde is echt schokkend laag kerel, ik zou je sterk aanraden om dat bij te supplementeren. Enig idee hoe dat komt? Ben je heel zwart en kom je ook nog eens nooit buiten o.i.d.? Laag vitamine D zorgt o.a. voor lager testosteron. Begin maar eens met een paar maanden 5000 IU per dag te nemen, maar hoeft niet op dagen dat je in de zon zit (tussen april t/m augustus overdag).

Heb nergens beweerd dat je opeens veel meer testosteron krijgt, beter lezen Skydirk. En nee, ik heb niet teveel Cools gelezen, ik heb veel PubMed gelezen over Vit D.
Ik had het op de reactie juist na jou reactie. Daar wordt wel gesproken over een flinke stijging.
Het is niet zo dat mannen plots veel testosteron in hun lichaam gaan krijgen omdat ze vit D beginnen te slikken.
Jadus er bestaat een kans dat ik me test een heel klein beetje kan laten doen stijgen door vit D aangezien deze zeeeer laag is?
Ik zou het maar eens laten doen ja. Heb nu zelf na een vrij simpele test/primo kuur van 10 weken de power PCT gedaan en nog nooit zulke bedroevende waardes gezien. Heb me laten testen exact na het beëindigen van de power pct (dag 45) met een LH van 2.5iu en testosteron van 3.5nmol. Nog nooit zo slecht hersteld, dus voortaan enkel alleen maar SERMS voor mij om na te kuren. HCG enkel in de kuur is mijn eigen wijze les. Normaliter zit mijn testosteron met nakuren op enkel SERMS in hetzelfde timeframe op 7-10 nmol en LH rond de 8.0iu.