AndroidHealthClinic

Herstellen van TRT met Powerpct

Dat deed me inderdaad schrikkend! Power pct heeft veel effect volgens mij, zodra ik de andere waarden binnen heb (hopelijk) post ik ze ook meteen.

Hoe lang was je al klaar met de power PCT toen je je bloed liet trekken?
Ik vraag dit omdat ik zelf direct na de power PCT (dag 45 laten prikken) op een teleurstellende T waarde zat van 3.5 :mad:

Ja met 23 nmol zit je inderdaad heel goed met je testosteron.
De referentiewaarde is normaal gesproken tussen 10 (minimaal) en 25 (maximaal).

Tussen 10 en 37 nmol/L ongeveer. Hangt van labo tot labo af, maar met 23 nmol/L zit je er wel ver naast. De maximumwaarde is wel hoger dan 30 nmol/L.

• Topic Starter Topic Starter
-

---------- Toegevoegd om 17:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:53 ----------

Tussen 10 en 37 nmol/L ongeveer. Hangt van labo tot labo af, maar met 23 nmol/L zit je er wel ver naast. De maximumwaarde is wel hoger dan 30 nmol/L.

Hmmm als dat zo is vraag ik me af waarom ze dan zegt dat alles inorde is? :s

---------- Toegevoegd om 17:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:00 ----------

Hoe lang was je al klaar met de power PCT toen je je bloed liet trekken?
Ik vraag dit omdat ik zelf direct na de power PCT (dag 45 laten prikken) op een teleurstellende T waarde zat van 3.5 :mad:

Ongeveer 1 maand en 2 weken, hoelang was je op trt?

---------- Toegevoegd om 17:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------

Zou ik nog een vruchtbaarheidstest bestellen? Of kan je zo iets ook zien op je bloedtest?

Laatst bewerkt:
- ---------- Toegevoegd om 17:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:53 ---------- Hmmm als dat zo is vraag ik me af waarom ze dan zegt dat alles inorde is? :s ---------- Toegevoegd om 17:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:00 ---------- Ongeveer 1 maand en 2 weken, hoelang was je op trt? ---------- Toegevoegd om 17:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ---------- Zou ik nog een vruchtbaarheidstest bestellen? Of kan je zo iets ook zien op je bloedtest?

Nee geen TRT gedaan, maar een 'gewone' kuur van slechts 10 weken. Deze PCT gedaan om eens te beoordelen tegenover de standaard PCT, maar zal het niet snel meer doen, want is voor mij minder effectief gebleken dan een standaard nakuur.

Nee geen TRT gedaan, maar een 'gewone' kuur van slechts 10 weken. Deze PCT gedaan om eens te beoordelen tegenover de standaard PCT, maar zal het niet snel meer doen, want is voor mij minder effectief gebleken dan een standaard nakuur.

Hmmm Bro, heb je jou gerief vanuit betrouwbare bronnen gekocht? Want ik denk dat PoWerpct ongeveer evenveel doet bij de één als de andere. Ik zou die PoWerpct echt niet links laten liggen het helpt zeer goed vermits echte producten.

TRTtoPOWERPCT zei:
Hmmm als dat zo is vraag ik me af waarom ze dan zegt dat alles inorde is?

Omdat je met 23 nmol/L een perfecte waarde hebt tussen 10 nmol/L en 35 nmol/L. Ik heb dat niet tegengesproken. Ik bedoelde dat Woodenshoe met 25 nmol/L ver naast de maximumwaarde zit. Testosteron waardes moeten ongeveer tussen 10 en 35 nmol/L liggen en niet tussen 10 en 25 nmol/L. Heb je het nu begrepen?

---------- Toegevoegd om 09:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:51 ----------

TRTtoPOWERPCT zei:
Zou ik nog een vruchtbaarheidstest bestellen? Of kan je zo iets ook zien op je bloedtest?

Spermatest, geen bloedtest. Je hebt geen spermatozoïden in je bloed.:D

Laatst bewerkt:
Hmmm Bro, heb je jou gerief vanuit betrouwbare bronnen gekocht? Want ik denk dat PoWerpct ongeveer evenveel doet bij de één als de andere. Ik zou die PoWerpct echt niet links laten liggen het helpt zeer goed vermits echte producten.

Ja zowel de HCG, Clomid en Nolva waren HG producten. Nakuur is voor mij altijd HG geweest.

TRTtoPOWERPCT zei:
Ja dat denk ik ook, nochtans voel ik het meest van de clomid qua neveneffecten maar dat zal waarschijnlijk verschillen tot persoon. Trouwens weet jij hoe je zo een bloedtest aanvraagt aan je huisarts heeft het een speciale naam of

We spreken wel over verschillend gebruik. Jij hebt 100mg clomid per dag gebruikt. ik heb 25mg clomid per dag gebruikt gedurende 3 maanden. 25 mg is genoeg (bestaan een paar studies over) en je kan het lange tijd nemen en normaalgezien heb je geen bijwerkingen en slecht gevoel.

---------- Toegevoegd om 10:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:08 ----------

Woodenshoe: Als je waardes dan toch nog zo slecht zijn, probeer dan op zijn minst drie maanden 25mg clomid per dag. Je verliest er niks mee en kijk wat dit geeft. Op die dosis ga je je niet slecht voelen en de kans is groot dat je misschien hersteld bent na die tijd.

Omdat je met 23 nmol/L een perfecte waarde hebt tussen 10 nmol/L en 35 nmol/L. Ik heb dat niet tegengesproken. Ik bedoelde dat Woodenshoe met 25 nmol/L ver naast de maximumwaarde zit. Testosteron waardes moeten ongeveer tussen 10 en 35 nmol/L liggen en niet tussen 10 en 25 nmol/L. Heb je het nu begrepen?

---------- Toegevoegd om 09:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:51 ----------

Spermatest, geen bloedtest. Je hebt geen spermatozoïden in je bloed.:D

Klopt en hahahaha oopss! :D

Woodenshoe: Als je waardes dan toch nog zo slecht zijn, probeer dan op zijn minst drie maanden 25mg clomid per dag. Je verliest er niks mee en kijk wat dit geeft. Op die dosis ga je je niet slecht voelen en de kans is groot dat je misschien hersteld bent na die tijd.

Ja ga ik ook doen als het nog steeds bar is.
De serms blijven gelukkig toch nog wel 2-3 weken in je bloed zitten en ben nu al twee weken bezig met xtreme test van xxl nutrition. Ga over 2 weken weer bloed laten prikken en dan hoop ik dat het verbeterd is. Zo niet, ga ik inderdaad opnieuw een PCT doen op serms maar dan lagere dosis clomid en nolva (25mg clomid met 10mg nolva). Ik hoop dat het niet nodig zal zijn.

Sinds ik met de test booster van xxl ben begonnen krijg ik in ieder geval weer makkelijk erecties en begint mijn baard ook weer op normale snelheid te groeien, dus het lijkt erop dat het wel op zijn pootjes terecht zal komen.

Update: aangezien ik me lusteloos en vermoeid voel, ben ik injecereerbare vitamine B12 gaan halen. Aangezien mijn huisarts zei dat ik een te kort aan Vit B heb, en heb gelezen dat vermoeidheid samen met een tekort aan b12 hangt. En de prijs was 12,50 bij mijn apotheker (aangezien velen de prijs hiervan willen weten heb ik dit gepost.) ook zal ik de prijs van mijn bloedonderzoek hier posten voor de nieuwschierigen.

Beste!

Ik heb mijn bloedresultaten binnen en ik schrik me rot! Ik had gebeld naar mijn huisarts na ik die uitlsag van haar heb gekregen om een kopie op te sturen vandaag heb ik deze binnen en het is helemaal iets anders dan wat zei me heeft verteld! Wie kan helpen?

Beste! Ik heb mijn bloedresultaten binnen en ik schrik me rot! Ik had gebeld naar mijn huisarts na ik die uitlsag van haar heb gekregen om een kopie op te sturen vandaag heb ik deze binnen en het is helemaal iets anders dan wat zei me heeft verteld! Wie kan helpen?

Maak eens een fotootje van de waarden en plaats die hier dan kunnen we meekijken.

Beste!

Ik heb mijn bloedresultaten binnen en ik schrik me rot! Ik had gebeld naar mijn huisarts na ik die uitlsag van haar heb gekregen om een kopie op te sturen vandaag heb ik deze binnen en het is helemaal iets anders dan wat zei me heeft verteld! Wie kan helpen?

Meer info graag. Hier kunnen we niks mee.

Hier staat

GONADEN
------------------

Testosteron 11,56nmol/l. Tannerstadium1: <0,09
Tannerstadium2: <0, 09- 14,99
Tannerstadium3: 2,25-27,00
Tannerstadium4: 6,25-26,48
Tannerstadium5: 6,52-30,60

Testost.bind.globuline 46,7nmol/l. 20-49jaar : 8,64-29,00

Vrije testosteron berekend 0,184 nmol/l

Androstanediolglucronide. 9,7 ug/L

Nu vraag ik me af heeft ze iemand anders gegevens doorgegeven? Of? Ik denk dat ik eens gaan bellen naar haar, maar dus wat denken jullie?

ik hoop dat dit duidelijk is? er bestaan echt vreeeemde huisartsen pff

11245321_1613924382186499_714717301_n.jpg

11245367_1613924398853164_22580646_n.jpg

11257724_1613924392186498_1579901000_n.jpg

11267700_1613924385519832_1244999160_n.jpg

Duidelijker ja.

Zit wel op de tablet nu en deze heeft moeite met inzoomen :o

Terug
Naar boven