Nogmaals bedankten haha komt zekers goed! En qua massa verlies ook je gaat enkel wat volume en een klein beeje massa verliezen niets ernstig (vermits jij niet traint zoals mij) volgens mij overdrijven sommige over trt en off gaan echt vreemd...
Er is een verschil tussen herstellen na een jaar TRT of een jaar zwaar kuren. Ik heb ook langer dan een jaar TRT gedaan. Ik weet niet hoe lang. Misschien twee jaar. Periodes van lichte dosis injecteren en periodes van gelgebruik. Het heeft bij mij ook vier maanden geduurd om terug een min of meer normaal libido te hebben. Wel niet zoals tijdens mijn TRT gebruik waar je praktisch elke dag zin hebt. Trainen en zin om te trainen is wel altijd goed blijven gaan. Geen verschil tussen tijdens TRT of daarna. Dat was wel anders na een kuur van 12 weken waar je wel een verschil zal merken en een terugslag krijgt na je kuur door minder zin te hebben en krachtverlies. Ik kan mij inbeelden dat jongeren wel vlugger herstellen.

en haha komt zekers goed! En qua massa verlies ook je gaat enkel wat volume en een klein beeje massa verliezen niets ernstig (vermits jij niet traint zoals mij) volgens mij overdrijven sommige over trt en off gaan echt vreemd...
als het je "soulmate" is dan hoef je toch niet alles op te geven ?