MuscleMeat

Herstellen van TRT met Powerpct

Nogmaals bedankt ;) en haha komt zekers goed! En qua massa verlies ook je gaat enkel wat volume en een klein beeje massa verliezen niets ernstig (vermits jij niet traint zoals mij) volgens mij overdrijven sommige over trt en off gaan echt vreemd...

Er is een verschil tussen herstellen na een jaar TRT of een jaar zwaar kuren. Ik heb ook langer dan een jaar TRT gedaan. Ik weet niet hoe lang. Misschien twee jaar. Periodes van lichte dosis injecteren en periodes van gelgebruik. Het heeft bij mij ook vier maanden geduurd om terug een min of meer normaal libido te hebben. Wel niet zoals tijdens mijn TRT gebruik waar je praktisch elke dag zin hebt. Trainen en zin om te trainen is wel altijd goed blijven gaan. Geen verschil tussen tijdens TRT of daarna. Dat was wel anders na een kuur van 12 weken waar je wel een verschil zal merken en een terugslag krijgt na je kuur door minder zin te hebben en krachtverlies. Ik kan mij inbeelden dat jongeren wel vlugger herstellen.

Er is een verschil tussen herstellen na een jaar TRT of een jaar zwaar kuren. Ik heb ook langer dan een jaar TRT gedaan. Ik weet niet hoe lang. Misschien twee jaar. Periodes van lichte dosis injecteren en periodes van gelgebruik. Het heeft bij mij ook vier maanden geduurd om terug een min of meer normaal libido te hebben. Wel niet zoals tijdens mijn TRT gebruik waar je praktisch elke dag zin hebt. Trainen en zin om te trainen is wel altijd goed blijven gaan. Geen verschil tussen tijdens TRT of daarna. Dat was wel anders na een kuur van 12 weken waar je wel een verschil zal merken en een terugslag krijgt na je kuur door minder zin te hebben en krachtverlies. Ik kan mij inbeelden dat jongeren wel vlugger herstellen.

Jongeren herstellen misschien wel sneller maar geven ook sneller op. Alles moet makkelijker en juist als de bekende dip komt mort je karakter tonen. Velen die ik zie stoppen dan volledig of ze gaan weer 'on' wat beide niet verstandig is.
ik ben nu precies 12 weken off en voel me top. Shape is goed..niet zo vol maar ben dan ook begonnen met cutten zodat de volgende blast knallen word. Geen dirty bulks maar maar vanaf nu alles clean

• Topic Starter Topic Starter
Ik moet volgende week dinsdag bij de huisarts zijn en als het goed zit zou ik graag mijn waarden laten testen wat vinden jullie?

---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:27 ----------

Jongeren herstellen misschien wel sneller maar geven ook sneller op. Alles moet makkelijker en juist als de bekende dip komt mort je karakter tonen. Velen die ik zie stoppen dan volledig of ze gaan weer 'on' wat beide niet verstandig is.
ik ben nu precies 12 weken off en voel me top. Shape is goed..niet zo vol maar ben dan ook begonnen met cutten zodat de volgende blast knallen word. Geen dirty bulks maar maar vanaf nu alles clean

Veel succes maat! Wanneer plan je weer on te gaan? Of heb je nog geen bloedtest gedaan?

Ik zou het maar eens laten doen ja. Heb nu zelf na een vrij simpele test/primo kuur van 10 weken de power PCT gedaan en nog nooit zulke bedroevende waardes gezien.
Heb me laten testen exact na het beëindigen van de power pct (dag 45) met een LH van 2.5iu en testosteron van 3.5nmol. Nog nooit zo slecht hersteld, dus voortaan enkel alleen maar SERMS voor mij om na te kuren. HCG enkel in de kuur is mijn eigen wijze les.
Normaliter zit mijn testosteron met nakuren op enkel SERMS in hetzelfde timeframe op 7-10 nmol en LH rond de 8.0iu.

Ik zou het maar eens laten doen ja. Heb nu zelf na een vrij simpele test/primo kuur van 10 weken de power PCT gedaan en nog nooit zulke bedroevende waardes gezien.
Heb me laten testen exact na het beëindigen van de power pct (dag 45) met een LH van 2.5iu en testosteron van 3.5nmol. Nog nooit zo slecht hersteld, dus voortaan enkel alleen maar SERMS voor mij om na te kuren. HCG enkel in de kuur is mijn eigen wijze les.
Normaliter zit mijn testosteron met nakuren op enkel SERMS in hetzelfde timeframe op 7-10 nmol en LH rond de 8.0iu.

Dat is inderdaad deprimerend, is het dan goed gekomen met je herstel of?

---------- Toegevoegd om 09:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:57 ----------

Update: 15 weken off test, 6 weken na PCT

Morgen moet ik langs de huisarts gaan aangezien dit me eerste bloedtest is hoe vraagt men zo iets aan haar? Algemene bloedtest of?

Ik ga geen bloedtest meer laten doen. Ga voorlopig nog niet on en voel me prima. Trainen gaat goed, libido is goed en spermatest was goed dus zie geen reden om mijn bloed op dit moment te laten testen.

Dat is inderdaad deprimerend, is het dan goed gekomen met je herstel of?

Ben er nog mee bezig...
Kreeg de uitslag anderhalve week binnen nadat ik met de PCT gestopt ben. Zou eigenlijk nog 4 weken serms ofzo erachteraan moeten plakken om door te gaan met spoedig herstel maar ik trek serms even niet meer (emo).
Dus ik heb uit wanhoop maar een potje xtreme test van XXL gekocht en ben daar nu bijna een week mee bezig en lijkt wel te werken.
Als potje leeg is ga ik weer een bloedtest doen om te kijken waar ik dan sta.

Ben er nog mee bezig...
Kreeg de uitslag anderhalve week binnen nadat ik met de PCT gestopt ben. Zou eigenlijk nog 4 weken serms ofzo erachteraan moeten plakken om door te gaan met spoedig herstel maar ik trek serms even niet meer (emo).
Dus ik heb uit wanhoop maar een potje xtreme test van XXL gekocht en ben daar nu bijna een week mee bezig en lijkt wel te werken.
Als potje leeg is ga ik weer een bloedtest doen om te kijken waar ik dan sta.

Emo van serms? Dat heb je toch niet als je 25mg clomid per dag neemt. Zelfs al neem je het maanden aan één stuk. Waarschijnlijk neem je teveel nolva of clomid.

verloven op je 22ste:headbang: als het je "soulmate" is dan hoef je toch niet alles op te geven ?

verloven op je 22ste:headbang: als het je "soulmate" is dan hoef je toch niet alles op te geven ?

Hahaha nee nee ik ga niets meer opgeven ik vlieg er terug in maar herstellen is prioriteit, erna ga ik nooit meer op trt gewoon normale kuren.

---------- Toegevoegd om 11:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:34 ----------

Emo van serms? Dat heb je toch niet als je 25mg clomid per dag neemt. Zelfs al neem je het maanden aan één stuk. Waarschijnlijk neem je teveel nolva of clomid.

Ja dat denk ik ook, nochtans voel ik het meest van de clomid qua neveneffecten maar dat zal waarschijnlijk verschillen tot persoon. Trouwens weet jij hoe je zo een bloedtest aanvraagt aan je huisarts heeft het een speciale naam of?

---------- Toegevoegd om 11:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:35 ----------

Ik ga geen bloedtest meer laten doen. Ga voorlopig nog niet on en voel me prima. Trainen gaat goed, libido is goed en spermatest was goed dus zie geen reden om mijn bloed op dit moment te laten testen.

Ja inderdaad je hebt gelijk, pas als je weer een kuurtje aan het plannen bent is het nodig zo een bloedtest, of als je nieuwschierig bent naar je waarden.

Ja dat denk ik ook, nochtans voel ik het meest van de clomid qua neveneffecten maar dat zal waarschijnlijk verschillen tot persoon. Trouwens weet jij hoe je zo een bloedtest aanvraagt aan je huisarts heeft het een speciale naam of...

Bloedtesten om hormoonwaardes te weten, heb ik al jaren niet meer gedaan. Enkel na eerste kuurtjes indertijd. Heeft dat trouwens een speciale naam? Ik doe nu enkel om het jaar ongeveer een normale check up bloedtest (lever, nieren, cholesterol, prostaat, rode -en witte bloedlichaampjes, schildklier, enz...) en daar worden die waardes (testosteron, LH, FSH, oestrogeen, enz..) niet getest. Testosteronwaarde interesseert mij niet. Waarom zou ik dat moeten weten. Als mijn libido goed is en ik mij goed voel, is het voor mij goed.

@Dirk. Voor je gezondheid. Laag testosteron schijnt gewoon ongezond te zijn. Net zoals te hoog oestrogeen trouwens.

Bloedtesten om hormoonwaardes te weten, heb ik al jaren niet meer gedaan. Enkel na eerste kuurtjes indertijd. Heeft dat trouwens een speciale naam? Ik doe nu enkel om het jaar ongeveer een normale check up bloedtest (lever, nieren, cholesterol, prostaat, rode -en witte bloedlichaampjes, schildklier, enz...) en daar worden die waardes (testosteron, LH, FSH, oestrogeen, enz..) niet getest. Testosteronwaarde interesseert mij niet. Waarom zou ik dat moeten weten. Als mijn libido goed is en ik mij goed voel, is het voor mij goed.

Hahaha ja ik zal gewoon zeggen van ik wil me hormoonwaardes laten controleren, ik vraag me af of het belangrijk is dat je op nuchtere maag gaat of niet. En ja als je je goed voelt hoeft dat niet altijd maar het doen is altijd beter.

---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:02 ----------

Ik vertrek zometeen naar de huisarts ik ben echt benieuwd hoe ze me zal aanzien, ik hou jullie op de hoogte en als ik een bloedtest krijg zal deze ook hier geplaatst worden.

@Dirk. Voor je gezondheid. Laag testosteron schijnt gewoon ongezond te zijn. Net zoals te hoog oestrogeen trouwens.

Waarom na elke kuur testosteron laten meten? Je weet dat je hormoonhuishouding 3 maanden gestoord kan zijn. Voel je je na drie maanden goed en krijg je een normaal libido, weet je toch genoeg. Een lage testosteronwaarde is niet ongezond, een te lage waarde is ongezond.

---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:47 ----------

Hahaha ja ik zal gewoon zeggen van ik wil me hormoonwaardes laten controleren, ik vraag me af of het belangrijk is dat je op nuchtere maag gaat of niet. En ja als je je goed voelt hoeft dat niet altijd maar het doen is altijd beter.

---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:02 ----------

Ik vertrek zometeen naar de huisarts ik ben echt benieuwd hoe ze me zal aanzien, ik hou jullie op de hoogte en als ik een bloedtest krijg zal deze ook hier geplaatst worden.

Op nuchtere maag moet niet om hormoonwaardes te laten meten. Wel 's morgens gaan omdat je dan je hoogste waardes hebt.

Ik ben net klaar, ik moet donderdag bellen voor de uitlsag, ik ben benieuwd of ze alles zal vermelde zoals LH, FSH, ALAT, testosteron, etc... Ik ga vragen of ik gewoon het formulier zou kunnen krijgen want anders zal dat wat moeilijk zijn.

---------- Toegevoegd om 20:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:56 ----------

Waarom na elke kuur testosteron laten meten? Je weet dat je hormoonhuishouding 3 maanden gestoord kan zijn. Voel je je na drie maanden goed en krijg je een normaal libido, weet je toch genoeg. Een lage testosteronwaarde is niet ongezond, een te lage waarde is ongezond.

---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:47 ----------

Op nuchtere maag moet niet om hormoonwaardes te laten meten. Wel 's morgens gaan omdat je dan je hoogste waardes hebt.

Oei hahha ik heb net me bloed getrokken zoveel verschil zal er niet inzitten zeker :D

Ik heb net gebeld naar mijn huisarts en ze zei dat alles in orde was enkel wat vitamine B te kort en dat mijn suiker nog wat beter zou kunnen, zou ik dit nu moeten geloven dat ik hersteld ben of niet?

---------- Toegevoegd om 08:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:29 ----------

Ze heeft ook ineens aangekruist voor andere onderzoeken ook zoals HIV etc...

Ik heb net gebeld naar mijn huisarts en ze zei dat alles in orde was enkel wat vitamine B te kort en dat mijn suiker nog wat beter zou kunnen, zou ik dit nu moeten geloven dat ik hersteld ben of niet? ---------- Toegevoegd om 08:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:29 ---------- Ze heeft ook ineens aangekruist voor andere onderzoeken ook zoals HIV etc...
Vraag haar eens wat je testosteronwaarde was dan. Want dat wil je weten. En LH als dat ook getest is.
Kunnen ze je gewoon vertellen hoor. Ik kan zelfs een print krijgen van de uitslagen bij mijn HA als ik dat vraag.

Laatst bewerkt:
Vraag haar eens wat je testosteronwaarde was dan. Want dat wil je weten.

23nmol per L, maar ik wacht nog even met juichen want normaal zou ik toch die volledig formulier krijgen van het labo? Ook hoeveel in moet betalen etc... Dus ik hoop dat ik die binnenkrijg.

---------- Toegevoegd om 08:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:55 ----------

Als ik thuis ben zal ik eens kijken in me brievenbus dus hopelijk steekt het erbij.

23nmol per L, maar ik wacht nog even met juichen want normaal zou ik toch die volledig formulier krijgen van het labo? Ook hoeveel in moet betalen etc... Dus ik hoop dat ik die binnenkrijg. ---------- Toegevoegd om 08:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:55 ---------- Als ik thuis ben zal ik eens kijken in me brievenbus dus hopelijk steekt het erbij.

Ja met 23 nmol zit je inderdaad heel goed met je testosteron.
De referentiewaarde is normaal gesproken tussen 10 (minimaal) en 25 (maximaal).

Ja met 23 nmol zit je inderdaad heel goed met je testosteron.
De referentiewaarde is normaal gesproken tussen 10 (minimaal) en 25 (maximaal).

Dat deed me inderdaad schrikken! Power pct heeft veel effect volgens mij, zodra ik de andere waarden binnen heb (hopelijk) post ik ze ook meteen.

Terug
Naar boven