Fitness Seller

HertogSandBox - Bulk log (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

lienlien

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
28 jun 2014
Waardering
5.842
Heftig nieuws.... Veel sterkte gewenst. We duimen hier allemaal met je mee, in de hoop dat alles goed komt. Take care!

HertogSandBox

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
22 sep 2017
Waardering
1.844
Lengte
1m78
Massa
60kg
Vetpercentage
12%
Aller eerst hardstikke bedankt allemaal voor de lieve berichtjes. Even een update van mijn kant:

Deze week was een rollercoaster, probeer het ziekenhuisbericht nog steeds te verwerken. Kan het al redelijk naast me neerleggen. Morgen heb ik een belafspraak om 1200 met het ziekenhuis waar ik te horen krijg wat de artsen vermoeden dat de knobbel is, en of ik verder onderzocht moet worden. Spannende dag morgen :help:

Vandaag mijn verjaardag nogmaals gevierd met de andere kant van de familie. (Vandaag echt jarig, 25 lentes oud alweer)

Qua training blijven we doorbikkelen. Deze week weer een kilo aangekomen (nu 62kg) dus dat gaat goed. Zit nog steeds op 2700 cals.
Wel besloten een ander schema indeling te volgen. Ik ga 3x per week borst doen en "maar" 1x per week benen ipv 2x. Ik merk dat mijn motivatie op legdays echt zo laag is.. en ik wil niet met tegenzin gaan trainen. Bench wil ik echt sterker worden dus daarom extra aandacht.

Voeding blijft ff op 2700 tot ik weer stagneer. Vandaag lekker genoten, appeltaart, pannekoeken, schuimgebak en patatjes met een berehap pinda.

Het loggen pak ik deze week weer op, nogmaals bedankt voor het blijven volgen en de meelevende berichtjes :heart:

lienlien

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
28 jun 2014
Waardering
5.842
Ondanks de enorm stresserende situatie, hoop ik dat je toch een beetje hebt kunnen genieten van je verjaardag...?
Happy birthday iig @HertogSandBox .
Morgen is D-day... Ik duim voor je man!
Sterkte en veel moed gewenst morgen.

Nickyo1992

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
24 jan 2019
Waardering
122
Lengte
1m78
Massa