Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel moed en sterkte kerel! Ondanks alle medische besognes blijf je toch lekker doortrainen. Respect!
Goed dat je het onder die omstandigheden oppakt, succes

);

Pas je nog wel progressive overload toe? Aangezien je nog wel aan het bulken bent vgm. Anders zet je alleen maar vet aan lijkt me.Gisteren drukke dag gehad en moeite om mijn voeding on point te hebben. Uiteindelijk was het 22:00 en moest ik nog 1700 calorieën, dit heb ik niet gehaald en uiteindelijk naar schatting maar 2200 dagtotaal gegeten. Resultaat vanmorgen; 60,8.. Ideaal? nee, maar vindt het wel best voor een dagje. Had geen zin om te proppen.
Vanmorgen naar de gym met als doel "lekker" te bewegen en ik zie wel hoe of wat, uiteindelijk is dit hem geworden (kort maar krachtig);
Military press 5x5
Standing dumb shoulder press 3x10
Dumbell side raise 3x12
Cable front raise 4x10
Reverse fly dumbells 3x12
Shrugs 4x10
En toen was ik er wel klaar mee. Nog even zonnebankie gepakt en lekker naar huis.
Vanavond staat er een verspakket van de appie op het menu, ben niet zo van de rijst maar misschien smaakt het wel prima. Doel vandaag 2700 calorieën.
https://www.ah.nl/producten/product/wi444754/ah-herfst-risotto-verspakket
Morgen een lekker rustdagje. S'ochtends werken tot 14:00 en S'middags de laatste kleine dingetjes aanpassen aan mijn scriptie! Deze moet a.s. maandag ingeleverd worden, morgen alleen de literatuurlijst en verwijzingen aanpassen en dan MOET hij echt eindelijk goedgekeurd worden...![]()
![]()
Pas je nog wel progressive overload toe? Aangezien je nog wel aan het bulken bent vgm. Anders zet je alleen maar vet aan lijkt me.
Je mag ook best eens een snicker eten ofzo. Makkelijke 250 kcal. Of M&Ms. Daar zitten nog gezonde vetten in ook![]()
Dan hoef je ook niet te proppen. Kcal behoefte halen > clean eten imo (mits je dit niet elke dag doet ofc).
.
Succes met je scriptie. Daarna aan het werk of?

Nice man, was namelijk wel benieuwd naar jou bench. Aangezien je daar nu wat extra focus op ging leggen was ik benieuwd of je ook daadwerkelijk sneller resultaat mee had.Ik probeer altijd progressive overload te creëren, maar dit lukt natuurlijk niet elke training. Nu hou ik de gewichten ff niet bij, de compounds weet ik uit mijn hoofd.
Ik snap dat het om calorieen in vs calorieen out gaat en ongezond kan en mag zeker. Ik bulk 100% IIFYM. Hanteer meestal 80/20 regel.
Ik werk nu al 4 dagen i.d. week en denk dat zodra afgestudeerd (hopelijk dit jaar nog 2019), dat ik dan de 4 dagen bij me huidige job blijf, en als dit schooljaar afgelopen is ik op zoek ga naar fulltime baan![]()
Nice man, was namelijk wel benieuwd naar jou bench. Aangezien je daar nu wat extra focus op ging leggen was ik benieuwd of je ook daadwerkelijk sneller resultaat mee had.

.Hier ook eens kiekje komen nemen.
Goede trainingen man, en knap dat je ondanks die tegenslagen toch zo positief weet te blijven..
Kan het zijn dat de gehoorproblemen gerelateerd zijn aan de knobbel, of weten ze daar echt niks over?
Mag ik vragen waarom je Biceps bij Chest pakt en Triceps bij Rugdag? Ik heb het zelf altijd andersom gedaan, maar zie dit toch zo nu en dan in de schema's.
Heb het idee dat jouw lat pulldown best voorop loopt vergeleken met de rest van de rug oefeningen? Lekker gewicht erop!

Hmm, je doet rug met triceps toch? Zoals ik het hierboven lees
. Ik train gemiddeld 6x per week en ben naar mijn mening best dedicated, er is gewoon meer te behalen als ik zwaarder wordt. Nogmaals mentaal ff lastig, maar ik kan dit... 

]
<-- zie topic; Post pic van je maaltijd!