XXL Nutrition

HertogSandBox - Road to 100KG BenchPress

Veel moed en sterkte kerel! Ondanks alle medische besognes blijf je toch lekker doortrainen. Respect!

Goed dat je het onder die omstandigheden oppakt, succes

Top dat je doorzet man! Respect

• Topic Starter Topic Starter
Sterkte en top dat je zo doorzet!! :thumb:
Sterkte en heel veel succes met trainen!!
Veel moed en sterkte kerel! Ondanks alle medische besognes blijf je toch lekker doortrainen. Respect!
Goed dat je het onder die omstandigheden oppakt, succes
Top dat je doorzet man! Respect

Hartstikke bedankt allemaal! Doorzetten is de enige optie op dit moment. Thanks dat jullie er nog zijn :)

Er nog zijn? Blijf sowieso aanwezig in je log hoor :D

Succes man! Wat betreft het KNO verhaal komt het me bekend voor. Heb zelf 7 operaties aan mijn rechteroor gehad en hoor momenteel nog maar 15% met rechts. Oorpijn kan ontzettend kut zijn.
Het lijkt me allemaal heftig wat je doormaakt momenteel. Goed dat je zo doorzet! Succes!!

Hehe eindelijk wat te eten na lange werkdag :D

Bijlagen

• 20191003_181823.jpg
    20191003_181823.jpg
    104,2 KB · Weergaven: 166
Training van vandaag zit er weer op! Niet echt heftig, maar prima training

Morning weight = 61.4 kg.

Rug / Triceps

Lat pulldown 4x 10

Seated cable row 3x 12

Standing pullover 4x10

Reverse fly 3x 12

Machine row (brede grip) 4x10

Rope triceps extension 3x12

One arm cable triceps ext. 3x12

Triceps extension stang 3x12

Crosstrainer : +- 300 calorieen

Ik moest nog wat mailtjes verzenden en administratie bijwerken dus ben op het end nog ff op de crosstrainer gestapt en tegelijk mailtjes beantwoord. Morgen staat er in ieder geval schouders op de plannen in combinatie met borst. Misschien pak ik nog wat buik erbij, maar dus geen "must".

Zondag rust :bow2:

Gisteren drukke dag gehad en moeite om mijn voeding on point te hebben. Uiteindelijk was het 22:00 en moest ik nog 1700 calorieën, dit heb ik niet gehaald en uiteindelijk naar schatting maar 2200 dagtotaal gegeten. Resultaat vanmorgen; 60,8.. Ideaal? nee, maar vindt het wel best voor een dagje. Had geen zin om te proppen.

Vanmorgen naar de gym met als doel "lekker" te bewegen en ik zie wel hoe of wat, uiteindelijk is dit hem geworden (kort maar krachtig :p);

Military press 5x5

Standing dumb shoulder press 3x10

Dumbell side raise 3x12

Cable front raise 4x10

Reverse fly dumbells 3x12

Shrugs 4x10

En toen was ik er wel klaar mee. Nog even zonnebankie gepakt en lekker naar huis.

Vanavond staat er een verspakket van de appie op het menu, ben niet zo van de rijst maar misschien smaakt het wel prima. Doel vandaag 2700 calorieën.

https://www.ah.nl/producten/product/wi444754/ah-herfst-risotto-verspakket

Morgen een lekker rustdagje. S'ochtends werken tot 14:00 en S'middags de laatste kleine dingetjes aanpassen aan mijn scriptie! Deze moet a.s. maandag ingeleverd worden, morgen alleen de literatuurlijst en verwijzingen aanpassen en dan MOET hij echt eindelijk goedgekeurd worden... :bow2: :bow2:

Gisteren drukke dag gehad en moeite om mijn voeding on point te hebben. Uiteindelijk was het 22:00 en moest ik nog 1700 calorieën, dit heb ik niet gehaald en uiteindelijk naar schatting maar 2200 dagtotaal gegeten. Resultaat vanmorgen; 60,8.. Ideaal? nee, maar vindt het wel best voor een dagje. Had geen zin om te proppen.

Vanmorgen naar de gym met als doel "lekker" te bewegen en ik zie wel hoe of wat, uiteindelijk is dit hem geworden (kort maar krachtig :p);

Military press 5x5

Standing dumb shoulder press 3x10

Dumbell side raise 3x12

Cable front raise 4x10

Reverse fly dumbells 3x12

Shrugs 4x10

En toen was ik er wel klaar mee. Nog even zonnebankie gepakt en lekker naar huis.

Vanavond staat er een verspakket van de appie op het menu, ben niet zo van de rijst maar misschien smaakt het wel prima. Doel vandaag 2700 calorieën.

https://www.ah.nl/producten/product/wi444754/ah-herfst-risotto-verspakket

Morgen een lekker rustdagje. S'ochtends werken tot 14:00 en S'middags de laatste kleine dingetjes aanpassen aan mijn scriptie! Deze moet a.s. maandag ingeleverd worden, morgen alleen de literatuurlijst en verwijzingen aanpassen en dan MOET hij echt eindelijk goedgekeurd worden... :bow2: :bow2:
Pas je nog wel progressive overload toe? Aangezien je nog wel aan het bulken bent vgm. Anders zet je alleen maar vet aan lijkt me.

Je mag ook best eens een snicker eten ofzo. Makkelijke 250 kcal. Of M&Ms. Daar zitten nog gezonde vetten in ook :p
Dan hoef je ook niet te proppen. Kcal behoefte halen > clean eten imo (mits je dit niet elke dag doet ofc).
.
Succes met je scriptie. Daarna aan het werk of?

Pas je nog wel progressive overload toe? Aangezien je nog wel aan het bulken bent vgm. Anders zet je alleen maar vet aan lijkt me.

Je mag ook best eens een snicker eten ofzo. Makkelijke 250 kcal. Of M&Ms. Daar zitten nog gezonde vetten in ook :p
Dan hoef je ook niet te proppen. Kcal behoefte halen > clean eten imo (mits je dit niet elke dag doet ofc).
.
Succes met je scriptie. Daarna aan het werk of?

Ik probeer altijd progressive overload te creëren, maar dit lukt natuurlijk niet elke training. Nu hou ik de gewichten ff niet bij, de compounds weet ik uit mijn hoofd.

Ik snap dat het om calorieen in vs calorieen out gaat en ongezond kan en mag zeker. Ik bulk 100% IIFYM. Hanteer meestal 80/20 regel.

Ik werk nu al 4 dagen i.d. week en denk dat zodra afgestudeerd (hopelijk dit jaar nog 2019), dat ik dan de 4 dagen bij me huidige job blijf, en als dit schooljaar afgelopen is ik op zoek ga naar fulltime baan :)

Ik probeer altijd progressive overload te creëren, maar dit lukt natuurlijk niet elke training. Nu hou ik de gewichten ff niet bij, de compounds weet ik uit mijn hoofd.

Ik snap dat het om calorieen in vs calorieen out gaat en ongezond kan en mag zeker. Ik bulk 100% IIFYM. Hanteer meestal 80/20 regel.

Ik werk nu al 4 dagen i.d. week en denk dat zodra afgestudeerd (hopelijk dit jaar nog 2019), dat ik dan de 4 dagen bij me huidige job blijf, en als dit schooljaar afgelopen is ik op zoek ga naar fulltime baan :)
Nice man, was namelijk wel benieuwd naar jou bench. Aangezien je daar nu wat extra focus op ging leggen was ik benieuwd of je ook daadwerkelijk sneller resultaat mee had.

Hier ook eens kiekje komen nemen ;).
Goede trainingen man, en knap dat je ondanks die tegenslagen toch zo positief weet te blijven..
Kan het zijn dat de gehoorproblemen gerelateerd zijn aan de knobbel, of weten ze daar echt niks over?
Mag ik vragen waarom je Biceps bij Chest pakt en Triceps bij Rugdag? Ik heb het zelf altijd andersom gedaan, maar zie dit toch zo nu en dan in de schema's.

Heb het idee dat jouw lat pulldown best voorop loopt vergeleken met de rest van de rug oefeningen? Lekker gewicht erop!

Hier ook eens kiekje komen nemen ;).
Goede trainingen man, en knap dat je ondanks die tegenslagen toch zo positief weet te blijven..
Kan het zijn dat de gehoorproblemen gerelateerd zijn aan de knobbel, of weten ze daar echt niks over?
Mag ik vragen waarom je Biceps bij Chest pakt en Triceps bij Rugdag? Ik heb het zelf altijd andersom gedaan, maar zie dit toch zo nu en dan in de schema's.

Heb het idee dat jouw lat pulldown best voorop loopt vergeleken met de rest van de rug oefeningen? Lekker gewicht erop!

Leuk dat je mee leest! Welkom :wave2:
Ik pak biceps met rug tegelijk omdat ik dit lekker aan vind voelen, voor ultieme rust / groei is het misschien niet ideaal, maar ik wil vooral een lekkere en leuke training ipv doen wat misschien het best zou zijn! Ook doe ik vaak veel oefeningen en setjes snel achter elkaar, soort superset met biceps en chest oefening.

Van de knobbel geven ze tot op heden aan dat het waarschijnlijk niets te maken heeft met mijn gehoor.., maar ze blijven WAARSCHIJNLIJK zeggen. De volgende CT scan zou meer duidelijkheid moeten geven...

Of mijn lat pulldown voor loopt durf ik niet te zeggen, ben over het algemeen niet echt sterk op rug. Borst gaat me beter af over het algemeen!

Roundup van de afgelopen 4 dagen: Gewicht gemiddeld 62kg. Ben van plan vanaf maandag naar de 3000 calorieën te gaan.
Ik merk dat ik op 2700 niet genoeg aan kom naar mijn zin. Dit wordt wel mentaal weer een stap voor me, maar ik wil echt eens dat die stomme gewichten in de sportschool omhoog gaan. Die 100KG bench voor 1 rep moet toch ooit een keer lukken in mijn leven :p. Ik train gemiddeld 6x per week en ben naar mijn mening best dedicated, er is gewoon meer te behalen als ik zwaarder wordt. Nogmaals mentaal ff lastig, maar ik kan dit... :angstig:

Maandag mn scriptie ingeleverd voor poging 2.. duimen jullie mee? :engel::bow2::dunno:

Oke er is ook nog getraind de afgelopen 4 dagen!

Maandag 7-10-2019 <-- Chest en Biceps

Bench
8x 50kg
5x5x 62.5kg

Incline smith machine
3x12x30KG

Standing cable fly
3x12x12.5KG

Dumbell chest press (liggend op grond op matje)
4x10x20KG

Alternate Hammer dumbell curl
4x16x16KG

Biceps dumbell curl
4x10x20KG
3x12x57KG

Standing pullover
4x10x17KG

Pulldown small grip
4x10x57KG

Row machine (brede grip)
4x10x57KG

Triceps pulldown (rope)
3x12x17KG

Triceps pushdown (stang)
3x12x24.5KG

One arm triceps ext (cable)
3x12x5.7KG

Woensdag 9-10-2019 <-- Schouders , benen

OHP
5x5x35KG

Dumbell shoulder press
4x10x16K
Dumbell side raise
3x12x8KG

Reverse cable fly
3x12x3,4KG

Face pulls
4x10x17KG

Leg press op egym machine
4x10x105KG

Leg extension op egym machine
3x10x52KG

Leg curl
3x10x37KG

Rope ab crunch
3x15x37.5KG

Donderdag 10-10-2019 [61.8kg bodyweight]

Pushday :lifter:

Bench
5x5x62.5KG

Incline bench
4x8x50KG

Seated cable fly
3x12x12.5kg

Incline smith machine
4x10x35KG

Alternate hammer dumbell curl
4x16x16KG

Biceps curl met EZ stang
4x10x25KG

One arm biceps curl (cable)
3x12x7,8KG

Calorie intake of the day: 3031

Vrijdag 11-10-2019 [ Morning weight 60.8KG :dunno:]

Pullday

Lat pulldown
4x10x59KG

Cable row
3x12x 55.7KG

Standing pullover
4x10x21.5KG

Bendover barbell row
4x8x65KG

Triceps ext (rope)
3x12x17KG

One arm triceps ext (cable)
3x15x5,7KG

Triceps pushdown
3x12x21,5KG

Calorie intake 3022

Woog vanmorgen een kilo lichter dan donderdag. Wel raar, vanaf gisteren elke dag naar de 3k calorieen. Gister was dus de eerste dag en dan val je 1kg af? Het lichaam is raaaaaar :P

Morgen schouders en benen op de planning. Toch maar voor de tweede keer benen deze week, want zondag alleen naar de gym voor chest denk ik. Dit zou mijn 7e training namelijk zijn v/d week dus split ik 1 dag in 2 kortere dagen!

Nu aan de linzenschotel met rijst en vegetarisch gehakt :eating: <-- zie topic; Post pic van je maaltijd!

Gewicht kan je niet van dag op dag als exact getal nemen. Je gewicht kan zo 1 a 2 kg per dag schommelen en van 1 daggie 300 kcal meer kan je geen kilo zwaarder zijn he ;)
Maar dat weet je wel :) Zal wss vocht zijn.
Lekker doorknallen! You Goooooo! mucle gainzzzzz coming in! :lifter:

Terug
Naar boven