- Waardering
- 2.276
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De half-life hing af van het volume; alleen 50 mg had een half-life van 7 dagen, de twee hogere doseringen zaten beiden op 12 dagen. Aangezien 50 mg niet gebruikt wordt voor kuren, is de half-life van 7 dagen niet van toepassing en moet die van 12 dagen dus gebruikt worden.De abstract gezien ik de full tekst niet kan vinden. Verwarrend gezien belangrijke gegevens hierin ontbreken. Ik leg uit hieronder.
Abstract
The pharmacokinetics of nandrolone in serum and urine were investigated in healthy young men after a single im injection of 50 mg (n = 20), 100 mg (n = 17), or 150 mg (n = 17) nandrolone decanoate. Blood samples were collected before treatment and for up to 32 d after dosing. In addition, in the 50- and 150-mg groups, 24-h urine samples were collected before treatment and on d 1, 7, and 33 after treatment; in the 150-mg group, additional samples were collected after 3 and 6 months. Serum concentrations and the area under the curve of nandrolone increased proportionally with the dose administered.
The peak serum concentration ranged from 2.14 ng/ml in the 50-mg group to 4.26 ng/ml in the 100-mg group and 5.16 ng/ml in the 150-mg group. The peak serum concentration was reached after 30 h (50 and 100 mg) and 72 h (150 mg), whereas the terminal half-life was 7-12 d. In urine, pretreatment concentrations of 19-norandrosterone (19-NA) and/or 19-noretiocholanolone (19-NE) were detected in five of 37 subjects (14%). In the 50-mg group, 19-NA and/or 19-NE could be detected at least until 33 d after injection in 16 of 17 subjects (94%). In the 150-mg group, who were presumed to have not previously used nandrolone, nandrolone metabolites could be detected for up to 6 months in eight of 12 subjects (67%) for 19-NE and in 10 of 12 subjects (83%) for 19-NA.
De half life volgens hun is 7 tot 12 dagen. Deze variatie kan van verschillende factoren afhangen (welke in dit onderzoek?). Deze kunnen zijn soort en hoeveelheid olie, injectieplaats en leeftijd. Ook is er een invloed op de piek.
Verder hebben ze gezien naar de metabolieten op 1,7 en 33 dagen bij de 50 en 100mg groep en 3+6 maanden in de 150mg groep. Deze info is niet van belang bij dit onderwerp.
Undecaonaat heeft 11 koolstofatomen tov 10 bij decaonaat en 7 bij enanthaat.
Vreemd gezien we spreken van een verschil van 3 koolstofatomen. Normaal gezien per koolstofatoom komt er een dag bij in halfwaardetijd. Dus 7 dagen half life zoals bekend was zou kloppen bij decaonaat tov 4 van enanthaat.
Daarom moeten alle gegevens van het onderzoek eerst zien om een conclusie te maken. De vraag is waarom dat verschil van 7 tot 12 dagen half life?
Testosteron undecaonaat zou een half life van 16 dagen hebben (sommige gevallen 20 tot zelfs 30 dagen). Meteen een stuk meer dan decaonaat en dit zou in vele gevallen ook dosisafhankelijk zijn.
Hier is nog een mooi voorbeeld hoe deze verschillende factoren invloed hebben op de half life van testosteron undecaonaat.
http://www.google.com/url?sa=t&rct=...uwgZAG&usg=AFQjCNG9T92HOS5BVx6ol90dbjnnovDFPg
Wat je telkens ziet is hoe meer je zet, hoe langer de half-life en dus werkingsduur (onderzoeken veelvuldig beschikbaar). Dus daarom iets meer test dan deca en probleem zou kunnen opgelost zijn. Daarom 250mg test e en 200mg deca, 6 weken.
Alvast hebben vele mensen dit al zonder problemen gedaan. Perfect herstel, geen sterke side's met optimaal behoud van winst en gezondheid.
De half-life hing af van het volume; alleen 50 mg had een half-life van 7 dagen, de twee hogere doseringen zaten beiden op 12 dagen. Aangezien 50 mg niet gebruikt wordt voor kuren, is de half-life van 7 dagen niet van toepassing en moet die van 12 dagen dus gebruikt worden.
Ik vind niet dat je kunt stellen dat er 1 dag bijkomt per koolstofatoom. Dit blijkt niet uit de literatuur (testosteron undecanoaat, 500 mg: 18.3 dagen, 1000 mg: 23.7 dagen) en ook al zou dit wel zo zijn, dan kun je dat niet doortrekken naar andere esters die nog niet zijn onderzocht. Zo simpel werkt het niet.
Ik raad aan te injecteren in je bil. De diepere injectie verlaagt de kans op pip.
Cools,
je raadde mij aan te injecteren in bil, dit doe ik eigenlijk nu altijd maar krijg af en toe twee/drie dagen na mn inject een bult op mn rechterbil. Doet twee/drie dagen zeer en gaat daarna weg. Wel lastig want ik slaap altijd op mijn zij. Kan ik dit verhelpen? Lijkt me geen virgin muscle meer want heb bijna alleen nog maar in mn billen injecteert.
Hoi Cools,
Klein vraagje: Wat vind je van Pompoenpitten? Helpen die net zo goed als Zaagtandpalm extract?
Bedankt!
Zou in principe de beste optie zijn. Pompoenpitolie in capsules is nog beter.Cools, welke negatieve effecten kan finasteride hebben op je herstel na een kuur?

Is mijn nieuwe aanraden toevalligZou in principe de beste optie zijn. Pompoenpitolie in capsules is nog beter.
http://www.naturalnews.com/037568_pumpkins_blood_glucose_enlarged_prostate.html
---------- Toegevoegd om 15:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:30 ----------
Je hebt DHT eenmaal nodig in bepaalde mate. Finasteride kan te sterk zijn. Pompoenpitolie raad ik vanaf nu aan![]()
Grappig. ik heb toevallig een kg pompoenpitten thuis liggen. hoeveel gr is voldoende denk je. 10-20 gr?
hey Cools,
Misschien weet jij wat hiervan.
Ik zit maandenlang te hoesten (extreem erge droge hoest) nu is het verminderd maar nu braak ik tijdens elke maaltijd en krijg amper wat binnen en mijn eetlust is aanzienlijk minder.
Sinds ik ben gestart met Nandrolone phenyl propionate is het begonnen heb ik zon vermoeden. Natty was ik altijd 5 dagen tot een week ziek qua hoest andere symptomen, ik zit nu in mijn 2de maand en de motivatie is ver te zoeken.
Verder kan ik niet bulken en durf niet off te gaan omdat ik amper wat kan eten en zo alle massa weer verlies.
zit op 100 mg test e en 400- 500 npp ew, kan NPP dit veroorzaken? Verder lacteer ik , kan een hoge oestrogeen/prolactine deze symptomen veroorzaken?
Dit lijkt me een probleem van het immuunsysteem. Test lijkt me sowieso geen goed idee voor jou. En nandrolone only is helemaal niet aan te raden. Nandrolone heeft een sterk stimulerend effect op bepaalde delen van het immuunsysteem en testosteron een onderdrukkend. Je bloed meteen laten checken. Dit witte bloedcellen en ontstekingsfactoren. En stoppen met de aas zo snel mogelijk.
@Cools:
Ik ben bezig met je beroemde anavar kuurtje van 30 mg per dag.
Ik neem de dosering (3x 10 mg) tegelijk in. Is dat ok? of beter splitsen over de dag.
Ik neem ook Milk Thistle erbij voor leverondersteuning.
Thc
Cools had nog 1 vraag :
Als het echt door de Nandrolone komt zal ik Nandrolone vervangen door test.
1000 MG test en misschien Boldonone ernaast, verder lees ik dat boldonone niet echt wat geef qua spiermassa, wat vind jij ervan?
Verder wil ik 0.5 mg Dutasteride nemen ED, is dit genoeg om een groot deel van de DHT te blokkeren? En je kan dutasteride toch gelijk starten, je hoeft toch geen ''oplaadfase'' te doen aangezien het gelijk werkt..