Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.781
Kan Melatonine hier een negatieve invloed op hebben Cools?

Dat is nog onzeker omdat er nog geen duidelijkheid is via studies, maar het zou kunnen. Beste momenteel is je testosteron te laten meten voor je hiermee begint en als je het een tijdje neemt (indien je dit dagelijks doet).

Wat men al zeker weet is dat het de productie van bepaalde prostaglandines sterk verhoogt en hierdoor mogelijk een negatief effect op testosteron heeft. Tijdstip van inname kan hier ook effect op hebben want melatonine is een hormoon dat sterk stijgt als het donker wordt en zou hierdoor bepaalde processen in gang zetten (zoals GH en prolactine afgifte) die herstel en slaap bevorderen. Spijtig genoeg wordt testosteron dan ook verlaagt.

Normaal gezien wordt dit bereikt door serotonine verhoging en dus dopamine verlaging. GABA gaat dan ook aan het werk.

Laatst bewerkt:
Dat is nog onzeker omdat er nog geen duidelijkheid is via studies, maar het zou kunnen. Beste momenteel is je testosteron te laten meten voor je hiermee begint en als je het een tijdje neemt (indien je dit dagelijks doet).

Wat men al zeker weet is dat het de productie van bepaalde prostaglandines sterk verhoogt en hierdoor mogelijk een negatief effect op testosteron heeft. Tijdstip van inname kan hier ook effect op hebben want melatonine is een hormoon dat sterk stijgt als het donker wordt en zou hierdoor bepaalde processen in gang zetten (zoals GH en prolactine afgifte) die herstel en slaap bevorderen. Spijtig genoeg wordt testosteron dan ook verlaagt.

Normaal gezien wordt dit bereikt door serotonine verhoging en dus dopamine verlaging. GABA gaat dan ook aan het werk.

Oké interessant. Ik heb namelijk wel een tijdje aan de Mela gezeten.. Te makkelijk om het nu gauw daar op af te schuiven natuurlijk maar je gaat er wel aan denken.

Vrijdag ga ik me bloedtest uitslag ophalen, je ziet m'n post vanzelf verschijnen hier.

Cools, je schreef dat HGH voor snellere veroudering zorgt en symptomen van deze eerder tevoorschijn komen als Hgh inbegrepen is in je kuur? Ze beweren juist dat Hgh tot 2 ui per dag voor verjonging zorgt. Hoe zit dat eigenlijk?
Hgh zonder test is no GO ? Maar somatropin voor de beste resultaat wordt voor half jaar aanbevolen en test voor 6-8 weken met 6-8 weken herstel. Hoe zou je het kunnen combineren volgens jou

Alvast bedankt

• #3.784
Cools, je schreef dat HGH voor snellere veroudering zorgt en symptomen van deze eerder tevoorschijn komen als Hgh inbegrepen is in je kuur? Ze beweren juist dat Hgh tot 2 ui per dag voor verjonging zorgt. Hoe zit dat eigenlijk?
Hgh zonder test is no GO ? Maar somatropin voor de beste resultaat wordt voor half jaar aanbevolen en test voor 6-8 weken met 6-8 weken herstel. Hoe zou je het kunnen combineren volgens jou

Alvast bedankt

Het zou uiterlijk voor verjonging kunnen zorgen door stimulatie van bepaalde processen. Maar intern gaat het verouderingsproces sneller. Dit is aan igf-1 en dus celdeling gerelateerd.

HGH zonder test sowieso een nog go als man omdat je met verhoging prolactine zit en verlaging testosteron. Beste is blast en cruise op hgh. Cruise kan zelfs uit alleen hcg bestaan gezien dit voldoende is voor je testosteron stimulatie.

Melatonine moet je niet constant nemen. Mijn vrouw kreeg dat door de dokter voorgeschreven. Ze had een probleem om in slaapt te vallen. Ze moest dat drie weken nemen en dan stoppen. Haar slaapprobleem was hiermee opgelost. Ze heeft dan een paar weken later weer een voorschrift gekregen voor een kuurtje van drie weken en nu (we zijn al drie maanden verder) slaapt ze nog steeds goed. Voorschrift waren pillen van 5mg.

Hey cools,
Ik ga je kuurtje toch een kans geven ipv van 14 weken lang m'n systeem plat te gooien. Ik start binnenkort met 5 weken
Anavar 30mg
HCG 2 x 750
En dan 5 dagen clomid

Ik zal mezelf echt de pl**ris trainen 5x in de week op 3300 cals met 250gram eiwit dus voeding is in orde. Zal een 3kg winst in massa realistisch zijn? Btw met hoeveel test is 750ui 2x in de week vergelijkbaar?
Ik zal m'n stats voor en na posten, hopelijk wordt dit nog een van je succesverhalen.

• #3.787
3kg is afhankelijk van verschillende factoren, maar daar kan je gemiddeld wel vanuit gaan icm hcg.

500iu 2x/week komt ongeveer op 125mg test uit. 750iu vermoedelijk rond de 150mg.

betekent dus eigenlijk dat je meer vooruitgang zou moeten boeken op 250mg test + 2x 500iu hcg dan test 250 only?

Hey cools,
Ik ga je kuurtje toch een kans geven ipv van 14 weken lang m'n systeem plat te gooien. Ik start binnenkort met 5 weken
Anavar 30mg
HCG 2 x 750
En dan 5 dagen clomid

Ik zal mezelf echt de pl**ris trainen 5x in de week op 3300 cals met 250gram eiwit dus voeding is in orde. Zal een 3kg winst in massa realistisch zijn? Btw met hoeveel test is 750ui 2x in de week vergelijkbaar?
Ik zal m'n stats voor en na posten, hopelijk wordt dit nog een van je succesverhalen.
Da's inderdaad wel slimmer.

Cools als het over blase en cruise gaat, is het beter om in de cruise TRT dosis =125 Mg per week te zetten of gewoon 250 Mg test-e? Beiden met hcg - 500 EO5d

• #3.792
Cools als het over blase en cruise gaat, is het beter om in de cruise TRT dosis =125 Mg per week te zetten of gewoon 250 Mg test-e? Beiden met hcg - 500 EO5d

Trt dosis van 125mg geeft voldoende testosteron, maar 250mg kan nog net. Te hoog wil je ook niet zitten zodat het lichaam kan 'herstellen' tijdens de cruise.

Icm hcg 2x500iu/week (wat op 125mg test komt) is 125mg test in combinatie meer dan voldoende dus.

Testosterone dose-response relationships in healthy young men
http://m.ajpendo.physiology.org/content/281/6/E1172.short

weekly injections of 25, 50, 125, 300, or 600 mg of testosterone enanthate for 20 wk. Energy and protein intakes were standardized. The administration of the GnRH agonist plus graded doses of testosterone resulted in mean nadir testosterone concentrations of 253, 306, 542, 1,345, and 2,370 ng/dl at the 25-, 50-, 125-, 300-, and 600-mg doses, respectively.

Conversie testosteron waardes.
http://www.endmemo.com/medical/unitconvert/Testosterone.php

Cools, wat heeft er nu precies invloed op je slaap? Is dat de testosteron, de mast/provi of dat er onbalans is in de a:e verhouding?

• #3.794
Cools, wat heeft er nu precies invloed op je slaap? Is dat de testosteron, de mast/provi of dat er onbalans is in de a:e verhouding?

Meestal een onbalans tussen de a:e verhouding. Te hoog androgeen tov oestrogeen kan dit wel eens veroorzaken.

Dit komt door invloed op serotonine, dopamine en gaba.

3kg is afhankelijk van verschillende factoren, maar daar kan je gemiddeld wel vanuit gaan icm hcg.

500iu 2x/week komt ongeveer op 125mg test uit. 750iu vermoedelijk rond de 150mg.

Hi Cools, weet je of dit ook uit onderzoeken waaruit blijkt dat 2x 500iu HCG op 125mg test uitkomt? Ik hoor anderen ook zeggen dat HCG je test vrijwel niet verhoogt en zelfs te zwak is om als een test base te fungeren, laat staan een equivalent van 125mg test. Thanks!

cools bij 500 mg test, hoeveel primo zou je erbij moeten zetten voor gunstige a:e ratio?

ik ben gyno gevoelig, dacht zelf aan 600 ?

Bij deze de uitslag.

HA zei dat ik ietwat bloedarmoede heb waardoor ik een potje ijzertabs meegekregen heb. eenmalige kuur om te zien of het aanslaat (over 1 maand opnieuw prikken)

Verder zei ie dat alles in orde was. Maar waar het hoofdzakelijk om ging; testosteron. Die is wel wat aan de lage kant toch? 8,5 is nl niet zo veel lijkt me als je naar de referentiewaarden kijkt.

Naast je mening over test, valt je nog wat op?

DSC_0123.JPG

Cools,

Volgens mij al een keer gehad over hogerverlies op orals. Maar wat gebeurd en nu precies als je je eetlust verliest op hoog test en tren bijvoorbeeld?
En wat was hier ook alweer tegen te nemen? merk nu zelfs met bold dat ik verminderde eetlust heb.

Het zou uiterlijk voor verjonging kunnen zorgen door stimulatie van bepaalde processen. Maar intern gaat het verouderingsproces sneller. Dit is aan igf-1 en dus celdeling gerelateerd.

HGH zonder test sowieso een nog go als man omdat je met verhoging prolactine zit en verlaging testosteron. Beste is blast en cruise op hgh. Cruise kan zelfs uit alleen hcg bestaan gezien dit voldoende is voor je testosteron stimulatie.

Maar cools over het algemeen moet je toch hgh 6 maanden nemen voor resultaat?Hoe lang en hoeveel HCG moet je dan mee laten lopen en leg je dan niet je eigenproductie plat?

• #3.800
Hi Cools, weet je of dit ook uit onderzoeken waaruit blijkt dat 2x 500iu HCG op 125mg test uitkomt? Ik hoor anderen ook zeggen dat HCG je test vrijwel niet verhoogt en zelfs te zwak is om als een test base te fungeren, laat staan een equivalent van 125mg test. Thanks!

Ik dit in het verleden meerdere malen laten testen via bloedonderzoek en ik kwam bij 500iu 2x/week telkens tussen de 500 en 550 ng/dl. Dit komt op 17 tot 19 nmol/l ongeveer.

Onderstaande studie bevestigd dit ook. e4d is zelfs voldoende hiervoor.

http://www.eje-online.org/cgi/pmidlookup?view=long&pmid=18495695

Bij deze afbeelding kan je de resultaten zien.
[Link niet meer beschikbaar]

Vraag is of deze waarde kan behouden worden na langere tijd. Bij dit onderzoek is dit bij gezonde malen een eenmalige injectie geweest. Maar mijn eigen resultaten komen perfect overeen bij langdurig gebruik.

Terug
Naar boven