MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.841
  • #3.844
overal waar "te" voor staat is slecht

• #3.850
t3 en clen zou ik niet combineren ivm je hart. Zou voor t3 alleen gaan dan.

Cools, moet morgen nuchterbloed prikken, dit moet ik jaarlijks. Cruise al weekje of 6 op test 250 en sinds vier weken 200 tren naast gezet. Om de tren look te behouden in de cruise. Nu moet ik dus morgen bloedprikken, in hoevere ga je dit terug zien in mijn onderzoek, gezien mijn ouders/dokter niet weten van gebruik. Of beter afspraak twee weken verzetten en tren er nu uit gooien?

Cools, moet morgen nuchterbloed prikken, dit moet ik jaarlijks. Cruise al weekje of 6 op test 250 en sinds vier weken 200 tren naast gezet. Om de tren look te behouden in de cruise. Nu moet ik dus morgen bloedprikken, in hoevere ga je dit terug zien in mijn onderzoek, gezien mijn ouders/dokter niet weten van gebruik. Of beter afspraak twee weken verzetten en tren er nu uit gooien?

Miss slim erbij te vermelden op welke waarde(n) er geprikt wordt.

• #3.855

Dat hangt van je gevoeligheid af en wat er juist getest word. Stoppen en 2 weken verzetten gaat niet helpen bij bepaalde waardes.

Nieren kunnen afwijken (creatinine en ureum) alsook bepaalde leverwaardes (alat en asat). Witte bloedcellen kunnen wat verlaagt zijn. Hopelijk worden je hormoonwaardes niet getest. Testosteron waarde zal binnen de normen zijn, maar LH en FSH zullen verlaagt zijn. Kans dat dit getest wordt is wel klein.

Schilklier zou kunnen afwijken gezien tren hier effect op heeft. Rode bloedcellen gaan hoogstwaarschijnlijk ook afwijken zoals normaal is bij aas gebruikt, maar dan spreken we over lichte verhogingen.

Al bij al zullen het lichte verhogingen of verlagingen zijn bij niet hormonale waardes.

Cools, ken jij de verklaring achter het feit dat vele kuurders ziek(jes) worden tijdens hun cycle?

in het begin ook heb je wat minder weerstand, daardoor ben je bevattelijk voor n koudje, vit C op minstens 2000mg/dg

• #3.859
Cools,
primo met test 200/250 Mg per week is nog steeds g2g toch?
In begin was dit namelijk je advies , maar nu 190 blz verder zie ik steeds vaker 250/250 en hoger omdat er HCG in de kuur meeloopt. Als test-e op 250 Mg met HCG 500iu EA4D heb je dan slechtere androgene oestrogeen verhouding bij 200 primo en moet je primo verhogen?

Terug
Naar boven