XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Hey Cools, ik heb mijn huidige kuur verlengd met 4 weken waardoor ik ook 4 weken langer hCG wil zetten. Ik heb genoeg hCG maar kom nu 1 lege vial tekort voor de laatste paar weken (om de hCG in te bewaren). Ik vroeg me af of het belangrijk is om een nieuwe lege vial te halen OF kan ik, nadat mijn huidige vial gereconstitueerde hCG leeg is, er gewoon nieuwe in bewaren voor 4 weken? Zou dit heel erg zijn ivm evt bacteriële vorming? Normaal gezien doe ik 5 weken over 1 vial NaCl 0,9% oplossing met hCG maar nu dus 9 weken nadat ik er nieuwe in heb gemengd.

Tamoxifen of raloxifen zijn je beste opties. De andere producten zullen je niet helpen (in ieder geval niet in directe zin).

Last resort: operatief laten verwijderen.
Wat is jouw visie op ralox? Qua dosering en lengte. Kom veel verschillende doseringen tegen.

Hey Cools, ik heb mijn huidige kuur verlengd met 4 weken waardoor ik ook 4 weken langer hCG wil zetten. Ik heb genoeg hCG maar kom nu 1 lege vial tekort voor de laatste paar weken (om de hCG in te bewaren). Ik vroeg me af of het belangrijk is om een nieuwe lege vial te halen OF kan ik, nadat mijn huidige vial gereconstitueerde hCG leeg is, er gewoon nieuwe in bewaren voor 4 weken? Zou dit heel erg zijn ivm evt bacteriële vorming? Normaal gezien doe ik 5 weken over 1 vial NaCl 0,9% oplossing met hCG maar nu dus 9 weken nadat ik er nieuwe in heb gemengd.

Je kan het beste gewoon alle vloeistof alvast optrekken in de spuiten en deze in zakje in de vriezer/koelkast leggen (afhankelijk van hoelang je het gaat bewaren)

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.708

Rubber ervan af -> wat ontsmettingsmiddel erin -> uitschudden -> even laten drogen (verdampt snel) en er kan weer hcg in.

Cools, ik moet echt overdreven vaak naar de ws 's nachts. Ik gok dat dit komt door prostaatproblemen afkomstig van dht. Wat kan ik hier tegen doen?

Cools, ik moet echt overdreven vaak naar de ws 's nachts. Ik gok dat dit komt door prostaatproblemen afkomstig van dht. Wat kan ik hier tegen doen?

Is nou eenmaal een bijwerking hé...je bent wel jong voor prostaatproblemen

Me 2 bij mij was het een overaktieve blaas..kan ook nog hé...prostaat was ook een beetje vergroot
Ik heb veel baat bij Tamsulosine en ipv 3x/nacht nu 1 en slaap dus ook beter
daar wordt je blaas dus wat rustiger van

vergrote prostaat door test e gebruik?

Laatst bewerkt:
Is nou eenmaal een bijwerking hé...je bent wel jong voor prostaatproblemen

Me 2 bij mij was het een overaktieve blaas..kan ook nog hé...prostaat was ook een beetje vergroot
Ik heb veel baat bij Tamsulosine en ipv 3x/nacht nu 1 en slaap dus ook beter
daar wordt je blaas dus wat rustiger van

Minder drinken voor het slapen gaan :o

Ik drink per maaltijd 0.5L = 2.5L, tijdens en na sport +/- 1L = 3.5L wat ik standaard drink. Nu komt daar het vocht van 1.5 kilo groenten bij, 500 kwark en de rest v/d maaltijden en eventueel wat extra als ik dorst heb. Zijn in totaal dus wel redelijk veel liters, maar het grootste gedeelte drink ik voor het trainen (17/8:00). Het zou dus kunnen dat ik te veel drink maar het 3x per nacht opstaan is echt ergerlijk en het zou ook ergens anders aan kunnen liggen. Ik heb trouwens 2 nachten bijgehouden hoeveel ik plas. 2300 tot 0700 heb ik al beide nachten 1.5l gepist en ben daarvoor 4x uit bed geweest. Niet zo lekker maar moet toch een manier hebben om data te verzamelen hierover :P (geen idee of het bruikbare data is).

Ik neem aan dat je dat op recept krijgt? Zou ik even een afspraak moeten maken bij de huisarts ervoor.

Ik neem aan dat je dat op recept krijgt? Zou ik even een afspraak moeten maken bij de huisarts ervoor.
Als je sport houden je spieren ook vocht vast wat je 's nachts weer verliest
KH houden ook vocht vast hé
idd 's avonds zo weinig mogelijk drinken....ik drink na 1800 uur niks meer en weinig kH bij je avondmaaltijd

Ja op recept verkrijgbaar

Als je sport houden je spieren ook vocht vast wat je 's nachts weer verliest
KH houden ook vocht vast hé
idd 's avonds zo weinig mogelijk drinken....ik drink na 1800 uur niks meer en weinig kH bij je avondmaaltijd

Ja op recept verkrijgbaar

Misschien moet ik experimenteren met carbs, ik eet namelijk beperkt carbs (cut) en na het trainen eet ik nou net de grootste hoeveelheid hiervan. Zou het eens omgooien door de carbs te wisselen met de middagmaaltijd waarbij ik ze niet eet. Mogelijk werkt dat ook.

Misschien moet ik experimenteren met carbs, ik eet namelijk beperkt carbs (cut) en na het trainen eet ik nou net de grootste hoeveelheid hiervan. Zou het eens omgooien door de carbs te wisselen met de middagmaaltijd waarbij ik ze niet eet. Mogelijk werkt dat ook.

Vestig je aandacht op een complete maaltijd (cheatmeal) de dag voordat je gaat treene...zodat je systeem verzadigd is
dat is zeker prestatiebevorderend...zeker tijdens een cut
Dus je zeker niet volproppen met carbs voordat je gaat slapen

Vestig je aandacht op een complete maaltijd (cheatmeal) de dag voordat je gaat treene...zodat je systeem verzadigd is
dat is zeker prestatiebevorderend...zeker tijdens een cut
Dus je zeker niet volproppen met carbs voordat je gaat slapen

Ik eet nu carbs verdeeld over de dag: 0700 -> 1500 (pre) -> 1800 (post, klein beetje maar) -> 2000 (grootse carb maaltijd). Ik ga 20:00 omruilen met mijn geen carb maaltijd 12:00 en eens kijken of dit merkbaar verschil brengt. Lijkt me de beste oplossing zo.

Wat is uberhaupt de logica achter aan het eind van de dag carbs eten?

Zou 4-8 uur voor je training niet beter zijn dan:scratch:
Hier even een voorbeeld ter verduidelijking.....natuurlijk heeft ieder zijn agenda/ritme
Wanneer je woensdagmiddag gaat sporten...neem je dinsdagavond je (cheat)meal en dan is je systeem verzadigd....bron Andy Baker

Terug
Naar boven