AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Bezoekers in dit topic

Misschien moet ik experimenteren met carbs, ik eet namelijk beperkt carbs (cut) en na het trainen eet ik nou net de grootste hoeveelheid hiervan. Zou het eens omgooien door de carbs te wisselen met de middagmaaltijd waarbij ik ze niet eet. Mogelijk werkt dat ook.
Grootste gedeelte van je carbs rondom je training houden.
Eet je je kwark als laatste maaltijd? Ik deed dat altijd wel en dan moest ik 2x per nacht eruit om te plassen.
Nu neem ik 5 eieren en hoef ik niet meer te plassen.
 
Grootste gedeelte van je carbs rondom je training houden.
Eet je je kwark als laatste maaltijd? Ik deed dat altijd wel en dan moest ik 2x per nacht eruit om te plassen.
Nu neem ik 5 eieren en hoef ik niet meer te plassen.

Kwark is mijn post wo meal rond 18:00, lijkt me geen probleem aangezien ik rond 23:00 in bed ga liggen. Of denk je dat dit toch nog invloed heeft hierdoor?
 
had het ook van kwark s'avonds, vervangen door eitjes. Is het proberen waard toch? Ik wist van de eerste nacht al dat het zonder kwark helemaal over was.
 
Kwark is mijn post wo meal rond 18:00, lijkt me geen probleem aangezien ik rond 23:00 in bed ga liggen. Of denk je dat dit toch nog invloed heeft hierdoor?
Zet je voeding en drank consumptie eens op papier met tijden erbij en verwerk je sport en naar bed gaan erbij.
Meten is weten dus noteren die hap. Dan pas kan je iets aanpassen en kijken of het zinvol is.
 
Cools, ik moet echt overdreven vaak naar de ws 's nachts. Ik gok dat dit komt door prostaatproblemen afkomstig van dht. Wat kan ik hier tegen doen?

Red maca, maar eigenlijk zou normale (gele) maca ook moeten werken. Mariadistel is een optie als beschermende factor.

Kan ook zijn omdat je veel water drinkt of vocht verliest natuurlijk.
 
Red maca, maar eigenlijk zou normale (gele) maca ook moeten werken. Mariadistel is een optie als beschermende factor.

Kan ook zijn omdat je veel water drinkt of vocht verliest natuurlijk.

Raad je dit aan: (heb ook producten erbij gedaan voor haaruitval, krijg commentaar dat ik het weer moet laten groeien)

Maca Capsules
Saw Palmetto 450mg
Pumpkin Seed Oil 1000mg
Hair, Skin & Nails Formula
(mariadistel kon ik even niet vinden)

Is dit een goede toevoeging? (haar en urineren)
 
Cools, enig idee vanaf welke waarde je je moet beginnen druk maken over te lage onderdruk? Ik houd off cycle nooit echt mijn BD in de gaten maar afgelopen kuren was het altijd rond de 125/60-130/60. Deze kuur zit ik steeds tussen de 120/51 - 125/55 (gemeten voor het slapengaan). Zou ik dit best vermelden aan mijn dokter of kan het geen kwaad?
 
Als je er maar in gelooft :D.
Je vriendin, ga je op haar urineren?

haha, haar op mijn hoofd, als dat nog terug komt ;P

Denk je dat het zonde is? Ik heb me kaalgeschoren omdat ik het een beetje moe ben dat dunne haren en haren zaten ooit goed etc. Achteraf heb ik er geen spijt van maar 'mijn dierbaren' zijn er niet zo over te spreken. Ben blijkbaar toch lelijk zo. In principe kan ik nog wel door met haar zonder dat het 'te' dun en kaal is.
 
Cools, enig idee vanaf welke waarde je je moet beginnen druk maken over te lage onderdruk? Ik houd off cycle nooit echt mijn BD in de gaten maar afgelopen kuren was het altijd rond de 125/60-130/60. Deze kuur zit ik steeds tussen de 120/51 - 125/55 (gemeten voor het slapengaan). Zou ik dit best vermelden aan mijn dokter of kan het geen kwaad?

Dat kan je best vermelden en je kuur aanpassen.
 
Puur uit interesse. Kunnen steroiden je bloeddruk verlagen dan?

Dat is uitzonderlijk mogelijk, maar we spreken hier alleen van een te lage onderdruk. Je zou tussen de 70-95 (sommige hateren 60-80) moeten zitten dus dat valt nog mee en iets waar je meestal geen zorgen om moet maken behalve bij klachten.

Ook kan je best paar keren op een dag meten, dit paar keren per week omdat het nogal eens verschilt en afhankelijk is van verschillende factoren.
 
Allemaal tegelijk niet, maar dat zijn standaard maca, saw palmetto en pompoenpitolie. Je kan altijd testen welk het beste voor jou werkt.
Allemaal tegelijk niet, maar dat zijn standaard maca, saw palmetto en pompoenpitolie. Je kan altijd testen welk het beste voor jou werkt.
Je hebt toch RED MACA nodig daarvoor? Jammer dat bodyenfit deze niet heeft voor een leuk prijsje, is wel lekker makkelijk als ze die hadden.


Cools, in je openingspost heb ik veel positieve verhalen gelezen over anavar op 30mg ed. Je leest vaak op dit forum dat mensen anavar only afkeuren en dat ze het al helemaal adviseren op bij wijze van 80-100mg om wat resultaten te halen. Waar is die 30mg op gebasseerd? Zodat de axis niet down gaat?
 
Cools,

Op 500 test e 600 mast e en 60 Mg winstrol tabs lijkt het mij bijna onmogelijk om Gyno te krijgen. Toch heeft een maat van me dit in week 1 al heb je enig idee hoe dit kan?

Het enige wat ik me kan bedenken is dat er in de winstrol dianabol zit o.i.d. maar met zoveel mast nog Gyno apart.
 
Of de mast is eigenlijk geen mast ;).
 
Je hebt toch RED MACA nodig daarvoor? Jammer dat bodyenfit deze niet heeft voor een leuk prijsje, is wel lekker makkelijk als ze die hadden.


Cools, in je openingspost heb ik veel positieve verhalen gelezen over anavar op 30mg ed. Je leest vaak op dit forum dat mensen anavar only afkeuren en dat ze het al helemaal adviseren op bij wijze van 80-100mg om wat resultaten te halen. Waar is die 30mg op gebasseerd? Zodat de axis niet down gaat?

Dat werkt beter, maar gele maca zou ook effect kunnen hebben (zwarte niet).

Is gebaseerd op maximale winst in verhouding tot mogelijke bijwerkingen. Die hoge doseringen zijn gebaseerd op hogere verkoopcijfers vermoed ik. 600-700mg anavar per week lijkt me geen goede keuze, zeker al niet door ontbreken van oestrogeen.
 
Back
Naar boven