MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Ben gewoon gyno gevoelig en probeer dus dit ten alle tijde te voorkomen. Zou dit dus bij de hoog tren kuur zou ik dit preventief gebruiken ja.

Gebruik het liever geen van alle dus daarom nu hoogst waarschijnlijk voor de test primo combo na vandaag voor het eerst dit topic gelezen te hebben.
Waarom neem je het dan niet tijdens je test primo voorstel? Krijg je gyno bij 250mg test ew? En waarom neem je caber er standaard bij?

Vraag voor Cools:
Ik heb een maat die ADD heeft en ritalin daarvoor neemt, in hoeverre is er sprake van interferentie wanneer hij clenbuterol zou gebruiken?

Waarom neem je het dan niet tijdens je test primo voorstel? Krijg je gyno bij 250mg test ew? En waarom neem je caber er standaard bij?

Zou dan de primo gaan verhogen en de test gaan verlagen bij gevoelige tepels zoals cools aangeeft in dit forum.
Weet ook niet of het prolactine gerelateerd is omdat ik altijd wel tren in een kuurtje heb gehad dus miss niet maar ik zou de aromasin of armidex voor deze kuur altijd wel als backup erbij houden

Maarr hoor graag van Cools betreft het verhogen na 6 weken :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.663

Vraag voor Cools:
Ik heb een maat die ADD heeft en ritalin daarvoor neemt, in hoeverre is er sprake van interferentie wanneer hij clenbuterol zou gebruiken?

Bij ADD raad ik zeker geen clenbuterol aan ;)

---------- Toegevoegd om 11:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:57 ----------

Cools interessant topic. Denk dat ik het ook misschien eens ga proberen. Kuur zelf max 1x per jaar en afgezien van vorig jaar 250 test/200 tren het aantal jaren niet gedaan.

Had eigenlijk in gedachte:

Week 1-12: Test E 250mg EW
Week 1-10: Tren E 400mg EW
Week 1-14: HCG 500iu 2x PW (doorlaten lopen tot begin PCT)
Week 1-17: aromasin 12,5mg ED (doorlaten lopen tot einde PCT, evt nog 2 weken langer dan nolva??)
Week 1-12: cabergoline 0,5mg EOD (2 weken doorlaten laten na laatste tren inject)
Week 14-17 Nolva 20mg ED

Als ik toch 12 weken on wil gaan en de "rek erin wil houden gaan voor:

1-6 test e 250mg
1-6 primo 200mg
6-12 test 500mg
6-12 primo 400mg

Ook twijfel ik nog steeds maar wat zijn u gedachte over de kuur met tren tov die met primo?

Alvast bedankt

Doseringen, lengte tren en preventiemiddelen ben ik niet akkoord mee. Dus kan je hier niet bij helpen.

Bij ADD raad ik zeker geen clenbuterol aan ;)

---------- Toegevoegd om 11:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:57 ----------

Doseringen, lengte tren en preventiemiddelen ben ik niet akkoord mee. Dus kan je hier niet bij helpen.

Heb je hele topic niet doorgelezen, doch 10 weken Tren niet akkoord? Verklaar aub.

Tren is een te androgeen middel wat geheel niet veilig kan genoemd worden.

Maar het geeft wel geweldige gains naar wat ik lees.
Enige waar ik bang voor ben bij tren is tren d*ck en slecht slapen + vermoeidheid.
Naar wat Big Cat verteld zou de toxiciteit wel nog meevallen.
Die test waaruit blijkt dat dit zeer toxisch is, is met super hoge onmenselijke doseringen.
Om hem te quoten "het zou zijn als elke dag de hoeveelheid tren injecteren van een borstimplantaat".

Enige waar ik bang voor ben bij tren is tren d*ck en slecht slapen + vermoeidheid.
Die test waaruit blijkt dat dit zeer toxisch is, is met super hoge onmenselijke doseringen.
Om hem te quoten "het zou zijn als elke dag de hoeveelheid tren injecteren van een borstimplantaat".
Tren d*ck gaat je echt niet gebeuren.

• #1.669

Inderdaad bij die test wordt een zeer grote dosering gebruikt waar je als mens niet snel aan komt bij de gebruikelijke doseringen. Wel heeft een zelfde dosering test geen negatief effect, maar dat wil niets zeggen natuurlijk. Kan ook zijn dat een lagere dosis tren geen effect heeft hierop.

Maar de androgene activiteit is gewoon zeer hoog bij tren. Zelfde als DHT ongeveer. En androgene werking staat gelijk aan veel van de bijwerkingen van aas. Dus los van toxiciteit (alhoewel sterke androgenen toxisch voor cellen zijn) is dit middel onlogisch om te gebruiken als BB.

Zoveel meer winst behaal je nu ook weer niet met dit middel. Zet dan liever hogere dosis test icm masteron, primo of deca.

---------- Toegevoegd om 15:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:38 ----------

Tren d*ck gaat je echt niet gebeuren.

Nee idd. Dit komt doordat tren zo androgeen is. En een sterke androgene activiteit is nodig voor bepaalde functies en weefsels in de penis.

Dus deca only geeft hier wel kans op. Dit is op te lossen (indien men geen test wil gebruiken) met hcg.

---------- Toegevoegd om 15:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

Dat snap ik, maar zou je het ook kunnen onderbouwen? :)

Het is een B2 agonist. Gelijkend aan de werking van adrenaline maar dan langer werking. Het is een thermogeen en bloeddruk verhogend.

Medicatie bij ADD zijn meestal amfetamine derivaten. Buiten Ritaline, wat een iets andere structuur heeft.

Ritaline verhoogt dus de activiteit van dopamine en noradrenaline (door heropname te remmen).

Combineren deze 2 verhoogt de kans op te hoge bloeddruk en teveel warmte ontwikkeling met alle gevolgen van dien.

Het ergste is je persoonlijkheid dat tijdens een trenkuur in de negatieve zin kan veranderen. Ik heb ooit methyl tren met test enanthaat genomen maar na drie weken ben ik gestopt want ik werd een heel ander persoon. Geen humor meer, impulsief en aggressief, enz... Gewoon een norse, gevaarlijke vent die met niks kon lachen en op alles kritiek had. Mijn vrouw heeft mij toen gezegd "stoppen of buiten". Een maat van mij had hetzelfde met tren. Hij werd er ook achterdochtig van. Vooral wat zijn vrouw betreft terwijl hij dat anders nooit had. Wel het enigste middel waarvan ik voelde dat je lichaam veranderde. Had ik dat nog een paar weken langer genomen, zou er echt een verschil geweest zijn met de andere kuren. Ik was toen echt opgefokt. Ging toen nog met de trein naar het werk. Het station ligt drie km van bij mij thuis maar heb toen niet dikwijls de bus genomen maar ging te voet omdat ik vol energie en agressiviteit zat. Coïtus doe je dan ook als een beest. Geen middel voor iemand die getrouwd heeft en een puber in huis heeft. Ik moet wel zeggen dat mijn vial te vlug leeg was en dat ik een nogal hoge dosis genomen had. t' Is niet voor iedereen weggelegd. Als je het ooit neemt, probeer dan maar eerst het kortwerkend (tren ace) middel zodat je bijwerkingen ook vlug verdwijnen als je ermee stopt.

Beste Cools,

Wist dat middelen zoals tren niet jou ding is en eigenlijk wil ik het zelf ook niet meer gebruiken dus mijn vraag is eigenlijk:

1-6 test e 250mg
1-6 primo 200mg
6-12 test 500mg
6-12 primo 400mg

Krijg snel gevoelige tepels dus misschien start ik gelijk al met een hogere dosering primo om dit te onderdrukken maar mocht ik het nog krijgen wat raad je dan aan om als back-up te houden, arimidex of aromasin? Alvast bedankt!!!!

Alvast bedankt

wat kan ik doen met brandend maagzuur bij tren gebruik?

• #1.674

Ook niet :p Meeste SSRI's remmen ook opname noradrenaline en hebben licht effect dopamine.

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

wat kan ik doen met brandend maagzuur bij tren gebruik?

Omeprazole ;)

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

Beste Cools,

Wist dat middelen zoals tren niet jou ding is en eigenlijk wil ik het zelf ook niet meer gebruiken dus mijn vraag is eigenlijk:

1-6 test e 250mg
1-6 primo 200mg
6-12 test 500mg
6-12 primo 400mg

Krijg snel gevoelige tepels dus misschien start ik gelijk al met een hogere dosering primo om dit te onderdrukken maar mocht ik het nog krijgen wat raad je dan aan om als back-up te houden, arimidex of aromasin? Alvast bedankt!!!!

Alvast bedankt

300mg primo en 150mg test e dan ;) Zo voorkom je gyno zonder al de rest.

Ook niet :p Meeste SSRI's remmen ook opname noradrenaline en hebben licht effect dopamine.

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

Omeprazole ;)

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

heb net eso genomen 40 mg en na paar uur begon het weer, nog eentje dan maar?

Omeprazole ;)

Gaan we da gewoon dat gewoon eens proberen, thanks Cools en laat je weten wat de progressie is geweest

• #1.678
Ok, succes ;)

@Cools: wat vind je van het idee om Boldenone only te gaan gebruiken i.p.v Test?
Volgens mij kun je de Test vervangen door Bold?

Omdat Boldenone pas na een x aantal weken gaat werken en het wordt aangeraden om dit een langere tijd te gebruiken had ik het volgende idee

Boldenonen w1-16
300 mg per week

Nakuur: w19-23
Nolvadex 20 mg

Wat vind je ervan?

• #1.680
@Cools: wat vind je van het idee om Boldenone only te gaan gebruiken i.p.v Test?
Volgens mij kun je de Test vervangen door Bold?

Omdat Boldenone pas na een x aantal weken gaat werken en het wordt aangeraden om dit een langere tijd te gebruiken had ik het volgende idee

Boldenonen w1-16
300 mg per week

Nakuur: w19-23
Nolvadex 20 mg

Wat vind je ervan?

Te lage omzetting naar oestrogeen en androgene activiteit. Bold only is niet aan de raden voor coïtusuele functies en andere.

Terug
Naar boven