MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Dit is 1x per week beiden prikken idd.

Nolva op 10mg/dag voor 10 dagen.

Maca tijdens en in de nakuur.

En er is nergens een opsomming voorlopig ;) Komt er misschien nog.

Dank voor je antwoord :)

Welke hoeveelheid maca moet je nemen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.644
Idd, is berlangrijk dat je Red Maca neemt.

ok dank jullie!

---------- Toegevoegd om 15:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:32 ----------

en het is 6 weken on en dan hoe lang af? (al deze info zet ik boven in mijn eerste post zodat ook anderen het makkelijk kunnen vinden voor de toekomst)

ook gevonden:
12 weken off

Laatst bewerkt:
  • #1.646
12 weken off minimum idd.

Deze vraag is misschien al gesteld, maar waar halen jullie je rode maca poeder?

@Cools:

1-Zou je de Test 250 ook kunnen verhogen naar 300 mg per week? qua bijwerkingen zal er weining verschil inzitten toch?

Er is namelijk een goed UG merk die standaard 300 mg/ml is gedoseerd.

• #1.651
@Cools:

1-Zou je de Test 250 ook kunnen verhogen naar 300 mg per week? qua bijwerkingen zal er weining verschil inzitten toch?

Er is namelijk een goed UG merk die standaard 300 mg/ml is gedoseerd.

Kan. Heb het al eens getest bij iemand en gaf wat meer vocht.

• #1.653
Gewoon 1 ml gezien je toch 0,1-0,2ml verliest in een spuit ;) Dus normaal moet je sowieso 0,1ml extra trekken.

leuk topic... kost ff om er door heen te komen..

Helaas niks te vinden over AAS gebruik bij vrouwen...

• #1.657
Even een aanvulling over het gebruik van hcg tijdens een kuur.

GetXXL heeft dit al aangegeven en is voorstander voor preventief gebruik tijdens een kuur. Dit zou het herstel nadien sneller laten verlopen.

En dit klopt dus degelijk. Ook profiteer je van bovenop je kuur een eigen testosteron aanmaak wat voor meer resultaat kan zorgen. Herstel in de nakuur is sowieso stuk sneller hierdoor.

500-750iu om de 5 dagen raad ik aan. Indien gewenst kan hierbij 25iu HMG gebruikt worden. Dit is noodzaak, maar heeft een positief effect op zaadkwaliteit (door de sertoli cellen te stimuleren) en kan ontstekingen voorkomen (effect prostaglandine aanmaak).

Het is een wat duurder middel, maar heeft dus wat voordelen.

Ook nog wat voor mensen die deca willen gebruiken voor sneller herstel van kwetsuren. Normaal raad ik altijd testosteron aan hierbij, maar dit kan negatief zijn voor kwetsuren aan pezen.

Een goede oplossing is deca only op 100-200mg/week icm hcg 750-1000iu en hmg op 25-35iu om de 5 dagen. HMG raad ik zeker aan hierbij.

Laatst bewerkt:
Cools interessant topic. Denk dat ik het ook misschien eens ga proberen. Kuur zelf max 1x per jaar en afgezien van vorig jaar 250 test/200 tren het aantal jaren niet gedaan.

Had eigenlijk in gedachte:

Week 1-12: Test E 250mg EW
Week 1-10: Tren E 400mg EW
Week 1-14: HCG 500iu 2x PW (doorlaten lopen tot begin PCT)
Week 1-17: aromasin 12,5mg ED (doorlaten lopen tot einde PCT, evt nog 2 weken langer dan nolva??)
Week 1-12: cabergoline 0,5mg EOD (2 weken doorlaten laten na laatste tren inject)
Week 14-17 Nolva 20mg ED

Als ik toch 12 weken on wil gaan en de "rek erin wil houden gaan voor:

1-6 test e 250mg
1-6 primo 200mg
6-12 test 500mg
6-12 primo 400mg

Ook twijfel ik nog steeds maar wat zijn u gedachte over de kuur met tren tov die met primo?

Alvast bedankt

Cools interessant topic. Denk dat ik het ook misschien eens ga proberen. Kuur zelf max 1x per jaar en afgezien van vorig jaar 250 test/200 tren het aantal jaren niet gedaan.

Had eigenlijk in gedachte:

Week 1-12: Test E 250mg EW
Week 1-10: Tren E 400mg EW
Week 1-14: HCG 500iu 2x PW (doorlaten lopen tot begin PCT)
Week 1-17: aromasin 12,5mg ED (doorlaten lopen tot einde PCT, evt nog 2 weken langer dan nolva??)
Week 1-12: cabergoline 0,5mg EOD (2 weken doorlaten laten na laatste tren inject)
Week 14-17 Nolva 20mg ED

Als ik toch 12 weken on wil gaan en de "rek erin wil houden gaan voor:

1-6 test e 250mg
1-6 primo 200mg
6-12 test 500mg
6-12 primo 400mg

Ook twijfel ik nog steeds maar wat zijn u gedachte over de kuur met tren tov die met primo?

Alvast bedankt

Je weet wel waar je mee bezig bent met al die na-geaapte preventie medicatie?

Je weet wel waar je mee bezig bent met al die na-geaapte preventie medicatie?

Ben gewoon gyno gevoelig en probeer dus dit ten alle tijde te voorkomen. Zou dit dus bij de hoog tren kuur zou ik dit preventief gebruiken ja.

Gebruik het liever geen van alle dus daarom nu hoogst waarschijnlijk voor de test primo combo na vandaag voor het eerst dit topic gelezen te hebben.

Terug
Naar boven