MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Een nog een instapper ook :roflol:

Had ook even naar een Polo gekeken, dan mag je er nog €100 bij optellen.
Als je hem financiert en 10 k inlegt plus extra opties zit je op 227 p maand . Looptijd 36 maanden
Screenshot_2022-11-27-18-20-34-68.jpg

Als je hem financiert en 10 k inlegt plus extra opties zit je op 227 p maand .
Alleen krijg je dan alle andere (maandelijkse) kosten er nog tov private lease. Niet te vergelijken dus. Private lease is best leuk opzich, alleen met de huidige prijzen niet. Maar dat geld voor zo'n beetje alles haha.

Alleen krijg je dan alle andere (maandelijkse) kosten er nog tov private lease. Niet te vergelijken dus. Private lease is best leuk opzich, alleen met de huidige prijzen niet. Maar dat geld voor zo'n beetje alles haha.
Was mijn punt , je krijgt voor het lease bedrag bar weinig terug . 500 euro betaalde ik voor een Opel Signum diesel met full options.Was meteen de laatste auto ik geleased heb .

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.025
Zie je ook zelden meer rijden signums

Na 62 autoloze jaren ga ik een Qashqai of een Duster kopen om mijn mountainbike te vervoeren! Hebben jullie autojongens nog suggesties voor alternatieven?

Als je hem financiert en 10 k inlegt plus extra opties zit je op 227 p maand . Looptijd 36 maanden

10k inleggen? Hij heeft een budget van 2k?

Dan betaal je dus eerst 10K, ook nog eens 8.2k over 36 maanden en moet je ook nog de verzekering belasting en onderhoud betalen?

Of begrijp ik het nu verkeerd, ik heb nooit geld geleend dus of ik snap het niet goed of dit is totaal geen optie voor hem.

10k inleggen? Hij heeft een budget van 2k?

Dan betaal je dus eerst 10K, ook nog eens 8.2k over 36 maanden en moet je ook nog de verzekering belasting en onderhoud betalen?

Of begrijp ik het nu verkeerd, ik heb nooit geld geleend dus of ik snap het niet goed of dit is totaal geen optie voor hem.
Wat je spaart aan maandtermijn kun je gebruiken als onderhouds potje , moet eerlijk bekennen dat ik over het 2k gedeelte heen gelezen had .Persoonlijk ga ik namelijk niet auto shoppen zonder minimaal 10k aan eigen geld voor een dergelijke auto. Met jn excuses voor de verwarring

Na 62 autoloze jaren ga ik een Qashqai of een Duster kopen om mijn mountainbike te vervoeren! Hebben jullie autojongens nog suggesties voor alternatieven?
Ben met beide auto's niet heel bekend zitten beide vol met Renault technologie de Dacia is over het algemeen wat voordeliger met opties . Waar ben je naar opzoek optie technisch gezien ? Voor mij zijn de kleinere suv modellen een pot nat namelijk

Ben met beide auto's niet heel bekend zitten beide vol met Renault technologie de Dacia is over het algemeen wat voordeliger met opties . Waar ben je naar opzoek optie technisch gezien ? Voor mij zijn de kleinere suv modellen een pot nat namelijk

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.036
Berlingootje of partnertje. Hoef je ook niet te klootzakken met fietsendrager.

Zonder het voorwiel er uit te halen gaat dat niet zo maar passen, dus kan je net zo goed elke andere auto kopen, alleen een sedan is niet heel handig, maar ook dat past prima zonder voorwiel.

Voorwiel lost past het in zo'n beetje elke B segment hatchback.

Als je het wiel niet los wilt maken zou ik een flinke stationwagen nemen, daar krijg je zonder issues 2 grote fietsen in.

Terug
Naar boven