Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

He, die Renault werd hier in het topic wel een paar keer geadviseerd :roflol:

Deze test is niet bruikbaar, ze posten hun sample size niet en die lijkt behoorlijk klein. En het is een enquete die mensen zelf invullen.

'Betrouwbaarheid' peilen van 5 jaar oude auto's is sowieso kansloos, die zijn nog veel te jong om echt issues te kijgen. Als je daar problemen mee hebt zijn het gewoon fabrikagefouten.
 
Het is op basis van een enquête, dus als Suzuki rijders lagere verwachtingen hebben dan Renault rijders scoort Suzuki daardoor beter.
Ik dacht dat ze ook hoog scoorde in de lijstjes van minst waardevaste auto's. Maar ik zal het wel door elkaar halen
 
Ik dacht dat ze ook hoog scoorde in de lijstjes van minst waardevaste auto's. Maar ik zal het wel door elkaar halen
Kan best, maar ik vind het allemaal niet zoveel zeggend dat soort lijstjes.
 
Kan best, maar ik vind het allemaal niet zoveel zeggend dat soort lijstjes.
Nou, de Renault megane was wel echt een rampen bak, net als die c4 trouwens. Ken niemand die geen problemen heeft gehad als je een van beide auto’s hadden.
 
Nou, de Renault megane was wel echt een rampen bak, net als die c4 trouwens. Ken niemand die geen problemen heeft gehad als je een van beide auto’s hadden.
Ik weet niet welk model megane, maar een kennis van mij heeft jaren een megane gereden en was er heel tevreden over. Hij is zelf automonteur van het meest luxe segment dus heeft ie er wel kijk op zonder bias vanuit het merk waar hij voor werkt.
 
Ik weet niet welk model megane, maar een kennis van mij heeft jaren een megane gereden en was er heel tevreden over. Hij is zelf automonteur van het meest luxe segment dus heeft ie er wel kijk op zonder bias vanuit het merk waar hij voor werkt.
Hij is niet toevallig Frans?
 
Kan best, maar ik vind het allemaal niet zoveel zeggend dat soort lijstjes.
Over het algemeen zijn die jappen wel een stuk betrouwbaarder hoor en lees ik.

Maar ik heb dan ook geen verstand van auto's, dus misschien klopt er geen drol van.
 
Ben met beide auto's niet heel bekend zitten beide vol met Renault technologie de Dacia is over het algemeen wat voordeliger met opties . Waar ben je naar opzoek optie technisch gezien ? Voor mij zijn de kleinere suv modellen een pot nat namelijk
Voor mij ook, maar dit zijn de enige modellen waar ik tot nu toe het bestaan van ken.
 
Voorwiel lost past het in zo'n beetje elke B segment hatchback.

Als je het wiel niet los wilt maken zou ik een flinke stationwagen nemen, daar krijg je zonder issues 2 grote fietsen in.
Voorwiel eruit is geen probleem. Met achterwiel eruit is mijn derailleur al eens beschadigd in met het autootje van mijn vriendin (Chevrolet Spark).
 
Ben met beide auto's niet heel bekend zitten beide vol met Renault technologie de Dacia is over het algemeen wat voordeliger met opties . Waar ben je naar opzoek optie technisch gezien ? Voor mij zijn de kleinere suv modellen een pot nat namelijk
4 wielen. Zoek iets dat lang meegaat met weinig technische problemen. Misschien wel mijn eerste en laatste auto.
 
.
image.jpg
 
  • Like
Waarderingen: 6am
Voorwiel eruit gaat in alles passen wat groter is dan een a-segmenter.
Ik kreeg mijn racefiets of mijn mountainbike, met beide wielen gedemonteerd, ook in de Subaru 600 (?) van mijn moeder.

De elektrische fiets van mijn vriendin is een ander verhaal. Ze wil geen e-mountainbike, die wel behoorlijk compact is. Misschien hebben mijn recente valpartijen haar afgeschrikt.

Omdat we die nieuwe auto samen gaan kopen, wordt het toch een fietsenrek.
 
Back
Naar boven