AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Alleen diesel kopen on 2023 is gewoon echt dom.
Dat is waarschijnlijk ook de reden dat ze zo goedkoop te verkrijgen zijn, veel alternatieven onder de €5k die hier worden aangedragen zijn misschien nog wel een dommere keuze.

Ik zou nu ook geen diesel meer kopen, maar die we nu hebben houd ik voorlopig gewoon.

Dat is waarschijnlijk ook de reden dat ze zo goedkoop te verkrijgen zijn, veel alternatieven onder de €5k die hier worden aangedragen zijn misschien nog wel een dommere keuze.

Ik zou nu ook geen diesel meer kopen, maar die we nu hebben houd ik voorlopig gewoon.

Klopt, je kan een diesel echt voor een prikkie kopen.

Ik denk dat die Audi A8 en BMW 7 series op de lange termijn de duurste opties zijn, of misschien de Cayenne/Tuareg.

Klopt, je kan een diesel echt voor een prikkie kopen.

Ik denk dat die Audi A8 en BMW 7 series op de lange termijn de duurste opties zijn, of misschien de Cayenne/Tuareg.
Dat soort auto’s zijn al vrij prijzig bij normaal onderhoud. Defecten verhelpen kosten al snel meer dan de dagwaarde van zo’n auto.

Dat soort auto’s zijn al vrij prijzig bij normaal onderhoud. Defecten verhelpen kosten al snel meer dan de dagwaarde van zo’n auto.
Die Tuareg V10 waarbij het blok zichzelf nog wel eens naar de getver wil helpen en je er gewoon 30k tegenaan moet gooien :roflol:

Bij dat soort auto's van die leeftijd weet je dat de rijder zijn halve maandloon er aan uit geeft. Meestal een bepaald volk die het nodig hebben. Natuurlijk ook enkele echte liefhebbers.
Ze zijn zo goedkoop omdat niemand dat er nog aan wil uitgeven en mensen met wel een dik inkomen rijden een nieuwe.

Wel zie ik zodra het rekeningrijden wordt ingevoerd tokkies in volksbuurten wel 5 van die bakken voor de flat hebben staan. Aanschafprijs van niks en rij je er geen meter mee, kost het je ook niks. Toch leuk al die logo's aan je sleutelbos.
Ik zou dan wel zo'n Honda Legend voor die 1000km per jaar best als extra auto willen.

Wel zie ik zodra het rekeningrijden wordt ingevoerd tokkies in volksbuurten wel 5 van die bakken voor de flat hebben staan. Aanschafprijs van niks en rij je er geen meter mee, kost het je ook niks. Toch leuk al die logo's aan je sleutelbos.
Ik ga er vanuit dat een tweede voortuig op je naam je echt wel flink wat gaat kosten.

Bij dat soort auto's van die leeftijd weet je dat de rijder zijn halve maandloon er aan uit geeft. Meestal een bepaald volk die het nodig hebben. Natuurlijk ook enkele echte liefhebbers.
Ze zijn zo goedkoop omdat niemand dat er nog aan wil uitgeven en mensen met wel een dik inkomen rijden een nieuwe.
In hoeverre is zo'n oude auto dan ook meer waard kwa comfort en luxe dan een nieuwer model een klasse lager?

Rekeningrijden vervangt toch de wegenbelasting? Niet rijden niet betalen?
Opzich is dat een prima idee, alleen ik zie het dan wel voor me dat de wegenbelasting echt maar marginaal naar beneden gaat, dus dat 80% van de mensen er onder de streep flink op achteruit gaat.

Bij ons wordt dat nu met afvalstoffen ook ingevoerd, betalen per afvalzak en dan lagere jaarlijkse vaste prijs. Alleen de vaste prijs zakt maar €70 en het is €2 per afvalzak. Dus als je meer dan 1 zak per 10 dagen hebt ga je er al op achteruit.

Je kunt oudere kopen met meer km's en meer power. Heb je nog wat geld over.
Ik kreeg deze niet eens op mijn naam verzekerd…
Hoef niet meer kilometers, wil er jaren mee kunnen rijden zonder gekke kosten te moeten doen. Bij het geval van zo’n oudere Mercedes heb je gewoon geluk nodig dat ie 300k km kan halen.

Oke we hebben het gehad over een te dikke bak voor 5k, ik wil nog wel even door gaan inndeze lijn, maar dan 'wat koop je in plaats van een Golf'

De instapprijs voor een Golf in 2023 is 29.3k, dus laten we het afronden naar 30k. Wat voor luxe, bijzondere of sportieve auto zou je kopen voor die 30k als je echt iets 'gaafs' wilt hebben. Alle andere verdere zorgen en kosten spelen niet mee.

Sportieve Engelse luxe met een W12?

Een Italiaan met een V8 die met zijn geluid alleen Greta Thumberg al een zenuwinzinking geeft.

eerste stukje voor het geluid.

Een serieus dikke bmw?

Een schitterende Italiaanse klassieker

Een dikke Amerikaan

Een M3 voor de liefhebbers

Een van de mooiste auto's die ze in de VS ooit gemaakt hebben.

Oke we hebben het gehad over een te dikke bak voor 5k, ik wil nog wel even door gaan inndeze lijn, maar dan 'wat koop je in plaats van een Golf'

De instapprijs voor een Golf in 2023 is 29.3k, dus laten we het afronden naar 30k. Wat voor luxe, bijzondere of sportieve auto zou je kopen voor die 30k als je echt iets 'gaafs' wilt hebben. Alle andere verdere zorgen en kosten spelen niet mee.

Sportieve Engelse luxe met een W12?

Een Italiaan met een V8 die met zijn geluid alleen Greta Thumberg al een zenuwinzinking geeft.

eerste stukje voor het geluid.

Een serieus dikke bmw?

Een schitterende Italiaanse klassieker

Een dikke Amerikaan

Een M3 voor de liefhebbers

Een van de mooiste auto's die ze in de VS ooit gemaakt hebben.

Een cl63, helaas gaat dat model al kapot als je ernaar kijkt maar je geeft aan niet naar onderhoud te kijken.

Ik zou zoiets kopen denk ik

Ik zou zoiets kopen denk ik
Hier zat ik op te wachten :roflol:

Maar als je iets zou kopen waar je verder geen rekening zou houden met wat er in moet, of het een beetje betrouwbaar is, wat de vrouw er van vind, verbruik, ect ect?

Audi A7 sportback, wat een bak

1673360163251.png

Terug
Naar boven