- Waardering
- 34.692
Ik heb t over de oudere tt’s, die binnen mijn budget lagen.
![]()
11.5k, 60k km, 200pk, 2011
Voor 12k is er zat te koop.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb t over de oudere tt’s, die binnen mijn budget lagen.
![]()
11.5k, 60k km, 200pk, 2011
Ja I know
.Nee't ligt in dit geval ook aan de vraag natuurlijk, maar zouden jullie, als je daadwerkelijk een auto wilt kopen, er 1 halen met 200k plus op de teller?
Ja I know.
Maar dan rij je wel rond als een groove street OG. Gin and juice op repeat. Zonnebril op.
Nee

't ligt in dit geval ook aan de vraag natuurlijk, maar zouden jullie, als je daadwerkelijk een auto wilt kopen, er 1 halen met 200k plus op de teller?
Wat mij betreft echt de beste keuze. Ze zien er nog steeds goed uit en ze rijden ook best goed.Jaguar XF 2.7D V6 Premium Luxury 2008 Navi/Clima/Lmv
€ 5.650,00
![]()
≥ Jaguar XF 2.7D V6 Premium Luxury 2008 Navi/Clima/Lmv — Jaguar — Marktplaats
Algemene informatieAantal deuren: 4Kleur: ZwartTechnische informatieVermogen: 152 kW (207 PK)Aantal cilinders: 6Transmissie: 6 versnellingen,link.marktplaats.nl
Klopt ja, dat was een softtop. Een collega van me heeft er eentje met een dicht dak. Mijn keuze zou het niet zijn, maar ik kan het altijd we waarderen als iemand iets anders kiest dan de massa.Crossfire was ook een prachtige bak. Ook in cabrio versies. Wel een slk ja, maar mooier exterieur.
Mwah… Zoek maar eens een sportieve coupe die niet te oud is onder de 90k kilometers. Zoveel zijn er niet hoor
Ik zou als 19 jarige mijn lach moeten inhouden als mijn maat 200 euro bij de pomp moet afrekenen, wetende dat hij hier weer 20 uur voor moet vakkenvullen bij de AH.Je bent wel echt een straight up legend als je daarin aan komt rijden ja
Tot je moet tanken.
6.6L v8 met 173pk, dat is 26pk per liter.. dat is bijna een prestatie om zo weinig vermorgen te maken met zo'n groot blok.
Wat mij betreft echt de beste keuze. Ze zien er nog steeds goed uit en ze rijden ook best goed.