MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Ik heb t over de oudere tt’s, die binnen mijn budget lagen.
1673297089640.jpeg

11.5k, 60k km, 200pk, 2011

Voor 12k is er zat te koop.

9k ga je wel ver over het budget

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.545
Zag een vrij nieuw model tt te koop in Hoogkarspel. Voor dacht 7k

't ligt in dit geval ook aan de vraag natuurlijk, maar zouden jullie, als je daadwerkelijk een auto wilt kopen, er 1 halen met 200k plus op de teller?

Ja I know :(.
Maar dan rij je wel rond als een groove street OG. Gin and juice op repeat. Zonnebril op.

Nee

Je bent wel echt een straight up legend als je daarin aan komt rijden ja :roflol:

Tot je moet tanken.

6.6L v8 met 173pk, dat is 26pk per liter.. dat is bijna een prestatie om zo weinig vermorgen te maken met zo'n groot blok.

• #20.549
El Camino in mooie staat zijn pareltjes.. Handig als je manure moet vervoeren

't ligt in dit geval ook aan de vraag natuurlijk, maar zouden jullie, als je daadwerkelijk een auto wilt kopen, er 1 halen met 200k plus op de teller?

Als de auto netjes onderhouden is en het blok staat niet bekend als problematisch is 200k echt prima.

Leeftijd zegt ook veel, een 5 jaar oude auto met 200k op de teller is waarschijnlijk in betere staat dan een 10 jaar oude auto met 100k op de teller.

Hoe ouder de auto, hoe minder belangrijk KMstand is TOV onderhoudshistorie, IMO.

• #20.551
4604046963_0b638237af_b.jpg

i have never seen an ass like that

• #20.552
39987052405_4ba0b754cc_b.jpg

doing doing doing doing

Corvette C4 eind jaren 80 zijn nog goed geprijsd. Toch nog van 0 - 100 onder 6 sec. Begin ze steeds mooier te vinden, wel altijd het minste model qua exterieur maar ook de helft goedkoper. Niet door haar prestaties.

Een Pontiac Firebird jaren 90 ook nog wel bruut, maar wel enkel show met maar 150pk.

Crossfire was ook een prachtige bak. Ook in cabrio versies. Wel een slk ja, maar mooier exterieur.
Klopt ja, dat was een softtop. Een collega van me heeft er eentje met een dicht dak. Mijn keuze zou het niet zijn, maar ik kan het altijd we waarderen als iemand iets anders kiest dan de massa.

Saab 9-5 Aero. Vermogen, en luxe en je schoonvader weet niet waar hij moet beginnen.

Je bent wel echt een straight up legend als je daarin aan komt rijden ja :roflol:

Tot je moet tanken.

6.6L v8 met 173pk, dat is 26pk per liter.. dat is bijna een prestatie om zo weinig vermorgen te maken met zo'n groot blok.
Ik zou als 19 jarige mijn lach moeten inhouden als mijn maat 200 euro bij de pomp moet afrekenen, wetende dat hij hier weer 20 uur voor moet vakkenvullen bij de AH.

In die Mercury zou ik een dikke gastank in laten bouwen

Terug
Naar boven