- Waardering
- 1.838
- Lengte
- 1m69
- Vetpercentage
- 12%
Iemand ervaring met een het rijden van een Tiguan?
Zoiets;
Zoiets;
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jawel, zal nog voor de komende jaren zijn
Tenzij ik rijk wordNej Audi TT vind ik te bollig. Ik zie graag coupesbmw 120d had ik ook nog voor gekeken en een hyundai genesis coupe 2.0 ofzo
Crossfire was ook een prachtige bak. Ook in cabrio versies. Wel een slk ja, maar mooier exterieur.De 300C of Crossfire, die laatste is dacht ik gewoon een SLK met een vast dak.
Ik heb t over de oudere tt’s, die binnen mijn budget lagen.De Peugeot is juist bollig? Nissan ook.. Wat heb je ervoor betaald?
Kosten aldus marktplaats Wegenbelasting € 92,67 per maand![]()
≥ Honda Legend 3.5i V6 — Honda — Marktplaats
Algemene gegevensKilometerstand: 205.000 kmCarrosserievorm: SedanAantal deuren: 4Brandstofsoort: BenzineBouwjaar: 2000Versnellingstype: AutomaatKleur:www.marktplaats.nl
Alfa 166 blijft ook een mooie dikke bak. Worden zeldzaam.
Seat Ibiza niks dan? Vind het altijd wel mooie bak voor relatief weinig geld
Nice. Vind een Accord ook mooie bak trouwens. Zou ik zelf eerder kopen al een 3-serie met vergelijkbare motor.![]()
≥ Honda Legend 3.5i V6 — Honda — Marktplaats
Algemene gegevensKilometerstand: 205.000 kmCarrosserievorm: SedanAantal deuren: 4Brandstofsoort: BenzineBouwjaar: 2000Versnellingstype: AutomaatKleur:www.marktplaats.nl
Kosten aldus marktplaats Wegenbelasting € 92,67 per maand
Reparaties en onderhoud € 142,28 per maand
Banden € 32,97 per maand
Brandstof verbruik € 267,52 per maand
Kosten totaal per maand € 535,45
Per kilometer € 0,43
Per jaar € 6.425,40

Zal idd persoonlijke voorkeur zijn, liever een wat dikkere sportief uitziende Ibiza dan die oude Honda bijv.We zoeken een zo dik mogelijk bak voor 5k, persoonlijk zie ik een Ibiza niet echt in die groep.

Nice. Vind een Accord ook mooie bak trouwens. Zou ik zelf eerder kopen al een 3-serie met vergelijkbare motor.
Tuurlijk en hangt ook af van wat je er mee wilt. Geloof maar dat het in zo'n Legend een heerlijke rit is naar Oekraine, of zuid Frankrijk.Zal idd persoonlijke voorkeur zijn, liever een wat dikkere sportief uitziende Ibiza dan die oude Honda bijv.
Ja 't is een dikke bak voor ouwe mensen met jeugdensentiment misschien![]()
Chevrolet Chevy Van G20 5.7 V8 Gmc Vandura Camperbus Automaa
€ 5.499,00
@Camelus![]()
≥ Chevrolet Chevy Van G20 5.7 V8 Gmc Vandura Camperbus Automaa — Chevrolet — Marktplaats
Let op bouwjaar is 1989Is op NL kenteken en wordt geleverd met een nieuwe apkIdeaal om zelf interichtenCarrosserievorm: PersonenbusTransmissie:link.marktplaats.nl
Chevrolet Chevy Van G20 5.7 V8 Gmc Vandura Camperbus Automaa
€ 5.499,00
@Camelus![]()
≥ Chevrolet Chevy Van G20 5.7 V8 Gmc Vandura Camperbus Automaa — Chevrolet — Marktplaats
Let op bouwjaar is 1989Is op NL kenteken en wordt geleverd met een nieuwe apkIdeaal om zelf interichtenCarrosserievorm: PersonenbusTransmissie:link.marktplaats.nl