- Waardering
- 174
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 152kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja en dan hebben we het nog niet gehad over het leuke onderhoud dat er bij komt kijken vergeleken met een reguliere "audi/BMW/merc/VW".Dat probleem heb ik ook met alles wat ik echt mooi vind. Postte al eerder een Audi S5 uit 2007. Pracht model, 4.2 liter ongeblazen blok erin. Alleen fabrieksopgave 1 op 8 dus in 't echt 1 op 6 a 7. Rij gemiddeld maar een 15 a 20k km per jaar maar dan nog is dat aan benzine niet te doen :')

Ook dat, alhoewel ik eerlijk geen idee hebt wat zo'n ding aan onderhoud kost. Maar gezien 't een enorm blok is en met 2007 een vrij oude auto zal 't wel niet goedkoop zijn haha.Ja en dan hebben we het nog niet gehad over het leuke onderhoud dat er bij komt kijken vergeleken met een reguliere "audi/BMW/merc/VW".
Mijn eigen auto staat ook op een gecombineerd verbruik van 1:17.6, maar de ervaring wijst uit dat ik vaak op 1:11 / 1:12 uit kom. Record is 1:5 in Duitsland. Als de rechtervoet minder zwaar was, kon het in ieder geval een stuk zuiniger![]()
![]()
Een van mijn favoriete auto's. Vindt de Corvette c3 mooiere lijnen hebben maar oogt in het echt wat ielig op de weg.
Chevy Camaro 2022![]()
Een van mijn favoriete auto's. Vindt de Corvette c3 mooiere lijnen hebben maar oogt in het echt wat ielig op de weg.
Ik vond m toch mooier zonder tape
altijd leuk, new toys!
Lijm moet goed afdrogen
Thanks
Valt bijna niks meer te veranderen. Een instagram naamsticker erbij mag ook wel erop
Dan heb ik eerst een gucci pet nodigVind het echt geen porum, maar ieder zn ding.
Ja past hier iig prima tussen de golfjes op de kanaalstraat![]()
Zo eentje?
Dat gucci brilletje heb je al dus petje is overbodig