- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Soms zie ik dit soort dingen en bedenk ik me dat deze mensen stemrecht hebben.... sad times.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wees blij dat bindende referenda niet bestaan.Soms zie ik dit soort dingen en bedenk ik me dat deze mensen stemrecht hebben.... sad times.
Vroeg ik me eerder ook al af.Vind het een mooie bak hoor, maar had je voor het geld wat je extra uit hebt gegeven om deze te "pimpen" niet beter een duurdere auto of merk kunnen kopen? Of wilde je perse deze VW?
Ben je niet bang dat je nu heel veel geld investeerd in je auto dat je bij verkoop niet meer terug krijgt, terwijl je ook aan het kijken bent voor een RS3?
Een getunede golf R staat altijd 1-0 voor dan een “gewone” golf R. Er zijn weinigen die nog origineel zijn. Bovendien een spoiler, frontlip, diffuser maakt hem juist aantrekkelijker. Er zit geen race wrap eromheen zegmaar wat die auto echt “persoonlijk” maakt.
Voor jou is het “heel veel geld” voor mij niet. Ik kan hem deze zomer al halen. Maar wil hem niet zo vroeg. Eerst genieten van mijn R
Dan krijg je ook meer terug als je hem inruilt neem ik aan. Zoiets kopen dealers niet snel neem ik aan?
ik zag op marktplaats meer favorieten bij stage 2 auto’s bij particulieren dan stock auto’s. Er zijn weinig mensen die het origineel laten.Dan krijg je ook meer terug als je hem inruilt neem ik aan. Zoiets kopen dealers niet snel neem ik aan?
Ik laat al mijn auto's tunen. Ze presteren beter en verbruiken minder. Vaak weet iemand niet wat chip/motortuning is, en krijg je al snel dit soort gedachtes.Dan krijg je ook meer terug als je hem inruilt neem ik aan. Zoiets kopen dealers niet snel neem ik aan?
Duidelijk. Heb er zelf weinig verstand van, vandaar mijn vraag.Ik laat al mijn auto's tunen. Ze presteren beter en verbruiken minder. Vaak weet iemand niet wat chip/motortuning is, en krijg je al snel dit soort gedachtes.
Fabrikanten stellen een auto zo af dat ie in elke omstandigheden waar verkocht, binnen de specs presteert. in NL is er een gunstig klimaat en dan kun je ervan profiteren.
Vind het een mooie bak hoor, maar had je voor het geld wat je extra uit hebt gegeven om deze te "pimpen" niet beter een duurdere auto of merk kunnen kopen? Of wilde je perse deze VW?
Een beetje hetzelfde als iemand die een oldtimer opknapt voor het geld waar een nieuwe auto van gekocht kon worden. Autostylen is meer hobby.
Net waar je in investeert. Niet alle oldtimers zijn het opknappen waard. Vaak is het dan emotionele waarde, omdat de oldtimer van (o)pa is geweest od.Een beetje hetzelfde als iemand die een oldtimer opknapt voor het geld waar een nieuwe auto van gekocht kon worden. Autostylen is meer hobby.
Japanse auto wel. Suzuki, nissan. Goeie waggies.'t ligt in dit geval ook aan de vraag natuurlijk, maar zouden jullie, als je daadwerkelijk een auto wilt kopen, er 1 halen met 200k plus op de teller?
Net een BMW iX irl gezien, best een lelijk ding.
![]()
BMW iX - Eerste rijtest
Over het uiterlijk van de BMW iX zijn de meningen verdeeld en dat zullen ze ook wel altijd blijven. Onder dat controversiële uiterlijk schuilt echter eenwww.autoweek.nl