- Lid sinds
- 18 mei 2014
- Berichten
- 16.850
- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Nieuw de BMW XM*
* XM spreekt uit als 'jesus wat een hok'
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit zijn toch geen auto’s meer, ziet er niet uitBMW in 1955, bescheiden, klein, efficient, gemaakt om iedereen een betaalbare en zuinige auto te bieden.
![]()
Bmw in 2023, bijna het zelfde maar nét anders.
![]()
![]()
Ben geen fan van electrische auto’s, maar vind dan de modellen van Audi en Porsche mooier. Tesla ook intens lelijkKennelijk vind een grote groep moderne autokopers dit dus aantrekkelijk.
Ik val niet onder die groep.
Ben geen fan van electrische auto’s, maar vind dan de modellen van Audi en Porsche mooier. Tesla ook intens lelijk
Eens, toch blijf ik het het geluid van een v8/v10/v12 het mooist vinden. EVs zijn ook alleen snel qua acceleratie, daadwerkelijke performance is toch minder dan sportievere benzine modellenJa same, ik vind de Audi E-tron GT eigenlijk best wel vet, Taycan is ook niet lelijk imo.
Verder kwa elektrische zou ik zeggen de Ionic 5, Polestar, en de EV6 zijn ook best prima om te zien. Bonuspunten voor de HondaE en IDBuzz.
IX wel echt een van de lelijkste.
Welke andere performance is er dan acceleratie?Eens, toch blijf ik het het geluid van een v8/v10/v12 het mooist vinden. EVs zijn ook alleen snel qua acceleratie, daadwerkelijke performance is toch minder dan sportievere benzine modellen
Handeling op snelheid en het kunnen doorzetten van acceleratie op hogere snelheden. Een Tesla rijd je helemaal weg in een beetje sportieve bak
Exact, de snelste Tesla (Plaid) kan op papier 320km/h maar in praktijk is ongeveer 260 max, en op die snelheden zijn remmen behoorlijk gaar. Als je in een beetje performance auto 260 rijd heb je dit probleem niet bijvoorbeeld Porsche 911 of RS6. Dus qua performance is de Tesla gewoon inferieur, helemaal versus super/hyper carsPerformance is een combinatie van acceleratie, wegligging, remmen en topsnelheid.
Tussen'acceleratie is ook wel snel naar 267km/u als topspeedExact, de snelste Tesla (Plaid) kan op papier 320km/h maar in praktijk is ongeveer 260 max, en op die snelheden zijn remmen behoorlijk gaar. Als je in een beetje performance auto 260 rijd heb je dit probleem niet bijvoorbeeld Porsche 911 of RS6. Dus qua performance is de Tesla gewoon inferieur, helemaal versus super/hyper cars
Valt vies tegen in de praktijk, heb regelmatig dat ik Tesla’s tegenkom en rij ze er altijd uit en mij acceleratie is niet insane (4,5 sec naar 100). In het begin gaan ze sneller maar rond 150/160/km/h krijgen ze het lastig + je batterij drained bijna meteenTussen'acceleratie is ook wel snel naar 267km/u als topspeed
Valt vies tegen in de praktijk, heb regelmatig dat ik Tesla’s tegenkom en rij ze er altijd uit en mij acceleratie is niet insane (4,5 sec naar 100). In het begin gaan ze sneller maar rond 150/160/km/h krijgen ze het lastig + je batterij drained bijna meteen
Ik ga binnenkort (voor het eerst in mijn leven) een auto kopen, maar elektrisch lijkt me niet zo verstandig.leuke is dat ze allemaal sparsam rijden, om maar niet te hoeven bijladen. Zie nagenoeg nooit een EV die ook 160-180 rijdt(DE)
Vraag me alleen af wanneer dat irl gebeurt. Met de motor moet ik al met een fijn kammetje sparring partners opzoeken als ik een wedstrijdje wil.Handeling op snelheid en het kunnen doorzetten van acceleratie op hogere snelheden. Een Tesla rijd je helemaal weg in een beetje sportieve bak
Vraag me alleen af wanneer dat irl gebeurt. Met de motor moet ik al met een fijn kammetje sparring partners opzoeken als ik een wedstrijdje wil.
Ik bedoelde met een andere motorrijder. Veel auto's vallen vies tegen, kunnen in principe makkelijk net zo hard door een bocht als ik op mijn motor, met veel minder risico's. Tesla's kan ik alleen "hebben" bij een stoplichtsprint als ik beter op het groene licht let.Ik heb mijn motor nu anderhalve maand en 1500km, meeste in en om de stad, ik heb letterlijk nog niet een keer naast een auto gestaan die ook maar enige kans zou maken om mee te komen, en dat is met mij als halfbakken rijder op een nieteens bijzonder snelle motor
