- Waardering
- 689
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 11%
Was een een ouder model? Recente Porsches (hoewel ik het geen echte super car vind) zijn echt gruwelijk snel
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was een een ouder model? Recente Porsches (hoewel ik het geen echte super car vind) zijn echt gruwelijk snel
Samen met een porsche 911 de 180 getikt op de 70 wegWaarschijnlijk stock want ik kwam sneller voorruit
Snap ook niet waarom iemand een rs6 laat chippen die ding is al moker snel

Was een 911sc uit 1984 😉No chance dat je een 911 het nakijken geeft in 100-200 vriend![]()
Waarschijnlijk een 991 vorige generatie Porsche was vrij sloom en deed niet echt mee met andere supercars (sloomste modellen zo'n 4.5-5 seconden 0-100). Dit zal sneller zijn dan nieuwe getunede golf R (volgens mij 4,5 sec standaard). Nieuwe model is echter ander verhaal
Een formule 1 auto doet er langer over en daar zitten ook nog eens de beste bestuurders in?Er zijn uiteraard altijd mensen die het doen maar zal grote minderheid van Porsche rijders zijn. RS6 zie je wel vaker maar is ook goedkoper te repareren. Overigens heeft het bij de meeste modellen ook niet heel veel zin; de Turbo S doet al 2,4 seconden 0-100 dus ga je niet veel op winnen
Haha maat je onderschat kracht van grotere motoren. Heb vrij vaak snelle golfjes / cupras etc gezien maar tegen een Porsche of iets vergelijkbaars kansloos
Snap je punt niet?Een formule 1 auto doet er langer over en daar zitten ook nog eens de beste bestuurders in?
Een formule 1 auto doet er langer over en daar zitten ook nog eens de beste bestuurders in?
Dit en gemaakt om snel door de bochten te gaan. Zelfs een auto als Bugatti Chiron is echt kansloos tegen een F1 autoHalf gas dus.
4 wheel vs 2 wheel drive. F1 auto's zijn in 2 sec rond op de 100 in goede omstandigheden en 4 sec op de 200.
Computer launch is overigens nu beter dan een mens, zelfde verhaal als ABS.
Ik denk dat de acceleratie van een F1 auto beter is dan die van een snelle gewone auto, ook van 0-100.
onder de 5 sec al op 200km/u ipv 100.Ik denk dat de acceleratie van een F1 auto beter is dan die van een snelle gewone auto, ook van 0-100.
Dit en gemaakt om snel door de bochten te gaan. Zelfs een auto als Bugatti Chiron is echt kansloog tegen een F1 auto
Ja dat is ook zo, maar ik snap je punt nog steeds niet? En een formule 1 auto doet er niet langer over dan 2,4 seconde (1,6 is het snelst)Ik denk dat de acceleratie van een F1 auto beter is dan die van een snelle gewone auto, ook van 0-100.
Ik denk dat de acceleratie van een F1 auto beter is dan die van een snelle gewone auto, ook van 0-100.
Komt doordat je eerst tot je pensioen moet werken voordat je zon auto kunt kopen.ik zie vaker oude mannen rijden in zulke auto’s dan jonge mannen. En dan rijden ze nog 90/100 op rechterstrook
![]()