AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Was een een ouder model? Recente Porsches (hoewel ik het geen echte super car vind) zijn echt gruwelijk snel
Was donker en hij reed voor me maar ik zag gelijk al aan die remlichten en brede 22 inch? Banden dat het een 911 was
4A1D9857-D6E3-4689-9CC8-E7CCE0B831C4.jpeg

Of jullie onderschatten mijn gechipte golfje :knipoog:

• Like
Waarderingen: 6am
Of de bezitter trok m niet los 😉

Was donker en hij reed voor me maar ik zag gelijk al aan die remlichten en brede 22 inch? Banden dat het een 911 was
Waarschijnlijk een 991 vorige generatie Porsche was vrij sloom en deed niet echt mee met andere supercars (sloomste modellen zo'n 4.5-5 seconden 0-100). Dit zal sneller zijn dan nieuwe getunede golf R (volgens mij 4,5 sec standaard). Nieuwe model is echter ander verhaal

Er zijn uiteraard altijd mensen die het doen maar zal grote minderheid van Porsche rijders zijn. RS6 zie je wel vaker maar is ook goedkoper te repareren. Overigens heeft het bij de meeste modellen ook niet heel veel zin; de Turbo S doet al 2,4 seconden 0-100 dus ga je niet veel op winnen
Een formule 1 auto doet er langer over en daar zitten ook nog eens de beste bestuurders in?

Half gas dus.

Een formule 1 auto doet er langer over en daar zitten ook nog eens de beste bestuurders in?

4 wheel vs 2 wheel drive. F1 auto's zijn in 2 sec rond op de 100 in goede omstandigheden en 4 sec op de 200.

Computer launch is overigens nu beter dan een mens, zelfde verhaal als ABS.

Half gas dus.

4 wheel vs 2 wheel drive. F1 auto's zijn in 2 sec rond op de 100 in goede omstandigheden en 4 sec op de 200.

Computer launch is overigens nu beter dan een mens, zelfde verhaal als ABS.
Dit en gemaakt om snel door de bochten te gaan. Zelfs een auto als Bugatti Chiron is echt kansloos tegen een F1 auto

Laatst bewerkt:
Dit en gemaakt om snel door de bochten te gaan. Zelfs een auto als Bugatti Chiron is echt kansloog tegen een F1 auto

De natuurkundige max voor een normale auto ligt ook rond de 2.2 seconden op perfect asfalt en legale banden. F1 wint iets door betere banden.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat de acceleratie van een F1 auto beter is dan die van een snelle gewone auto, ook van 0-100.

Moderne auto's zijn(die debiele varainten) krachtig genoeg om zelfs boven de 100 nog allr 4 de banden te spinnen. Ze zijn dus niet door kracht beperkt in hun acceleratie maar door natuurkunde.

Motoren hebben het zelfde probleem met wheelies.

ik zie vaker oude mannen rijden in zulke auto’s dan jonge mannen. En dan rijden ze nog 90/100 op rechterstrook
DD777771-25CD-40E9-8537-CD7C4A6D1C5C.jpeg

Terug
Naar boven