Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

U mag niet in een auto met buitenlands kenteken in Nederland rijden als u staat ingeschreven in de Basisregistratie Personen (BRP) in Nederland. U bent verplicht zich in de BRP in te schrijven als u langer dan 4 maanden in Nederland woont.

Dat u als inwoner van Nederland niet mag rijden in een auto met buitenlands kenteken heeft te maken met de belastingplicht. Als u gebruik maakt van de wegen in Nederland, moet u daarvoor belasting betalen. Dit geldt voor voertuigen waarvan u de eigenaar bent.

Ik dacht dat als je een auto uit duitsland leasde een nederlands kenteken erop kon gooien.

Wat een prijzen tegenwoordig. 5 jaar geleden Peugeot Boxer voor 20k kunnen kopen. Nu krijg ik weer een "aanbieding" van Peugeot. De Partner (2 modellen kleiner) voor 21k! Die auto stond 5 jaar terug nog vanaf 15k te koop.

Wat een prijzen tegenwoordig. 5 jaar geleden Peugeot Boxer voor 20k kunnen kopen. Nu krijg ik weer een "aanbieding" van Peugeot. De Partner (2 modellen kleiner) voor 21k! Die auto stond 5 jaar terug nog vanaf 15k te koop.
ja idd, prijzen zijn echt sky high, slaat nergens meer op !

Zweven hier vast ergens rond, heb nieuwe telefoon en foto's niet overgezet.

Idem aan deze

b883c018-audi-tts-competition-1225255b225255d.jpg

faed5e47-audi-tts-competition-1025255b225255d.jpg

ah Nice!

@mooi @inVorm Ik heb een iets oudere 3.2 gehad

Alleen jammer dat ze zo lelijk zijn

Mooi om te zien dit, pure geluk in zijn ogen, de emotie die er vanaf straalt en het hele verhaal erbij. Kijk niet echt vaak naar zijn video's maar dit gun in hem wel echt.

Terug
Naar boven