AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Auto wassen is leuk. De wasstraat hier is nog voorzien van een schuimsproeier
C6817A7A-354E-4EFD-AD91-C3CB0A7FF105.jpeg

Het Zwarte Monster

Nee wij verkopen niks door. Wij bewaren voor als vrienden een kind krijgen dan hebben ze meteen genoeg kleding voor de eerste anderhalf jaar. Maar kleding hoeft helemaal niet zo duur te zijn. Bij de zeeman vind je genoeg spul voor een paar knaken. Kga toch geen shirtjes van 2 of 3 tientjes kopen waar ie zo weet uitgroeit.

En er ligt genoeg leuk spul. Ook online is genoeg te vinden.

En qua schoenen zijn sneakers sowieso geen goede schoenen om op te (leren) lopen. Je kan ze beter zachte zooltjes geven. Op goede schoentjes moet je natuurlijk niet besparen op kwaliteit.

Wij hebben deze

En komode, box, kast, overig kinder mubilair, hebben we allemaal 2e hands op marktplaats gekocht. Bespaart bizar veel geld. Kast, komode en bedje van mooi eikenhout gekocht voor €150. Eerste hands zit je zo op €1000. En het is praktisch nieuw, amper gebruikssporen. De box ook voor een habbekrats weten te bemachtigen.

Denk dat het meer een vrouwending is.
Die vinden het helemaal geweldig alles maanden vooraf uit te zoeken en te vergelijken. Voorpret... als je haar daar een plezier mee KAN doen en zij zit niet te zaniken als de man iets voor zijn homegym of bij de auto legt.
Denk dat menig man het zo goedkoop mogelijk helemaal prima vindt en je een beetje geluk moet hebben wil de vrouw er ook zo over denken.

Ik heb wel een instagram sticker besteld :roflol:
stage2.beast

Denk dat menig man het zo goedkoop mogelijk helemaal prima vindt en je een beetje geluk moet hebben wil de vrouw er ook zo over denken.
Aldus degene die het sneu vond als ouders geen merkkleding konden betalen 🤷🏼‍♀️

Aldus degene die het sneu vond als ouders geen merkkleding konden betalen 🤷🏼‍♀️

Sneu voor die kinderen ja. Heeft toch niks met een babykamer te maken?

Als je 12 bent, de hele klas airmax draagt en jij met adam en eva aankomt moet je letterlijk sterk in je schoenen staan. Tenminste, dat was wel in mijn tijd het geval. Ik geloof dat dit nu wel een beetje over is.

Denk dat het meer een vrouwending is.
Die vinden het helemaal geweldig alles maanden vooraf uit te zoeken en te vergelijken. Voorpret... als je haar daar een plezier mee KAN doen en zij zit niet te zaniken als de man iets voor zijn homegym of bij de auto legt.
Heb ik ff mazzel :).

Sneu voor die kinderen ja. Heeft toch niks met een babykamer te maken?

Als je 12 bent, de hele klas airmax draagt en jij met adam en eva aankomt moet je letterlijk sterk in je schoenen staan. Tenminste, dat was wel in mijn tijd het geval. Ik geloof dat dit nu wel een beetje over is.
Idd, ligt gewoon aan de leeftijd.

Je stuurt je kind niet in Wibra of Zeeman kleding naar de middelbare school.

Idd, ligt gewoon aan de leeftijd.

Je stuurt je kind niet in Wibra of Zeeman kleding naar de middelbare school.

Tegenwoordig hartstikke hip toch. Die huiscollecties van den aldi, zeeman en action zijn vaak razendsnel uitverkocht (LEES: in enkele minuten).
Uiteindelijk gaat het om het vinden van de balans met dit soort dingen, deels opvoeding en deels aanpassing aan de maatschappij ten goede van de ontwikkeling van je kind, of zo je wilt, ter verkleining van de kans dat het door jouw keuzes benadeeld wordt in sociale zin, omdat je zelf zo nodig aan je principes vast wil houden. Uiteindelijk hoop je natuurlijk dat je het kind kunt meegeven dat het geen reet moet geven om wat anderen denken of vinden, zonder dat ze onverschillig worden. Eigenlijk is ouder zijn een soort van utopiaanse nachtmerrie. Waarom wilde ik ook alweer een kind? :emo:

Tegenwoordig hartstikke hip toch. Die huiscollecties van den aldi, zeeman en action zijn vaak razendsnel uitverkocht (LEES: in enkele minuten).
Uiteindelijk gaat het om het vinden van de balans met dit soort dingen, deels opvoeding en deels aanpassing aan de maatschappij ten goede van de ontwikkeling van je kind, of zo je wilt, ter verkleining van de kans dat het door jouw keuzes benadeeld wordt in sociale zin, omdat je zelf zo nodig aan je principes vast wil houden. Uiteindelijk hoop je natuurlijk dat je het kind kunt meegeven dat het geen reet moet geven om wat anderen denken of vinden, zonder dat ze onverschillig worden. Eigenlijk is ouder zijn een soort van utopiaanse nachtmerrie. Waarom wilde ik ook alweer een kind? :emo:

Ik weet wel dat ik anders nu ik een dikke lambo had gereden, maar je krijgt er zoveel voor terug joh!!

• Like
Waarderingen: Xrp
Komt de Tesla Roadster eigenlijk ooit nog of is die stilletjes gecanceld?

Terug
Naar boven