- Waardering
- 34.342
Nou...het gaat inmiddels toch tijd worden voor een nieuw autootje.
Ik wil max zo'n 27k uitgeven. Een SUV is inmiddels van het lijstje; het gaat een station worden.
Op het moment heb ik mijn oogjes laten vallen op de mercedes benz c350 E, dus een hybride. Lekker zuinig rijden, weinig wegenbelasting en met 280 pk voldoende vermogen om sportief te kunnen rijden. Aangezien ik 0 verstand heb van hybrides wil ik graag van jullie horen welke ervaringen je ermee hebt.
- Zijn ze betrouwbaar?
- Raakt de accu van de elektromotor snel leeg wanneer je flink aan het planken bent?
-Met een actieradius van 30 km kan je korte afstanden volledig elektrisch rijden, maar dit kan je ook uitschakelen lijkt mij, dus dat de elektromotor alleen gaat werken bij het accelereren?
-Zijn er nog specifieke punten waarop ik moet letten bij een aanschaf van een hybride?
Suggesties voor andere modellen is natuurlijk ook welkom!
Maar dan met volledige leren bekleding
Mercedes-Benz C-klasse Estate 350 e Lease Edition | Half-Led
€ 25.900,00
link.marktplaats.nl
Ik wil max zo'n 27k uitgeven. Een SUV is inmiddels van het lijstje; het gaat een station worden.
Op het moment heb ik mijn oogjes laten vallen op de mercedes benz c350 E, dus een hybride. Lekker zuinig rijden, weinig wegenbelasting en met 280 pk voldoende vermogen om sportief te kunnen rijden. Aangezien ik 0 verstand heb van hybrides wil ik graag van jullie horen welke ervaringen je ermee hebt.
- Zijn ze betrouwbaar?
- Raakt de accu van de elektromotor snel leeg wanneer je flink aan het planken bent?
-Met een actieradius van 30 km kan je korte afstanden volledig elektrisch rijden, maar dit kan je ook uitschakelen lijkt mij, dus dat de elektromotor alleen gaat werken bij het accelereren?
-Zijn er nog specifieke punten waarop ik moet letten bij een aanschaf van een hybride?
Suggesties voor andere modellen is natuurlijk ook welkom!
Maar dan met volledige leren bekleding
Mercedes-Benz C-klasse Estate 350 e Lease Edition | Half-Led
€ 25.900,00
≥ Mercedes-Benz C-klasse Estate 350 e Lease Edition | Half-Led — Mercedes-Benz — Marktplaats
AVANTGARDE Interieur (P14), airco (automatisch), Garmin® MAP PILOT (357), lichtmetalen velgen 17", Metallic lak (MET), Stoelverwarming voor de
Laatst bewerkt: