AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Je hoeft niet alle gebreken te herstellen. Ik begrijp dat hij door de apk moet komen en je sommige dingen echt noodzakelijk zijn om het rijdend te houden. Ik heb wel wat ervaring met oude auto's. Als je alles maar blijft maken gooi je echt onnodig geld weg. De slechte lak zou ik persoonlijk voor lief nemen. Het zou mij tegen staan een auto te laten spuiten voor meer geld dan hij gekost heeft. Waarom zou ik het dak laten behandelen, geen afkeurpunt. Alleen optisch, wat geef je er om.

Er paar jaar met plezier in rijden en 5 a 6k zal je er altijd weer voor beuren, hoe rot hij ook is. Het is maar net wat je van een auto wil.
Heb dagelijks een Bedford uit '79 de weg op. Heeft zo z'n gebreken, maar die gebreken heeft het al 10 jaar. Lekker laten zitten en het is zelfs nog meer waard dan 10 jaar geleden.
Helemaal goed Onslow 👍

Bbc One Coffee GIF by BBC

Dat is beter ja, lekker bakkie jasmijnthee. Raak je niet zo snel geïrriteerd van wat een ander schrijft.:lol: Roestblaren gewoon opschuren en primer er op, beetje duct-tape van de Action en oude kranten.

Je hebt van die types die zich heel erg irriteren als een ander een vlekje in zijn trui heeft en hem er op aanspreekt, en types die bedanken voor de tip maar er vervolgens niks mee doen. Die eerste ben jij.

Ik zou die blaren lekker laten zitten, zitten er immers al een jaartje of 30 waarschijnlijk. Maakt zo'n auto niet minder leuk en zeldzaam.

Je hebt van die types die zich heel erg irriteren als een ander een vlekje in zijn trui heeft en hem er op aanspreekt, en types die bedanken voor de tip maar er vervolgens niks mee doen. Die eerste ben jij.

Ik zou die blaren lekker laten zitten, zitten er immers al een jaartje of 30 waarschijnlijk. Maakt zo'n auto niet minder leuk en zeldzaam.
Daarom zei ik helemaal goed Onslow 👍
Heb je hem al gekocht, anders was de discissue helemaal zinloos. Er zijn ook mensen die een andere mening hebben dan jij, deal with it !

Nee zag er van af, teveel werk aan.

Wat een plaatje, waarom kijk ik altijd als ik net al geld aan wat anders heb uitgegeven. :treuren:
Nee zag er van af, teveel werk aan.
Zo kun je het ook noemen

Daarom zei ik helemaal goed Onslow 👍
Heb je hem al gekocht, anders was de discissue helemaal zinloos. Er zijn ook mensen die een andere mening hebben dan jij, deal with it !

Ik vind het erg lastig te verkroppen dat je vindt dat ik die bak moet laten overspuiten, dat ik het maar niet gedaan heb. Stel ik kwam je tegen, zou je mijn wagen uitlachen.

Ik vind het erg lastig te verkroppen dat je vindt dat ik die bak moet laten overspuiten, dat ik het maar niet gedaan heb. Stel ik kwam je tegen, zou je mijn wagen uitlachen.
Ik kom wel eens in Gelsenkirchen ja, dus dan is de kans groot 🤣

Gister werd een Rs6 gejat

33B6A058-1A12-4EDD-812D-E69245E5440B.png

Nou...het gaat inmiddels toch tijd worden voor een nieuw autootje.

Ik wil max zo'n 27k uitgeven. Een SUV is inmiddels van het lijstje; het gaat een station worden.

Op het moment heb ik mijn oogjes laten vallen op de mercedes benz c350 E, dus een hybride. Lekker zuinig rijden, weinig wegenbelasting en met 280 pk voldoende vermogen om sportief te kunnen rijden. Aangezien ik 0 verstand heb van hybrides wil ik graag van jullie horen welke ervaringen je ermee hebt.

- Zijn ze betrouwbaar?
- Raakt de accu van de elektromotor snel leeg wanneer je flink aan het planken bent?
-Met een actieradius van 30 km kan je korte afstanden volledig elektrisch rijden, maar dit kan je ook uitschakelen lijkt mij, dus dat de elektromotor alleen gaat werken bij het accelereren?
-Zijn er nog specifieke punten waarop ik moet letten bij een aanschaf van een hybride?

Suggesties voor andere modellen is natuurlijk ook welkom!

Maar dan met volledige leren bekleding
Mercedes-Benz C-klasse Estate 350 e Lease Edition | Half-Led
€ 25.900,00
Lexus is300h. Redelijk snel zuinig en weinig onderhoud

Weinig keuze nog maar als je een dikke station wil. Duitse 3 en Volvo zijn alleen nog over.

15 jaar terug had je nog leuke variatie. Alfa had nog een station en deze kon ik altijd waarderen.

Terug
Naar boven